„Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2021 roku.”

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-19 00:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776538-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2021 roku sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej.
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia:
a) sorty mundurowe



Lp.
Nazwa sortymentów umundurowania
Ilość
1 2 3
I Mundur wyjściowy męski
1 Marynarka gabardyna 6
2 Spodnie 6
II Mundur wyjściowy damski
3 Marynarka gabardyna lub tropik 7
4 Spódnica 9
5 Spodnie 2
III Mundur wyjściowy
7 Koszula biała męska z długim rękawem 9
8 Bluzka biała damska z długim rękawem 3
9 Koszula męska - 100% bawełna 21
10 Koszula damska - 100% bawełna 9
11 Krawat 12
12 Płaszcz męski 2
13 Płaszcz damski 2
14 Kapelusz męski 1
15 Kapelusz damski 3
16 Kurtka damska 11
17 Kurtka męska 6
18 Czapka mundurowa 4
19 Szalik 4
20 Rękawice damskie 2
21 Rękawice męskie 9
22 Skarpety letnie termoaktywne 33
23 Skarpety przejściowe termoaktywne 27
24 Skarpety zimowe termoaktywne 13
25 Półbuty męskie 18
26 Półbuty damskie 10
IV Mundur codzienny leśnika
27 Koszula męska z długim rękawem 11
28 Koszula męska z krótkim rękawem 10
29 Bluzka damska z długim rękawem 1
30 Bluzka damska z krótkim rękawem 1
31 Koszula męska z długim rękawem - 100% bawełna 21
32 Koszula męska z krótkim rękawem - 100% bawełna 15
33 Koszula damska z długim rękawem - 100% bawełna 3
34 Bluzka damska z krótkim rękawem - 100% bawełna 1
35 Sweter 25
36 Kamizelka 15
37 Bluza z polaru typu windstoper 20
38 Kurtka wierzchnia 5
39 Czapka zimowa 7
40 Peleryna 3
41 Półbuty typu "Sympatex" 13
42 Półbuty typu 'Goretex" 10
V Mundur terenowy leśnika
43 Bluza z kamizelką letnią 7
44 Spodnie letnie 43
45 Kurtka zimowa 6
46 Spodnie zimowe 6
47 Czapka letnia 9
48 Czapka zimowa 5
49 Trzewiki typu "Sympatex" 9
50 Trzewiki typu "Goretex" niskie 11
51 Trzewiki typu "Goretex" wysokie 8
52 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" 1
53 Buty "Goretex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" 1
54 Buty "Goretex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" 4
VI Oznaki uzupełniające
55 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4

1. W stosunku do przedmiotu zamawiania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy
w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej.
Uwaga:
- w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r.

b) sorty BHP:

