Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
18
|
Wadium |
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości:
1. część I: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
2. część II: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
.
|
Wiedza |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:
1. dla części I wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2. dla części II wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Potencjał |
.
|
Zdolne |
.
|
Sytuacja |
.
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
1. dla części I - Wykaz winien wskazywać wykonanie lub wykonywanie usług utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
2. dla części II - Wykaz winien wskazywać wykonanie lub wykonywanie dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3. dla części I - Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie lub wykonywanie usług utrzymania ciągłości pracy kopiarek o wartości zrealizowanej usługi nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 70 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
4. dla części II - Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie lub wykonywanie dzierżawy kopiarek o zrealizowanej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto (dla dzierżaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
3. dla części I - Część I - Wycena ofertowa
4. dla części II - Część II - Wycena ofertowa
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
7. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. w zakresie części I:
1.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto;
1.2 Zmiany umowy przewidziane w pkt 1.1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2. w zakresie części II:
2.1 Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto;
2) zmiana produktów na inne, jeżeli przedstawione w ofercie produkty nie będą dostępne na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
2.2 Zmiany umowy przewidziane w pkt 2.1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana produktów na inne posiadające co najmniej takie same cechy jakościowe i użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 8, po dokonaniu wpłaty 5 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty wysyłki)
|
Data składania wniosków |
27/03/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Michał Policzkiewicz - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11/21, telefon 81 466 11 56.
1.2. W zakresie procedury: p. Magdalena Matyjaszek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty potwierdzające |
.
|
Dok potw 5 |
Tak
|