GuidZP400 |
bad838fc-e475-4821-9b5f-eb160b827681
|
Biuletyn |
774905-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
|
Regon |
17963100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stołeczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-879
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 421 213,
|
Zamawiajacy fax |
857 422 923
|
Zamawiajacy email |
szkola@zst.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zst.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Regionalnego, Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nabywca/Beneficjent: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok NIP: 966 211
72 20 Odbiorca/Realizator – działający w oparciu o dokument pełnomocnictwa wystawiony przez
Beneficjenta: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21,
15-879 Białystok
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zst.bialystok.pl , zakładka: dla Partnerów
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – sprzęt komputerowy i multimedialny
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: 26.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego przeznaczonego dla prowadzenia procesu nauczania uczniów Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku. Zamówienie dokonywane jest z podziałem na części:
1) Część I – Laptopy z oprogramowaniem – 47 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Część II – Drukarka 3D – 1 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Część III – Projektory multimedialne – 5 szt., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku
wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w
ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści
dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów
odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne - na lub według Załącznika nr 6 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swej ważności formy
pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo
zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanego Sprzętu na Sprzęt
równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany Sprzęt został wycofany z
produkcji. Parametry nowego Sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zmiana Sprzętu wymaga
uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 2 nie powoduje
zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu
realizacji umowy, o okres trwania przyczyn, których następstwem będzie zagrożenie dotrzymania terminu
realizacji umowy, w sytuacji gdy te przyczyny, będą następstwem okoliczności, za które
odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: 1) będą następstwem obiektywnego braku
dostępności produktu lub jego komponentów na rynku z powodu przerwania istniejącego łańcucha
dostaw; 2) będą następstwem braku możliwości sprowadzenia produktów na rynek polski
spowodowanego ograniczeniami w handlu międzynarodowym w zakresie, w jakim ww. okoliczności mają
wpływ na dotrzymanie terminu realizacji umowy; 3) będą następstwem braku możliwości wykonania
dostaw z powodu niedopuszczenia do ich realizacji przez uprawniony organ lub nakazania ich
wstrzymania przez uprawniony organ; 4) z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej
wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, w sytuacjach określonych powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych
rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych
chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).
|
IV 4 4 data |
2021-01-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I –Laptopy z oprogramowaniem 47 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Laptop z akcesoriami z zainstalowanym systemem operacyjnym – 47 szt., zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Drukarka 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
DRUKARKA 3D – 1 szt.
Sprzęt umożliwiający drukowanie techniką przyrostową (wytłaczanie materiału z głowic drukujących)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Projektory multimedialne 5 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Projektory multimedialne 5 szt., zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
| |