| Data publikacji |
2020-12-31 |
| Data zakończenia |
2021-01-11 00:00:00 |
| Instytucja |
Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu |
| Miejscowość |
Sandomierz |
| Województwo |
świętokrzyskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Elektryczne silniki, generatory i transformatory,
- Maszyny kodujące sygnał wideo
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
775335-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 158000006, 151000009, 155000003, 158100009, 152210003, 31100005, 31425003, 32222005 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
0496d711-8043-4732-87d4-4cb0be757404
|
| Biuletyn |
775335-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
|
| Regon |
29279447900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czyżewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sandomierz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
27-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-15 832 39 24
|
| Zamawiajacy fax |
0-15 832 69 55
|
| Zamawiajacy email |
dpssandomierz@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
http://www.sandomierz.naszdps.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.sandomierz.naszdps.pl/bip
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sandomierz.naszdps.pl/bip/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sandomierz.naszdps.pl/bip/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu, ul. Czyżewskiego 1, 27-600 Sandomierz z dopiskiem znaku postępowania oraz nazwy
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu
|
| Numer referencyjny |
Znak sprawy: DAGiŻ.331.152.2020.M.CH.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Dopuszcza się składanie ofert na wszystkie części lub na wybrane części zamówienia
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu. Zamówienie zostało podzielone na 8 części grupujących artykuły żywnościowe według asortymentu:Artykuły ogólnospożywcze – część nr 1, Artykuły mięsne i wędliniarskie – część nr 2, Artykuły mleczarskie – część nr 3, Pieczywo i wyroby ciastkarskie – część nr 4, Artykuły rybne i produkty mrożone – część nr 5, Owoce i warzywa – część nr 6, Jaja kurze konsumpcyjne świeże – część nr 7 , Owoce cytrusowe – część nr 8.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy dla danej części przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.
Formularze asortymentowo-cenowe dla każdej części z wyszczególnionym asortymentem i ilościami – załączniki nr 2.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30 dni
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły ogólnospożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 1 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły mięsne i wędliniarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy artykułów mięsnych i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 2 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 3 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby ciastkarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 4 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły rybne i produkty mrożone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy artykułów rybnych i produktów mrożonych do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 5 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 6 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja kurze konsumpcyjne świeże
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy jaj konsumpcyjnych świeżych do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 7 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce cytrusowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
zamówienie obejmuje terminowe dostawy owoców cytrusowych do Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ do części 8 zamówienia) oraz opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) w okresie od podpisania umowy do 31.12.2021 r.
|
| | |