Zakup centrali telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-21 00:00:00
Instytucja Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 775233-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325512002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu telekomunikacyjnego w postaci 140 szt. aparatów telefonicznych (120 szt. typ I; 20 szt. typ II) oraz centrali telefonicznej (platformy telekomunikacyjnej VoIP) wraz z dostawą i wdrożeniem w lokalizacjach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie: Kraków, ul Basztowa 22 oraz Delegaturach Urzędu w Tarnowie, al. Solidarności 5-9 oraz w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52.
2. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawierają załączniki nr 1 - wzór umowy i nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia.
3. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
4. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d9fc75f-52b3-4b49-bd87-4fed4cefd71a
Biuletyn 775233-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
Regon 00051417600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Basztowa
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-156
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 3921 338
Zamawiajacy fax 12 3921956
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
Adres strony url www.malopolska.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.malopolska.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.malopolska.uw.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza jednocześnie złożenie ofert w tradycyjnej formie papierowej, tj. pisemnej z podpisem własnoręcznym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup centrali telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi
Numer referencyjny WL-IV.272.43.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu telekomunikacyjnego w postaci 140 szt. aparatów telefonicznych (120 szt. typ I; 20 szt. typ II) oraz centrali telefonicznej (platformy telekomunikacyjnej VoIP) wraz z dostawą i wdrożeniem w lokalizacjach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie: Kraków, ul Basztowa 22 oraz Delegaturach Urzędu w Tarnowie, al. Solidarności 5-9 oraz w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52. 2. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zmówienia zawierają załączniki nr 1 - wzór umowy i nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia. 3. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 4. Miejsce realizacji zamówienia: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz.
Cpv glowny przedmiot 32551200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy systemu telekomunikacyjnego lub dostawy systemu teleinformatycznego o wartości łącznej brutto powyżej 100 000,00 zł. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inny podmiot zdolności pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust 5 pkt 1 ustawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.).
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnych (na dzień złożenia) oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a) „wykaz dostaw”, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt. 5.1.1) siwz. b) dowody dotyczące dostaw wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej, określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnych (na dzień złożenia) oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty wymagań określonych przez zamawiającego, tj.: dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane produkty wymagań określonych przez zamawiającego: specyfikacja techniczna oferowanych produktów (sporządzona na podstawie zał. nr 5 do siwz – opis przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 5) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia. UWAGA! Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zmiana umowy tekst Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 144 ustawy.
IV 4 4 data 2021-01-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki jęz. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 2. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „cena” zostanie obliczona według wzoru: C = (Cmin / Cob) x 60 gdzie: C - ilość punktów oferty badanej Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert Cob - cena oferty badanej Z tytułu kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. 3. Liczba punktów jaką uzyska wykonawca w kryterium „gwarancja oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu” dotyczy oferowanego przedmiotu zamówienia i zostanie przyznana wg poniższych zasad. Wymagany, minimalny okres gwarancji oraz wsparcia administracyjnego i technicznego systemu wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji i wsparcia niż wymagany otrzyma odpowiednio następującą liczbę punktów: − jeżeli Wykonawca zaoferuje gwarancję oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu na okres minimum 36 miesięcy – otrzyma 0 pkt; − jeżeli Wykonawca zaoferuje gwarancję oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu na okres minimum 48 miesięcy – otrzyma 20 pkt; − jeżeli Wykonawca zaoferuje gwarancję oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu na okres minimum 60 miesięcy – otrzyma 40 pkt. W kryterium „gwarancja oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu” oferta Wykonawcy może uzyskać 0 lub 20 lub 40 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze okresu, na jaki udziela gwarancji oraz wsparcia administracyjnego i technicznego systemu, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres minimalny wynoszący 36 miesięcy i otrzyma 0 punktów.

Criterion

Kryteria gwarancja oraz wsparcie administracyjne i techniczne systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)