Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (II0 dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2020

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-08 00:00:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776580-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. CPV: 33141000-0.
4.2. Zamówienie zostało podzielono na 30 pakietów:
Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego.
Pakiet 2 – Zestawy do cystostomii i nefrostomii.
Pakiet 3- Wzierniki
Pakiet 4 – Zestawy do tracheostomii
Pakiet 5 - Zestawy infuzyjne do pomp objętościowych
Pakiet 6 – Katetery.
Pakiet 7 – Anoskopy, rektoskopy.
Pakiet 8 – Igły specjalistyczne 1.
Pakiet 9 – Worki colostomijne i pooperacyjne
Pakiet 10 – Aspiratory endometrialne.
Pakiet 11 – Irygator
Pakiet 12 – igły specjalistyczne II.
Pakiet 13 – osprzęt do bronchofiberoskopu
Pakiet 14 – osłonki sterylne
Pakiet 15 – osprzęt do respiratora Bellavista
Pakiet 16 – koszyki nitinolowe
Pakiet 17 – koszulki anorektalne
Pakiet 18 – łączniki
Pakiet 19 – końcówki ssące
Pakiet 20 – Zestawy do płynu owodniowego
Pakiet 21 – Taśmy do kinesiotapingu
Pakiet 22 – Włókna laserowe
Pakiet 23 – Pessary
Pakiet 24 – Gumki moczowodowe
Pakiet 25 – Aparaty do pomp przepływowych
Pakiet 26 – Adaptery CO2
Pakiet 27 – Asortyment do laktacji
Pakiet 28 – Zestaw awaryjny do leków cytotoksycznych
Pakiet 29 – Ustniki do alkometrów
Pakiet 30 – Opaski identyfikacyjne

4.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części (pakietów).
4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b1109fc-21e0-41fa-a459-135c36c0c31e
Biuletyn 776580-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 12298697000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Cegłowska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-809
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 690 247
Zamawiajacy fax 228 341 820
Zamawiajacy email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne (Wersja elektroniczna) na platformie: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny (Wersja papierowa) W zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego (pawilon H, pokój 106) i oznakować w następujący sposób: Nazwa, adres Wykonawcy: (może być pieczątka) Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (II) dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2020. Nie otwierać przed dniem 08.01.2021 r. godz. 10.30”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański im. ks. J. Popiełuszki - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, pawilon H, pokój nr 106;
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (II0 dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-100/2020
Numer referencyjny ZP-100/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. CPV: 33141000-0. 4.2. Zamówienie zostało podzielono na 30 pakietów: Pakiet 1 – Zawory dostępu żylnego. Pakiet 2 – Zestawy do cystostomii i nefrostomii. Pakiet 3- Wzierniki Pakiet 4 – Zestawy do tracheostomii Pakiet 5 - Zestawy infuzyjne do pomp objętościowych Pakiet 6 – Katetery. Pakiet 7 – Anoskopy, rektoskopy. Pakiet 8 – Igły specjalistyczne 1. Pakiet 9 – Worki colostomijne i pooperacyjne Pakiet 10 – Aspiratory endometrialne. Pakiet 11 – Irygator Pakiet 12 – igły specjalistyczne II. Pakiet 13 – osprzęt do bronchofiberoskopu Pakiet 14 – osłonki sterylne Pakiet 15 – osprzęt do respiratora Bellavista Pakiet 16 – koszyki nitinolowe Pakiet 17 – koszulki anorektalne Pakiet 18 – łączniki Pakiet 19 – końcówki ssące Pakiet 20 – Zestawy do płynu owodniowego Pakiet 21 – Taśmy do kinesiotapingu Pakiet 22 – Włókna laserowe Pakiet 23 – Pessary Pakiet 24 – Gumki moczowodowe Pakiet 25 – Aparaty do pomp przepływowych Pakiet 26 – Adaptery CO2 Pakiet 27 – Asortyment do laktacji Pakiet 28 – Zestaw awaryjny do leków cytotoksycznych Pakiet 29 – Ustniki do alkometrów Pakiet 30 – Opaski identyfikacyjne 4.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części (pakietów). 4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.1. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę, że przedmiotowe dokumenty, znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one nadal aktualne. 9.1.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 Pzp. (Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9.2. w celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym w SIWZ. 9.2.1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi, z wskazaniem którego pakietu i pozycji dotyczą – dotyczy wyrobów medycznych. 9.2.2. materiały producenta, w tym m.in.: foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów, itp. dotyczące oferowanych produktów – z wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą. 9.2.3. Próbki: Pakiet 3, poz. 1. – min. 3 szt. wzierników; Pakiet 30, poz. 1, 2 – min, po 2 opaski identyfikacyjnych. Próbki posłużą ocenie spełniania wymagań wskazanych przez Zamawiającego. Próbki zostaną zwrócone Wykonawcom – pod warunkiem wystąpienia o zwrot próbek w terminie do 14 dni od uprawomocnienia się wyników postępowania przetargowego, z wyłączeniem próbek wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub zostały one zużyte w procesie oceny. Po tym terminie Zamawiający nie przewiduje zwrotu próbek. Próbki, o których zwrot nie wystąpią Wykonawcy podlegać będą kasacji lub zużyciu przez Zamawiającego. Dokumenty wskazane w pkt 9.2.1. i 9.2.2. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu. (Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty): 7.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 7.1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do formularza oferty.. Oświadczenia składane są wraz z ofertą. 7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1, dotyczy: 1) Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdego z nich); 8. Oświadczenie wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 8.1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą biorącym udział w przedmiotowym postępowaniu. Oświadczenie musi zawierać numer postępowania oraz oznaczenie części, której oferta dotyczy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. (Uwaga. Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ)
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)