Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych w podziale na pakiety oraz świadczenie usług przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-039/2013

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-09 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118004 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453312204, 397172003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy, w podziale na 5 (pięć) części zamówienia, zwane dalej Pakietami (od 1 do 5) z przeznaczeniem do pomieszczeń: 1) Pakiet 1 - 2 komplety klimatyzatorów typu Split - Zakład Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa, (sala chirurgiczna i sekretariat), 2) Pakiet 2 - 3 komplety klimatyzatorów typu Split - Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia zabiegowo-laboratoryjne nr 506, 507A/B oraz korytarz Katedry), 3) Pakiet 3 - 1 komplet klimatyzatora typu Split - Katedra i Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 01-097 Warszawa, (pomieszczenie nr 118), 4) Pakiet 4 - 1 komplet klimatyzatora typu Split - Zakład Medycyny Zapobiegawczej i Higieny, ul. Oczki 3, 02-007 Warszawa, (pomieszczenie nr 211), 5) Pakiet 5 - 3 komplety klimatyzatorów typu Split - Katedra i Zakład Biochemii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia nr 112, 113, 120 - I kostka Wydziały Farmacji, I piętro). 2. Zamawiający wymaga, aby instalacja oraz usługi serwisowe (obowiązkowe przeglądy i konserwacje) wykonywane były przez autoryzowany serwis producenta. 3. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia określa (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR), stanowiący Załączniki od 3.1 do 3.5 do SIWZ. 4. Mając na uwadze, iż zgodnie z § 2 ust. 1 Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. 5. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 29.03.2013r. do Pani Urszuli Kobus, Dział Zamówień Publicznych, WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, III piętro, pok. 307, tel.: (22) 5720367, fax: (22) 5720365, e-mail: urszula.kobus@wum.edu.pl

Opis

Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 2 kompletów klimatyzatorów typu Split z przeznaczeniem do pomieszczeń Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia, ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa, (sala chirurgiczna i sekretariat)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 3 kompletów klimatyzatorów typu Split z przeznaczeniem do pomieszczeń Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Pneumonologii i Alergologii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia zabiegowo-laboratoryjne nr 506, 507A/B oraz korytarz Katedry)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 1 komplet klimatyzatora typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej, ul. Banacha 1, 01-097 Warszawa, (pomieszczenie nr 118)Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 1 komplet klimatyzatora typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Zakładu Medycyny Zapobiegawczej i Higieny, ul. Oczki 3, 02-007 Warszawa, (pomieszczenie nr 211),Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz ze szkoleniem w zakresie ich obsługi oraz świadczenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji w okresie 48 miesięcy tj. 3 komplety klimatyzatorów typu Split z przenaczeniem do pomieszczeń Katedry i Zakładu Biochemii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, (pomieszczenia nr 112, 113, 120 - I kostka Wydziały Farmacji, I piętro)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 022 5720366
Fax 022 5720377
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@am.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, pok. 307 ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zdolne W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie przedstawienie w ww. wykazie minimum 1 osoby posiadającej następujące uprawnienia: a)świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną: punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, lub punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.), b) świadectwo kwalifikacji dla osób prowadzących działalność w zakresie: naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, zgodnie z art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. Nr 121, poz. 1263) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych (Dz. U. z dnia 7 września 2004 r.). wraz z informacją o posiadanych przez te osoby uprawnieniach ze wskazaniem numeru tych uprawnień oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą karty katalogowej, folderu lub innych dokumentów zawierających opis techniczny oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki od 2.1 do 2.5), 2) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą Deklaracji zgodności WE lub Certyfikatu CE. W przypadku, gdy z treści deklaracji zgodności wynika, iż dla ważności tego dokumentu wymagany jest Certyfikat CE, Wykonawca zobowiązany jest złożyć te dokumenty łącznie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni.
Kryt 1p 85
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 15
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)