Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-03 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116344 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251115, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla jednostek Uniwersytetu Technnologiczno - Przyrodniczego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich
Ulica ul. Kordeckiego 20
Nr domu 20
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-225
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 374-93-32, 374-94-03
Fax 52 3749332
Internet www.utp.edu.pl
Regon 00000168900000
E-mail agnieszka.jankowska@utp.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zam uzupelniajace .
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Wiedza Warunek dotyczący posiadania WIEDZY I DOŚWIADCZENIA będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek. Spełnianie przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający oceni na podstawie następujących dokumentów: a) oświadczenia złożonego wraz z ofertą, b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z poświadczeniem należytego wykonania tej dostawy.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. Produkt równoważny powinien być o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych jak produkt oryginalny wyprodukowany przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty równoważne były przetestowane zgodnie z międzynarodowymi normami ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub innych norm równoważnych w tym zakresie. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych należy dołączyć do oferty raporty z testów wykonane ściśle według normy ISO 19752:2004, ISO 24711:2006, ISO 19798:2006 lub innych norm równoważnych w tym zakresie. Raporty muszą być przygotowane zgodnie z ww. normami ISO i muszą zawierać wszystkie informacje wymagane w normie (być zgodne z aneksem D). Producent zaoferowanych materiałów równoważnych musi posiadać certyfikat ISO 9001 i 14001 lub innych norm równoważnych w tym zakresie w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych. Dokumenty te należy załączyć do oferty.
Inne dokumenty Formularz cenowy zawierajacy określenie ilościowe przedmiotu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: - zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, - zmiana podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ, - zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na zasadach określonych w SIWZ, - zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1. zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia; w takim wypadku, termin zostanie przedłużony wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zamowienia.utp.edu.pl/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz al. Prof. S. Kaliskiego 7 Dział Zakupów i Zamówień Publicznych, bud.3.1 pok. nr 143
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy 85-789 Bydgoszcz al. Prof. S. Kaliskiego 7 Dział Zakupów i Zamówień Publicznych, bud.3.1 pok. nr 143
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)