Lp.
Nazwa sortymentów bhp
Ilość
1 2 3
I Odzież ochronna bhp
1 Ubranie letnie (w tym po 2 p. spodni) 24
2 Koszula robocza, długi rękaw 36
3 Koszula krótki rękaw, t-shirt 33
4 Buty terenowe z mem. oddychającą 27
5 Skarpety letnie (2 pary) 73
6 Skarpety zimowe (2 pary) 75
7 Czapka letnia 25
8 Koszula termoaktywna, krótki rękaw 34
9 Koszula termoaktywna, długi rękaw 36
10 Kalesony 36
11 Buty gumowe wodochronne i ciepłochronne 2
12 Kurtka i spodnie p. deszczowe 19
13 Ubranie całoroczne, tkanina z m. oddych. 2
14 Buty gumowe wodoodporne 20
15 Ubranie ocieplane, tkanina z membr. oddych. 23
16 Czapka ocieplana 29
17 Kamizelka ocieplana 1
18 Kurtka p.deszczowa 1
19 Trzewiki 1
20 Ubranie robocze letnie 1
21 Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne 1
22 Kamizelka ostrzegawcza 1
23 Rękawice robocze 1
24 Rękawice ocieplane 1
25 Maska p.pylowa 1
26 Hełm ochronny 1
27 Okulary ochronne / godle 1
28 Ochraniacze na buty (stuptuty) 1
29 Ubranie roczne ocieplane 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ac00f17-35a2-4b96-9de2-5bbcb132b6e4
Biuletyn 776538-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce
Regon 29002005800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hubalczyków
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-668
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 335-63-60
Zamawiajacy fax 0-41 345-24-08
Zamawiajacy email nadlesnictwo.kielce@radom.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.kielce.radom.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_kielce/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_kielce/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nadleśnictwo Kielce, ul. Hubalczyków 15 25 - 668 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2021 roku.”
Numer referencyjny SA.270.1.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2021 roku sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej. Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia: a) sorty mundurowe Lp. Nazwa sortymentów umundurowania Ilość 1 2 3 I Mundur wyjściowy męski 1 Marynarka gabardyna 6 2 Spodnie 6 II Mundur wyjściowy damski 3 Marynarka gabardyna lub tropik 7 4 Spódnica 9 5 Spodnie 2 III Mundur wyjściowy 7 Koszula biała męska z długim rękawem 9 8 Bluzka biała damska z długim rękawem 3 9 Koszula męska - 100% bawełna 21 10 Koszula damska - 100% bawełna 9 11 Krawat 12 12 Płaszcz męski 2 13 Płaszcz damski 2 14 Kapelusz męski 1 15 Kapelusz damski 3 16 Kurtka damska 11 17 Kurtka męska 6 18 Czapka mundurowa 4 19 Szalik 4 20 Rękawice damskie 2 21 Rękawice męskie 9 22 Skarpety letnie termoaktywne 33 23 Skarpety przejściowe termoaktywne 27 24 Skarpety zimowe termoaktywne 13 25 Półbuty męskie 18 26 Półbuty damskie 10 IV Mundur codzienny leśnika 27 Koszula męska z długim rękawem 11 28 Koszula męska z krótkim rękawem 10 29 Bluzka damska z długim rękawem 1 30 Bluzka damska z krótkim rękawem 1 31 Koszula męska z długim rękawem - 100% bawełna 21 32 Koszula męska z krótkim rękawem - 100% bawełna 15 33 Koszula damska z długim rękawem - 100% bawełna 3 34 Bluzka damska z krótkim rękawem - 100% bawełna 1 35 Sweter 25 36 Kamizelka 15 37 Bluza z polaru typu windstoper 20 38 Kurtka wierzchnia 5 39 Czapka zimowa 7 40 Peleryna 3 41 Półbuty typu "Sympatex" 13 42 Półbuty typu 'Goretex" 10 V Mundur terenowy leśnika 43 Bluza z kamizelką letnią 7 44 Spodnie letnie 43 45 Kurtka zimowa 6 46 Spodnie zimowe 6 47 Czapka letnia 9 48 Czapka zimowa 5 49 Trzewiki typu "Sympatex" 9 50 Trzewiki typu "Goretex" niskie 11 51 Trzewiki typu "Goretex" wysokie 8 52 Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu "Thinsulate" 1 53 Buty "Goretex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" 1 54 Buty "Goretex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" 4 VI Oznaki uzupełniające 55 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4 1. W stosunku do przedmiotu zamawiania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: „Opcja”). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. Uwaga: - w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. b) sorty BHP: Lp. Nazwa sortymentów bhp Ilość 1 2 3 I Odzież ochronna bhp 1 Ubranie letnie (w tym po 2 p. spodni) 24 2 Koszula robocza, długi rękaw 36 3 Koszula krótki rękaw, t-shirt 33 4 Buty terenowe z mem. oddychającą 27 5 Skarpety letnie (2 pary) 73 6 Skarpety zimowe (2 pary) 75 7 Czapka letnia 25 8 Koszula termoaktywna, krótki rękaw 34 9 Koszula termoaktywna, długi rękaw 36 10 Kalesony 36 11 Buty gumowe wodochronne i ciepłochronne 2 12 Kurtka i spodnie p. deszczowe 19 13 Ubranie całoroczne, tkanina z m. oddych. 2 14 Buty gumowe wodoodporne 20 15 Ubranie ocieplane, tkanina z membr. oddych. 23 16 Czapka ocieplana 29 17 Kamizelka ocieplana 1 18 Kurtka p.deszczowa 1 19 Trzewiki 1 20 Ubranie robocze letnie 1 21 Okulary przeciwsłoneczne / polaryzacyjne 1 22 Kamizelka ostrzegawcza 1 23 Rękawice robocze 1 24 Rękawice ocieplane 1 25 Maska p.pylowa 1 26 Hełm ochronny 1 27 Okulary ochronne / godle 1 28 Ochraniacze na buty (stuptuty) 1 29 Ubranie roczne ocieplane 1
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 40 000,00 zł brutto sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ 2. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ) 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług pkt. 9.4.2 a) SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)