Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni kosztorysowania i projektowania Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Powiat Bialski
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776561-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301200006, 302131006, 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni kosztorysowania i projektowania Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym. Część A-C” stanowiącym załącznik nr 1-3 do SIWZ:
1. „Formularzu cenowym. Część A: laptopy” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
2. „Formularzu cenowym. Część B: meble” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
3. „Formularzu cenowym. Część C: sprzęt elektroniczny” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd478470-e50a-4cf5-868d-094895bffc9c
Biuletyn 776561-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Bialski
Regon 30237345000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brzeska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 35 11 354
Zamawiajacy fax 83 35 11 355
Zamawiajacy email przetargi@powiatbialski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zawodowcy z powiatu bialskiego” w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=859
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni kosztorysowania i projektowania Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim
Numer referencyjny FI.272.2.10.2020.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni kosztorysowania i projektowania Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym. Część A-C” stanowiącym załącznik nr 1-3 do SIWZ: 1. „Formularzu cenowym. Część A: laptopy” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „Formularzu cenowym. Część B: meble” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. „Formularzu cenowym. Część C: sprzęt elektroniczny” stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy – Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; b) siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A: laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 szt. laptopów wraz z torbami i myszkami do pracowni do Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim określonych w „Formularzu cenowym: Część A ” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B: meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni do Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w „Formularzu cenowym: Część B ” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Stoliki/ławki uczniowskie dwuosobowe - 16 szt.; Krzesła - 32 szt.; Szafa dwudrzwiowa zamykana -1 szt.; Witryna wystawowa - 1 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C: sprzęt elektroniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni kosztorysowania i projektowania Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionego, opisanego i w ilościach określonych w Formularzu cenowym. Część C stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe 1 szt.; Telewizor LED +uchwyt ścienny+kabel HDMI -1 zestaw; 24 portowy Ethernetowy zestaw sieciowy RACK 19’’ - 1 szt.; Router - 1 szt.; Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - 1 szt.; Dodatkowy zestaw tonerów (pełnowymiarowych) – 5 zestawów
  

Criterion

Kryteria cena (koszt)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)