GuidZP400 |
f09c0de5-a528-4733-9434-f7b2d30c8c81
|
Biuletyn |
775236-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
W.K. Roentgena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22/570-94-60,
|
Zamawiajacy fax |
22/570-94-60
|
Zamawiajacy email |
Monika.Szwarczewska@coi.pl,
|
Adres strony url |
www.pib-nio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pib-nio.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pib-nio.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na adres: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa/logowanie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, parter, pokój 004
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rekonfiguracja i modyfikacja laboratoryjnego systemu informatycznego Centrum działającego w 3 lokalizacjach NIO-PIB z dostawą serwera oraz z serwisem i dostawą etykiet z kodami kreskowymi na okres 36 miesięcy
|
Numer referencyjny |
PN – 255/20/WD
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usługi rekonfiguracji i modyfikacji laboratoryjnego systemu informatycznego Centrum działającego w 3 lokalizacjach NIO-PIB z dostawą serwera oraz z serwisem i dostawą etykiet z kodami kreskowymi na okres 36 miesięcy szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
a) wykonanie prac programistycznych oraz konfiguracyjnych związanych z utworzeniem jednej wspólnej bazy dla Laboratorium Zamawiającego: Wawelska, Roentgena oraz Pracowni Markerów Nowotworowych - w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
b) dostawę infrastruktury serwerowej wraz z oprogramowaniem - w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
c) dostawę etykiet kodów kreskowych do oznaczania materiału badanego – sukcesywnie w terminie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
d) usługi serwisu oprogramowania użytkowanego przez Zamawiającego Systemu - w terminie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia w zakresie infrastruktury serwerowej posiada znak bezpieczeństwa CE i dokumenty dopuszczające do użytkowania na terenie Polski (deklarację zgodności CE) - załącznik nr 5 do SIWZ.
Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do przedstawienia ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w trakcie postępowania oraz podczas realizacji umowy.
W przypadku, gdy dokumenty o których mowa powyżej wystawione są w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia.
2) katalogi, foldery, karty techniczne, opisy, prospekty, oświadczenia itp. materiały producenta lub dystrybutora dotyczące oferowanej infrastruktury serwerowej oraz etykiet kodów kreskowych, potwierdzające wymagania Zamawiającego zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ, zawierające numer katalogowy/nazwę handlową (jeśli dotyczy) oferowanego towaru.
W przypadku, gdy katalogi, foldery, karty techniczne, opisy, prospekty, oświadczenia itp. materiały producenta lub dystrybutora są w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona
na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza);
2) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
3) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 upzp (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian ujęty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzorze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będą ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5 ; 02-781 Warszawa;
2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowym Instytucie Badawczym, adres email: iod@pib-nio.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-255/20/WD prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
|
IV 4 4 data |
2021-01-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|