Adaptacja pomieszczeń w części budynku Szkoły Podstawowej na sołecką świetlicę i przebudowa boiska wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem terenu dla potrzeb strefy - Activ- Małyszyn Górny dla Ciebie

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-10 13:00:00
Instytucja Gmina Mirzec
Miejscowość Mirzec
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117538 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 452100002, 452122211, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Zadanie realizowane jest w ramach operacji pn. Adaptacja pomieszczeń w części budynku Szkoły Podstawowej na sołecką świetlicę i przebudowa boiska wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem terenu dla potrzeb strefy -Activ- Małyszyn Górny dla Ciebie - współfinansowanego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 4.2. Zakres i wielkość realizacji inwestycji. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja projektu pn. Adaptacja pomieszczeń w części budynku Szkoły Podstawowej na sołecką świetlicę i przebudowa boiska wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem terenu dla potrzeb strefy Activ- Małyszyn Górny dla Ciebie obejmująca:1)Roboty budowlano - montażowe wraz z zagospodarowaniem terenu obejmujące przebudowę pomieszczeń socjalnych w budynku sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Małyszynie wraz ze zmianą sposobu użytkowania na sołecką świetlicę środowiskową, - o powierzchni użytkowej 59 m2,budowę schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych, przebudowę istniejącego boiska sportowego na uniwersalne boisko wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni o wymiarach 24x44 m, budowa łapacza piłek, przebudowę nawierzchni 8 miejsc parkingowych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych,budowę oświetlenia, budowę sceny wraz z adaptacją istniejącego wejścia do sali gimnastycznej,
remont ogrodzenia oraz bramy wjazdowej i furtki ,zagospodarowanie terenu wokół sali gimnastycznej wraz z elementami małej architektury, założenie trawników - 870 m2 2)dostawa wyposażenia i sprzętu wskazanego w specyfikacji wyposażenia i sprzętu Wyposażenie świetlicy środowiskowej 3)W ramach zaoferowanej ceny Wykonawca będzie zobowiązany również do umieszczenia naklejek informacyjnych związanych z działaniami informacyjno - promocyjnymi dla projektu pn.Adaptacja pomieszczeń w części budynku Szkoły Podstawowej na sołecką świetlicę i przebudowa boiska wraz z funkcjonalnym zagospodarowaniem terenu dla potrzeb strefy Activ- Małyszyn Górny dla Ciebie Naklejka informacyjna winna być umieszczona na wszystkich przedmiotach dostarczonych w ramach realizacji projektu tj.: elementy małej architektury, wyposażenie i sprzęt oraz osprzęt sportowy. Wielkość naklejki dostosowana do wymiarów wyposażenia i urządzeń. Naklejka ma być wykonana z materiału trwałego i odpornych na działanie środków dezynfekujących i zewnętrznych warunków atmosferycznych. Wymienione wyżej materiały informacyjno - promocyjne muszą być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w dokumencie: Księga wizualizacji znaku PROW na lata 2007-2013 dostępnym na stronie internetowej http:www.prow.sbrr.pl w zakładce Promocja PROW, konferencje i szkolenia.4)w ramach realizacji zadania inwestycyjnego z uwagi na zróżnicowanie poziomów terenu zachodzi konieczność wykonania niwelacji terenu pod planowaną inwestycje.5)wykonanie dokumentacji odbiorowej (dokumentacja powykonawcza, protokoły, atesty, certyfikaty itp.) 2 komplety w wersji papierowej i komplet w wersji elektronicznej.6)obsługa geodezyjna bieżąca i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wykonanych robót wraz z ewentualną dokumentacją techniczną powykonawczą

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mirzec
Ulica Mirzec Stary 9
Nr domu 9
Miejscowość Mirzec
Kod Pocztowy 27-220
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 2713033
Fax 041 2713033
Internet ugmirzec.sisco.info
Regon 00054005000000
E-mail ug_mirzec@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/08/2013
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10. 04. 2013 r. do godz. 13.00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wydanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (zakresem robót) oraz wartością stanowiącym przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 SIWZ. Wartość wykonanej jednej robót budowlanej - nie mniejszą niż 400 000,00 zł. Do wykazu należy załączyć - referencje lub bezusterkowy protokół odbioru końcowego - potwierdzające należyte wykonanie wykazanej roboty.
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca, wykaże osoby, wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu tego zamówienia i przedłoży oświadczenie i dokumenty (min. odpis, kserokopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa) na temat kwalifikacji zawodowych określające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i wg kategorii robót określonych w zamówieniu oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie warunku udziału Wykonawca dokona poprzez wykazanie:dysponowania Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych,dysponuje osobą uprawnioną do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych, Wymagane doświadczenie dla kierownika budowy, które musi wykazać Wykonawca min. 3 lata.
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca: złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ przedłoży informację, że posiada aktualnie środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000, 00 zł. Informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 400 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru - Załącznik Nr 1 SIWZ2)oświadczenie o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 SIWZUwaga: nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o podwykonawcach, Zamawiający będzie interpretował, jako oświadczenie woli, iż całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. W przypadku przedłożenia oświadczenia o podwykonawcach informacja ta winna pojawić się również w pkt. 7 Formularza ofertowego (załącznik Nr 1) oraz § 5 projekt umowy (załącznik Nr 9)3)dokument potwierdzający wniesienie wadium, przy czym oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w pokoju nr 104 Urzędu Gminy w Mircu (przed terminem składania ofert), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium (lub dokonanie przelewu w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej) załączyć do oferty.4)zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik Nr 9 SIWZ5)harmonogram rzeczowo - finansowy,6)wykaz oferowanego wyposażenia i sprzętu z określeniem nazwy sprzętu i wyposażenia, ilości oraz ceny brutto, nie ma obowiązku określania na tym etapie producenta, typu, modelu sprzęty wg zapisów w załączonej specyfikacji wyposażenia i sprzętu, taki wymóg będzie przed podpisaniem umowy.7)pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:1)zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2)zmiany danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy,3)zmiany osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej ze stron.4)w przypadku braku możliwości, uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji w terminie umownym przy należytej staranności i terminowości działań przez Wykonawcę. Strony mogą przedłużyć termin realizacji zamówienia bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy.5)w przypadku konieczności zmian do przedmiotu zamówienia na skutek wydanych decyzji lub innych wymogów lub uzgodnień organów zewnętrznych pod warunkiem wprowadzenia określonych modyfikacji. Strony mogą przedłużyć termin realizacji przedmiotu zamówienia na okres potrzebny na dokonanie zmian bez możliwości zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz ugmirzec.sisco.info
Adres uzyskania siwz w Urzędzie Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, pok. 302
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec,sekretariat pokój nr 220
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)