Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych w Ozorkowie
Miejscowość Ozorków
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776552-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302372001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz.
3) Dostawa sprzętu w częściach (pakietach) nr 1 – 3 w ramach projektu pn. „Uczmy ciekawiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020; realizowanego przez Powiat Zgierski w ramach konkursu nr RPLD.11.03.01-IZ.00-10-001/19, na podstawie umowy z dnia 25 czerwca 2020 r.
4) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.
5) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w ww. załączniku, które zostały podyktowane specyfiką nauczanych przedmiotów.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej lub wszystkich części (pakietów) przedmiotu zamówienia określonego w stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczej części (pakietów), co będzie traktowane jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty w ramach danej pozycji.
7) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
8) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
9) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
10) Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
12) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników:
a) w przypadku procesorów (do komputerów stacjonarnych i serwerów oraz notebooków)
- za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 1.11.2020r.
b) w przypadku procesorów graficznych:
- za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 1.11.2020r.
Wszystkie wyniki ww. testów znajdują się w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
13) Pod pojęciem instalacja należy rozumieć podłączenie sprzętu i jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania.
14) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
15) Zamawiający, działając zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
16) Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c15ca799-e0d6-40da-a74e-763acb06b9fd
Biuletyn 776552-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych w Ozorkowie
Regon 18279700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juliusza Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Ozorków
Zamawiajacy kod pocztowy 95-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 0-42 718 93 52
Zamawiajacy fax 0-42 718 93 52
Zamawiajacy email sekretariat@zsz-ozorkow.org
Adres strony url http://zsz2018.zsz-ozorkow.org/
Adres strony internetowej http://zsz2018.zsz-ozorkow.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Uczmy ciekawiej”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020; realizowany przez Powiat Zgierski w ramach konkursu nr RPLD.11.03.01-IZ.00-10-001/19, na podstawie umowy z dnia 25 czerwca 2020 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zsz-ozorkow.bip.wikom.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zsz-ozorkow.bip.wikom.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofety w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych w Ozorkowie, ul. Słowackiego 2, 95-035 Ozorków, sekretariat pokój nr 40
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”
Numer referencyjny ZP26.4.4.2020.BS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie w ramach realizacji projektu „Uczmy ciekawiej”. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz. 3) Dostawa sprzętu w częściach (pakietach) nr 1 – 3 w ramach projektu pn. „Uczmy ciekawiej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020; realizowanego przez Powiat Zgierski w ramach konkursu nr RPLD.11.03.01-IZ.00-10-001/19, na podstawie umowy z dnia 25 czerwca 2020 r. 4) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w Załączniku nr 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 5) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w ww. załączniku, które zostały podyktowane specyfiką nauczanych przedmiotów. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zatem Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w stosunku do jednej lub wszystkich części (pakietów) przedmiotu zamówienia określonego w stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza jednak dzielenia zamówienia w ramach pojedynczej części (pakietów), co będzie traktowane jako złożenie oferty niepełnej i spowoduje odrzucenie oferty w ramach danej pozycji. 7) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 8) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 9) Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 10) Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 12) W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników: a) w przypadku procesorów (do komputerów stacjonarnych i serwerów oraz notebooków) - za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 1.11.2020r. b) w przypadku procesorów graficznych: - za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 1.11.2020r. Wszystkie wyniki ww. testów znajdują się w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 13) Pod pojęciem instalacja należy rozumieć podłączenie sprzętu i jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania. 14) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. 15) Zamawiający, działając zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 16) Zamawiający nie przewiduje zastosowania prawa opcji.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 4) Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Wykonawca, biorący udziałw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm.). 5) Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego [art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1500 z późn. zm.)] oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [(art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1291)]. 6) Działając na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 8 ust. 3) lit. a. SIWZ jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 8 ust. 5) SIWZ. Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi a) https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu b) https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/search.aspx 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 8) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów o których mowa w pkt. 8 ust. 7) SIWZ. 9) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8 ust. 3) lit. a. SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 10) Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 3 lit. a. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11) Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 ust. 10) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 8 ust. 11) SIWZ stosuje się odpowiednio. 13) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 8 ust. 1) lit. a. SIWZ (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 15) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 16) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego na wezwanie określone w pkt 7 pkt 3 SIWZ wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 16.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z ustawą o systemie zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2017r. poz. 1226) – załącznik nr 5 do SIWZ. 16.2. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że dostarczone oprogramowanie jest legalne, posiada autoryzowane kody aktywacyjne i jest autentyczne – załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 2.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 2.2. wycofania z dystrybucji przedmiotu zamówienia, wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w umowie; 2.3. zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, numeru REGON, osób kontaktowych. 2.4. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: 2.4.1. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, 2.4.2. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 2.5. zostały spełnione łącznie następujące warunki: 2.5.1. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2.5.2. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 2.5.3. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 upzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i dydaktycznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Ozorkowie
  

Criterion

Kryteria 3. Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 1. Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2. Przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)