GuidZP400 |
7034e0c7-0fff-443f-9edd-86273085a994
|
Biuletyn |
774450-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
|
Regon |
14058042800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0048 12 6179655
|
Zamawiajacy fax |
0048 12 6179653
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kssip.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.kssip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zarządzanie konfliktem na sali sądowej”, „Skuteczna komunikacja interpersonalna w sądzie”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma elektroniczna za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna (na parterze budynku)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Digitalizacja wkładów merytorycznych szkoleń do formy modułów e-learning”
|
Numer referencyjny |
BD-V.2611.55.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyczna polegająca na digitalizacji wkładów merytorycznych do formy modułów e-lerningowych z podziałem
na części:
- Część 1 – „Digitalizacja wkładu merytorycznego z zakresu zarządzania konfliktem na sali sądowej, skierowanego do sędziów, asesorów sądowych
i referendarzy sądowych do formy modułów e-learning”, której szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2A do SIWZ;
- Część 2 – „Digitalizacja wkładu merytorycznego obejmującego problematykę metod i narzędzi niezbędnych do skutecznej komunikacji interpersonalnej
ze stronami sporu sądowego, skierowanego do sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych do formy modułów e-learning której szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
Warunki oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 5A i 5B do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
72212931-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dla każdej części, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. usługi informatyczne polegające
na digitalizacji wkładu merytorycznego do formy modułów e-learning.
- Za wykonanie powyższych usług należy rozumieć usługi wykonane (wykonywane) na podstawie 2 odrębnych umów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 4 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
-wykaz usług (załącznik 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
- dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie:
a) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty”
– wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ;
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy;
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku nr 6
do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia
są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie wskazane w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Digitalizacja wkładu merytorycznego z zakresu zarządzania konfliktem na sali sądowej, skierowanego do sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych do formy modułów e-learning
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72212931-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu: pn. „Zarządzanie konfliktem na sali sądowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.
|
Zalacznik krotki opis |
Warunki oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2A iSIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 5A do SIWZ).
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu: pn. „Zarządzanie konfliktem na sali sądowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Digitalizacja wkładu merytorycznego obejmującego problematykę metod i narzędzi niezbędnych do skutecznej komunikacji interpersonalnej ze stronami sporu sądowego, skierowanego do sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych do formy modułów e-learning
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72212931-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu: „Skuteczna komunikacja interpersonalna w sądzie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.
|
Zalacznik krotki opis |
Warunki oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2B do SIWZ) oraz wzorze umowy (załącznik nr 5B do SIWZ).
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach projektu: „Skuteczna komunikacja interpersonalna w sądzie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.17 Skuteczny wymiar sprawiedliwości.
|
| |