GuidZP400 |
0da7df72-1b11-4460-9742-64f2115c1e76
|
Biuletyn |
770112-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Regon |
38946600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 41 75 423
|
Zamawiajacy fax |
12 41 75 426
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.dyrektora@krakow.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krakow.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd Apelacyjny w Krakowie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.krakow.sa.gov.pl/; https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej) na adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, pok. 3A 04 (IIIp.). Wykonawca decyduje o formie w jakiej chce złożyć ofertę. Zamawiający dopuszcza zarówno formę pisemną, jak i elektroniczną
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej
|
Numer referencyjny |
ZP.-26-16/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostki klimatyzacji precyzyjnej (1 sztuka) wraz z instalacją i uruchomieniem oraz demontaż obecnie używanej jednostki klimatyzacji precyzyjnej. W celu zapewnienia klimatyzacji precyzyjnej przewiduje się zastosowanie klimatyzatora rzędowego INROW z zastosowaniem płynnej regulacji wydajności opartej o technologię inverter. Klimatyzator powinien posiadać swój własny skraplacz (1 sztuka) chłodzony powietrzem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji).
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 42 dni od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 3 stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymogów określonych w Załączniku nr 2 do specyfikacji (wskazanych w tabeli w punktach 3.11., 3.28.1., 3.28.2., 3.28.4., 3.28.6., 3.28.8., 3.28.9., 3.28.22., 3.28.23.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający
informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w
Systemie/stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2.Do
oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do
specyfikacji. 2.2. opis przedmiotu zamówienia (z uzupełnionymi tabelami), którego wzór stanowi
załącznik nr 2 do specyfikacji. Opis powinien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w
czasie trwania postępowania. 2.3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4
specyfikacji. 2.4. Pełnomocnictwo: 2.4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z
odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2.4.2. dla
ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. 2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo
do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.6. Uzasadnienie
zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 500,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest zarówno w trybie elektronicznym
(możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej), jak i tradycyjnym
(możliwość złożenia oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji występujących w toku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie pisemnej). 2. Postępowanie prowadzone
jest przy użyciu systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za
pośrednictwem komunikacji elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi
Sprawiedliwości, dostępnego pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl, zwanego dalej Systemem.
3.Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie,
ani logowania do Systemu. 4. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
|