Utworzenie Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej oraz Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Powiatu Wyszkowskiego - II etap

Data publikacji 2013-03-25
Data zakończenia 2013-04-09 11:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
Miejscowość Wyszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44479 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452230006, 451113001, 451112206, 453300009, 453311007, 453324007, 453322005, 453312008, 453151009, 453152000, 453100003, 453210003, 454430004, 452610004, 454000001, 391000003, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje następujące zadania:
1.Budowa Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej w pomieszczeniu dawnej kotłowni budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego w Wyszkowie:
1)Przygotowanie i przystosowanie w zakresie ogólnobudowlanym budynku internatu do pełnienia funkcji Mazowieckiego Edukacyjnego Centrum Energii Odnawialnej,
2)Budowę instalacji kolektorów słonecznych termicznych,
3)Budowę instalacji baterii fotowoltaicznych,
4)Budowę instalacji turbiny wiatrowej,
5)Budowę instalacji pompy ciepła z wymiennikami gruntowymi,
6)Budowę instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
7)Budowę instalacji kompaktowego węzła cieplnego zasilanego z sieci miejskiej,
8)Budowę systemu sterowania wszystkimi instalacjami i monitorowania,
9)Budowę systemu przekazywania parametrów pracy wszystkich instalacji do współpracujących z MECEO pracowni szkolnych na terenie województwa mazowieckiego.
2.Termomodernizacja budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego w Wyszkowie.;
1)Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem w technologii BSO,
2)Ocieplenie stropodachu poprzez wdmuchanie granulatu wełny mineralnej,
3)Montaż nawiewników sterowanych automatycznie w istniejącej stolarce okiennej,
4)Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
5)Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę całej instalacji wewnętrznej,
6)Budowa instalacji kolektorów słonecznych.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
1)Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w sprzęt komputerowy i multimedialny oraz meble ( tj. stoły pod komputery i krzesła) w Mazowieckim Edukacyjnym Centrum Energii Odnawialnej,
2)Wykonanie wraz z montażem 5 szt. tablic pamiątkowych,
3)Opracowanie instrukcji p.poż. obiektu oraz wyposażenie w podręczny sprzęt p.poż, i oznakowanie,
4)Opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., dokonanie inwentaryzacji geodezyjnych, instrukcji obsługi wykonanych instalacji zamontowanych urządzeń, wykonanie świadectwa energetycznego, przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie obsługi urządzeń, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu
z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp.,
5)Dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokólarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego,
6)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie
z obwiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Część III niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
4.Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45. 45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe przedmioty:
45.22.30.00-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe
45.11.12.20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45.33.12.00-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.31.51.00-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45.31.52.00-0 Roboty w zakresie turbin
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.32.10.00-3 Izolacja cieplna
45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne
45.26.10.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39.10.00.00-3 Meble
30.20.00.00-1 Urządzenia komputerowe
5.Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., 243, poz. 1623 z późn. zm.).
6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty oraz na wbudowane lub ( dostarczone materiały) i urządzenia oraz elementy wyposażenia udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego inwestycji.
7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8.Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działania 4.3. Ochrona powietrza, energetyka, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu Wyszkowskiego
Ulica al. Róż 2
Nr domu 2
Miejscowość Wyszków
Kod Pocztowy 07-200
Województwo mazowieckie
Tel 029 7420750
Fax (029) 742 25 10
Internet www.powiat-wyszkowski.pl
Regon 55066846200000
E-mail starostwo@powiat-wyszkowski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2013
Wadium 1.Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 30.000 PLN, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium 1)Wadium może być wnoszone w następujących formach : a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 2)W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy : a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do : zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z warunków określonych w art. 46 ust.4a, oraz z art. 46 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) f)Gwarancja/poręczenie ma być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośne na osoby trzecie. 3)Postanowienia ust. 2) stosuje się również do poręczeń, określonych w ust.1) b) i ust.1)e) niniejszej SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta:15 8931 0003 0000 9191 2022 0020 2)Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność oryginałem. 3)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał w/w dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą, przed terminem składania ofert. 4)Wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika. 5)Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 6)Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp (opisanego w pkt. 12.5.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub nadbudowie obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (brutto) każda, obejmujące roboty z zakresu; konstrukcji budowli, docieplenia ścian i stropów, instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie instalacji z wykorzystaniem energii odnawialnej pochodzącej z kolektorów słonecznych termicznych lub ogniw fotowoltaicznych o wartości min. 500 000,00 PLN (brutto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty
Potencjał Zamawiający w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nie wyznacza szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: Kierownik budowy (1 osoba) - specjalista w zakresie branży konstrukcyjno - budowlanej posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem, -minimum 3- letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, Kierownik robót sanitarnych (1 osoba) - specjalista w zakresie branży sanitarnej posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie tej specjalności objętymi niniejszym zamówieniem, -minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, Kierownik robót elektrycznych (1 osoba) - specjalista w zakresie branży elektrycznej posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie tej specjalności objętymi niniejszym zamówieniem, -minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej - 1 000.000,00 PLN, (słownie: jeden milion złotych), b)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej - 3.000.000,00 PLN, (słownie: trzy miliony złotych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ), dołączonych do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Dokumenty wymienione w punkcie 15.3 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)przedłużenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to ich lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót, b)wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, d) wystąpienia siły wyższej, e) zaistnienia okoliczności w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, geologicznych, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniającymi lub uniemożliwiającymi terminowe wykonanie przedmiotu umowy - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru. W przypadku, o których mowa w pkt.1 lit. a-e, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2)zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych, 3)zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4)zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 5)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 6)zmiany kierownika budowy, w przypadku; a)zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, b)gdy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków - na żądanie Zamawiającego i uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy 7)zmiany harmonogramu prac oraz sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku: a)wystąpienia uzasadnionej okoliczności aktualizacji harmonogramu realizacji prac bez zmian terminu realizacji umowy, b)zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiany harmonogramu przedstawione przez Wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego. 8)zmiany zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia, w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego. 9) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działania 4.3. Ochrona powietrza, energetyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę , jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiat-wyszkowski.pl
Adres uzyskania siwz Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 3
Data składania wniosków 09/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie: 4.3. Ochrona powietrza, energetyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)