SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ - OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO OCHRONNEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MZUK SOSNOWIEC.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-12 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776490-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej.
Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem).
Przedmiot zamówienia:
 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.
 Postępowanie zostało podzielone na dwie części:
Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej,
Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna.
Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7.
 Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie).
 Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.
 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy.
■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych.
■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia).
■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia.
Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471.
Do oferty Wykonawca załącza:
- certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic,
- karty obuwia,
- deklaracje zgodności dla ubrań,
- certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.),
- certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3.
Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu.
Obuwie – 24 miesiące.
Kaski, hełmy – 36 miesięcy.
Środki chrony-24 miesiące.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przy dostawie, atestów dotyczących wybranych środków ochrony indywidualnej.
Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, był produkowany jako
fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.
Wykonawca zobowiązany jest do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem realizacji zamówienia objętego przedmiotem umowy, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dotyczących rozmiaru.
Wykonawca zobowiązuje się podać numer telefonu kontaktowego, pod którym będzie przyjmował wszelkie zgłoszenia od pracowników MZUK.
Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.
Powyższe dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00, przy czym osoby wskazane w umowie muszą być obecne w dniu dostawy przy sprawdzaniu zgodności dostawy
z przedmiotem zamówienia.
Wymagania co do znakowania odzieży:
- znakowanie potwierdzające oryginalność zastosowanych materiałów powinno być umiejscowione bezpośrednio na odzieży lub na etykietach po wewnętrznej stronie,
- znakowanie powinno być trwale przytwierdzone,
- znaki graficzne powinny być wystarczająco duże, aby były zrozumiałe i czytelne,
- znakowanie tzw. producenckie powinno zawierać następujące informacje:
◦ nazwę znak lub cechy rozpoznawcze producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela,
◦ rozmiar ubrania,
◦ instrukcję czyszczenia lub prania,
◦ rok produkcji,
◦ znakowanie powinno być odporne na czyszczenie i pranie.
Wymagania co do znakowania odzieży „logo” MZUK:
- kurtka robocza- logo na plecach,
- kamizelka ostrzegawcza – ligo na plecach,
- spodnie – logo na przodzie,
- koszulka – logo na przodzie,
- kurtka z polaru – logo na przodzie.
Wzór nadruku „logo” MZUK stanowi załącznik do SIWZ.
UWAGA:
W ofercie mogą występować wyłącznie produkty wykonane z tkanin o parametrach technicznych i jakościowych określonych w załączniku WYMAGANIA (…). Tkaniny te winny być trwałe – odporne na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się o niskiej kurczliwości.
W przypadku wątpliwości na etapie oceny ofert co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego, celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b57492de-c7b5-4552-aaf8-c135450b0107
Biuletyn 776490-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Usług Komunalnych
Regon 27681549000000
Zamawiajacy adres ulica Plonów
Zamawiajacy adres numer domu 22i
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 291 79 22,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl,
Adres strony url www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ, SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM ODZIEŻY ROBOCZEJ - OCHRONNEJ, OBUWIA ROBOCZEGO OCHRONNEGO ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW MZUK SOSNOWIEC.
Numer referencyjny ZP 142/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej. Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia:  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.  Postępowanie zostało podzielone na dwie części: Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej, Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna. Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7.  Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie).  Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy. ■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych. ■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia). ■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia. Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471. Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic, - karty obuwia, - deklaracje zgodności dla ubrań, - certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.), - certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3. Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące. Kaski, hełmy – 36 miesięcy. Środki chrony-24 miesiące. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przy dostawie, atestów dotyczących wybranych środków ochrony indywidualnej. Zamawiający żąda aby dostarczony asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Wykonawca zobowiązany jest do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem realizacji zamówienia objętego przedmiotem umowy, celem maksymalnego wykluczenia wszelkich reklamacji dotyczących rozmiaru. Wykonawca zobowiązuje się podać numer telefonu kontaktowego, pod którym będzie przyjmował wszelkie zgłoszenia od pracowników MZUK. