Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-25 00:00:00
Instytucja Gmina Łagów
Miejscowość Łagów
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776201-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych
i komputerowych dla zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"

Zakres dostaw obejmuje:
Część 1 - Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu AGD
Część 2 - Dostawę i montaż urządzeń multimedialnych i komputerowych

Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1a do siwz Tabela Elementów Rozliczeniowych oraz załączniku TOM III – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie obejmuje również rozmieszczenie wyposażenia w miejscu przeznaczenia oraz utylizację opakowań i materiałów nieprzydatnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 005d0c31-67ba-4e3c-9265-49406feea5ef
Biuletyn 776201-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łagów
Regon 97077048000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Lutego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Łagów
Zamawiajacy kod pocztowy 66-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 0-68 34 12 186
Zamawiajacy fax 0-68 34 12 262
Zamawiajacy email lagow@zgwrp.org.pl
Adres strony url http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pomocą kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Łagów, ul. Spacerowa 7, 66-220 Łagów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie"
Numer referencyjny RI.ZP.272.6.2020.MKG
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych dla zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie" Zakres dostaw obejmuje: Część 1 - Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu AGD Część 2 - Dostawę i montaż urządzeń multimedialnych i komputerowych Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1a do siwz Tabela Elementów Rozliczeniowych oraz załączniku TOM III – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie obejmuje również rozmieszczenie wyposażenia w miejscu przeznaczenia oraz utylizację opakowań i materiałów nieprzydatnych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) OŚWIADCZENIE Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. b) OŚWIADCZENIE Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. a) oraz b).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy zostały uszczegółowione we Wzorze Umowy, stanowiącej TOM II do SIWZ. 1. Zamawiający, poza możliwością zmian nieistotnych, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów wykonania umowy: a) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości dostawy, wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; b) brak dostępu do pomieszczeń, w których ma być instalowany przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) przerwy w dostawie energii elektrycznej uniemożliwiające instalację przedmiotu umowy. 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia: I.) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania dostaw poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych urządzeń, b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu dostawy, c) pojawienie się nowszej technologii pozwalającej na skrócenie czasu realizacji dostawy, d) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane. 3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z OPZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z OPZ, 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2021-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Gminnie Łagów jest Wójt Gminy Łagów, tel.: 68 3412 186, adres e-mail: sekretariat@lagow.pl 2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, w Urzędzie Gminy Łagów jest Pan Sławomir Koziej, kontakt listowny na Adres administratora, e-mail: iod@lagow.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych na potrzeby zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie" 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - Dostawę i montaż urządzeń multimedialnych i komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych dla zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie" Zakres dostaw obejmuje: Część 1 - Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu AGD Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1a do siwz Tabela Elementów Rozliczeniowych oraz załączniku TOM III – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie obejmuje również rozmieszczenie wyposażenia w miejscu przeznaczenia oraz utylizację opakowań i materiałów nieprzydatnych.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu oraz urządzeń multimedialnych i komputerowych dla zadania inwestycyjnego pn. " Zagospodarowanie Parku Przyzamkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łagowie" Zakres dostaw obejmuje: Część 1 - Dostawę i montaż mebli oraz sprzętu AGD Szczegółowy zakres rzeczowy oraz wymagania techniczne opisano w załączniku nr 1a do siwz Tabela Elementów Rozliczeniowych oraz załączniku TOM III – Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie obejmuje również rozmieszczenie wyposażenia w miejscu przeznaczenia oraz utylizację opakowań i materiałów nieprzydatnych.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji na wykonane dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)