GuidZP400 |
2b1109fc-21e0-41fa-a459-135c36c0c31e
|
Biuletyn |
776580-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
12298697000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Cegłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-809
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 690 247
|
Zamawiajacy fax |
228 341 820
|
Zamawiajacy email |
zp@bielanski.med.pl
|
Adres strony url |
www.bielanski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
(Wersja elektroniczna) na platformie: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
(Wersja papierowa) W zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Nazwa, adres Wykonawcy: (może być pieczątka) Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (II) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2020. Nie otwierać przed dniem 08.01.2021 r. godz. 10.30”.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pawilon H, pokój nr 106;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (II0 dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2020
|
Numer referencyjny |
ZP-100/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. CPV: 33141000-0.
4.2. Zamówienie zostało podzielono na 30 pakietów:
Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego.
Pakiet 2 – Zestawy do cystostomii i nefrostomii.
Pakiet 3- Wzierniki
Pakiet 4 – Zestawy do tracheostomii
Pakiet 5 - Zestawy infuzyjne do pomp objętościowych
Pakiet 6 – Katetery.
Pakiet 7 – Anoskopy, rektoskopy.
Pakiet 8 – Igły specjalistyczne 1.
Pakiet 9 – Worki colostomijne i pooperacyjne
Pakiet 10 – Aspiratory endometrialne.
Pakiet 11 – Irygator
Pakiet 12 – igły specjalistyczne II.
Pakiet 13 – osprzęt do bronchofiberoskopu
Pakiet 14 – osłonki sterylne
Pakiet 15 – osprzęt do respiratora Bellavista
Pakiet 16 – koszyki nitinolowe
Pakiet 17 – koszulki anorektalne
Pakiet 18 – łączniki
Pakiet 19 – końcówki ssące
Pakiet 20 – Zestawy do płynu owodniowego
Pakiet 21 – Taśmy do kinesiotapingu
Pakiet 22 – Włókna laserowe
Pakiet 23 – Pessary
Pakiet 24 – Gumki moczowodowe
Pakiet 25 – Aparaty do pomp przepływowych
Pakiet 26 – Adaptery CO2
Pakiet 27 – Asortyment do laktacji
Pakiet 28 – Zestaw awaryjny do leków cytotoksycznych
Pakiet 29 – Ustniki do alkometrów
Pakiet 30 – Opaski identyfikacyjne
4.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części (pakietów).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.1. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę, że przedmiotowe dokumenty, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
9.1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 Pzp.
(Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9.2. w celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym w SIWZ.
9.2.1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu
i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych.
9.2.2. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów, itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą.
9.2.3. Próbki:
Pakiet 3, poz. 1. – min. 3 szt. wzierników;
Pakiet 30, poz. 1, 2 – min, po 2 opaski identyfikacyjnych.
Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego.
Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek.
Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego.
Dokumenty wskazane w pkt 9.2.1. i 9.2.2. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu.
(Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
7. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty):
7.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
7.1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty..
Oświadczenia składane są wraz z ofertą.
7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1, dotyczy:
1) Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdego z nich);
8. Oświadczenie wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP:
8.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
(Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2021-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|