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Powyższe dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00, przy czym osoby wskazane w umowie muszą być obecne w dniu dostawy przy sprawdzaniu zgodności dostawy z przedmiotem zamówienia. Wymagania co do znakowania odzieży: - znakowanie potwierdzające oryginalność zastosowanych materiałów powinno być umiejscowione bezpośrednio na odzieży lub na etykietach po wewnętrznej stronie, - znakowanie powinno być trwale przytwierdzone, - znaki graficzne powinny być wystarczająco duże, aby były zrozumiałe i czytelne, - znakowanie tzw. producenckie powinno zawierać następujące informacje: ◦ nazwę znak lub cechy rozpoznawcze producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, ◦ rozmiar ubrania, ◦ instrukcję czyszczenia lub prania, ◦ rok produkcji, ◦ znakowanie powinno być odporne na czyszczenie i pranie. Wymagania co do znakowania odzieży „logo” MZUK: - kurtka robocza- logo na plecach, - kamizelka ostrzegawcza – ligo na plecach, - spodnie – logo na przodzie, - koszulka – logo na przodzie, - kurtka z polaru – logo na przodzie. Wzór nadruku „logo” MZUK stanowi załącznik do SIWZ. UWAGA: W ofercie mogą występować wyłącznie produkty wykonane z tkanin o parametrach technicznych i jakościowych określonych w załączniku WYMAGANIA (…). Tkaniny te winny być trwałe – odporne na reżimy przemysłowego prania, wytrzymałe na tarcie i uszkodzenia mechaniczne, nie gniotące się o niskiej kurczliwości. W przypadku wątpliwości na etapie oceny ofert co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnienia do postępowania wyjaśniającego, celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiąjący nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiąjacy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiąjący nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wraz z ofertą Wykonawca składa: certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic, - karty obuwia, - deklaracje zgodności dla ubrań, - certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.), - certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3. celem potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia.
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV 4 4 data 2021-01-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej-ochronnej i obuwia roboczego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej. Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia:  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.  Postepowanie zostało podzielone na dwie części: Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej, Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna. Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7.  Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie).  Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy. ■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych. ■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia). ■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia. Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471. Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic, - karty obuwia, - deklaracje zgodności dla ubrań, - certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.), - certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3. Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące. Kaski, hełmy – 36 miesięcy. Środki chrony-24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków ochrony indywidualnej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ( sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem do siedziby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i odzieży roboczej i ochronnej obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej. Wskaźniki ilościowe stanowią jedynie parametr prognozujący potrzeby Zamawiającego i nie stanowią ostatecznego zapotrzebowania, które w toku realizacji zamówienia mogą ulec zmianom (zgodnie z tabelami norm przydziału i realnym zużyciem). Przedmiot zamówienia:  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej, obuwia ochronnego i roboczego. Termin realizacji zamówienia częściowego nie mniej niż 2 nie więcej niż 5 dni od dnia przesłania zamówienia częściowego. Termin realizacji zamówienia częściowego jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.  Postepowanie zostało podzielone na dwie części: Część I: dostawa odzieży roboczej i ochronnej, Część II: dostawa obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części postępowania jak również, tylko na jedną część postępowania. W postępowaniu, zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej część postępowania z osobna. Szczegółowy opis zamówienia w „Wymaganiach BHP dotyczących odzieży roboczej, ochronnej, obuwia i środków ochrony indywidualnej w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu”- Załącznik nr 7.  Warunkiem przystąpienia do postępowania jest możliwość realizacji wszystkich artykułów wyszczególnionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych (do każdej części oddzielnie).  Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania innych artykułów niż podane w załącznikach w przypadkach uzasadnionych i niemożliwych do przewidzenia na tym etapie postępowania. Rozlicze-nie wówczas będzie następowało na podstawie cen indywidualnych Wykonawcy. ■ Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników- formularz cen jednostkowych. ■ Ubrania będą poddawane działaniom wysokiej temperatury oraz środków chemicznych (podczas prania i suszenia). ■ Transakcja kupna/sprzedaży między Zamawiającym a Dostawcą podlega wszelkim prawom i nor-mom zawartym w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Istotne aspekty i wymagania co do przedmiotu zamówienia. Wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z normami: PN-EN ISO 11612:2008, PN-EN ISO 11611:2007, PN-EN 14605:2005, EN 343:2003+A1:2007, PN-P-04987:1998, PN-EN ISO 20471. Do oferty Wykonawca załącza: - certyfikat oceny WE lub certyfikaty CE dotyczący właściwości obuwia roboczego/ochronnego i dla rękawic, - karty obuwia, - deklaracje zgodności dla ubrań, - certyfikat dotyczący odzieży ochronnej HIVIS ( II st.), - certyfikat materiałów ochronnych – taśmy M3. Żądane warunki gwarancji: w zależności od produktu. Obuwie – 24 miesiące. Kaski, hełmy – 36 miesięcy. Środki chrony-24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)