| GuidZP400 |
a4fd7243-c1ad-4f2f-966f-455e62d35ebe
|
| Biuletyn |
776533-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
|
| Regon |
43121936000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
dr K. Jaczewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-090
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 454 1762, 81 454 1762
|
| Zamawiajacy fax |
81 747 63 27
|
| Zamawiajacy email |
zampub@cozl.eu
|
| Adres strony url |
www.cozl.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cozl.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cozl.eu
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta może być złożona: 1) w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego na adres Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, Kancelaria COZL - I piętro; 2) za pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/cozl)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.”
|
| Numer referencyjny |
COZL/DZP/AK/3412/PN-217/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa chłodziarko-zamrażarek na potrzeby COZL.”
|
| Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 i 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 5 i 6 do SIWZ.
1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt 5.1.1.
1.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt IV.5.1 i IV.5.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
1.5 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1.6 Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
1.7 W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
1.8
Dokumenty wymagane w punkcie II.3 SIWZ. Katalogi/ulotki, prospekty, foldery itp. producenta, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, z zaznaczeniem której części i której pozycji dotyczą. Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:45
|
| IV 4 5 okres |
30
|