postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na organizację Regionalnego Turnieju Sołectw na terenie Gminy Szadek

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-04 10:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Szadek
Miejscowość Szadek
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122304 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 923122003, 518200006, 710000008, 317000003, 923000004, 797000004, 900000007, 920000001, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja Regionalnego Turnieju Sołectw- tradycyjna i współczesna marka.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów:

Opis

Zapewnienie profesjonalnej dokumentacji całego wydarzenia Regionalny Turniej Sołectw - tradycyjna i współczesna marka organizowanego w dniu 31 sierpnia 2013 r. na terenie rekreacyjnym Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek, w ilości minimum 100 zdjęć w formacie JPG. Parametry zdjęć: rozmiar pojedynczego pliku ze zdjęciem:
minimum 3MB,
rozdzielczość 300 DPI oraz 72 DPI (te same wykonane zdjęcia muszą być przekazane Zamawiającemu w 2 rozdzielczościach).
Zdjęcia należy przekazać w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się przenieść nieodpłatnie na rzecz Zamawiającego prawa autorskie do przedmiotowej dokumentacji fotograficznej. Dokumentacja fotograficzne będzie wykonywana w godzinach 11.30 - 21:00.Wynajęcie kompletu - 4 sztuk toalet ekologicznych przenośnych wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Toalety muszą być do dyspozycji w godzinach 8:30 - 24:00 w dniu imprezy tj. 31 sierpnia 2013 r.;
Dane techniczne: funkcjonalna kabina toaletowa ze zbiornikiem bezodpływowym o pojemności minimum 200 l bez podłączenia do kanalizacji, z uchwytem na papier toaletowy, wieszakiem na odzież, zamykana na zamek, umożliwiająca wykorzystanie oświetlenia zewnętrznego.Usługa wynajmu 30 domków drewnianych (handlowych) wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy - teren rekreacyjny Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Termin wynajmu:
od godz. 20:00 (dnia 30.08.2013 r.) do godz. 18:00 (dnia 31.08.2013 r.)montaż nagłośnienia i oświetlenia plus obsługa techniczna turnieju wraz z transportem, montażem i demontażem oraz załadunkiem i wyładunkiem w miejscu organizowanej imprezy w plenerze w dniu 31 sierpnia 2013 r. od godz. 8:00 do godz. 24:00Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na występie zespołu muzyczno - folkowego, który wykonuje tradycyjną muzykę folkową, na imprezie plenerowej w dniu 31 sierpnia 2013 r. podczas Regionalnego Turnieju Sołectw tradycyjna i współczesna marka.
Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Występ w godz. od 17:30 do 19:00. Minimalny skład zespołu: 5 osób, dwóch gitarzystów basowych, klawiszowiec, perkusista, wokalista, 4 BIS-y.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zabawy tanecznej przy muzyce z lat 70, 80, 90 w dniu 31 sierpnia 2013 r. w godz.20:30 do 24:00. Miejsce imprezy: Amfiteatr przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16, 98-240 Szadek. Minimalny skład zespołu: wokalista, klawiszowiec.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ochrony imprezy masowej w plenerze organizowanej przez Gminę i Miasto Szadek 31 sierpnia 2013 r. na terenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Szadku. Ochrona obejmuje czas realizacji imprezy zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r.(Dz. U. nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. nr 52, poz. 308). Termin realizacji: od godz. 18:00 (31.08. 2013 r.) do godz. 02:00 (01.09.2013r.). Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionej imprezy plenerowej;Usługa polegająca na:
- wykoszenie trawy oraz wywiezienie we własnym zakresie przed imprezą (co najmniej dwa dni przed planowana imprezą),
- przygotowanie i zabezpieczenie koszy 50l (pojemników) na śmieci - minimum 10,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów na śmieci (pojemność co najmniej 1m³) - 4 sztuki;
- przywiezienie, odwiezienie krzeseł, ławek, stołów z zasobów własnych Wykonawcy lub z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (krzesła plastikowe - co najmniej 150, ławki - co najmniej 50, stoły - co najmniej 30),
- przygotowanie wyposażenia technicznego (rozstawienie krzeseł, ławek, stołów)
- sprzątanie w trakcie imprezy i po imprezie;
- uprzątnięcie wyposażenia technicznego po imprezie;
- inne prace przygotowawcze
w dniu imprezy 31 sierpnia 2013 r. na terenie 2 hektarów przy Miejsko - Gminnym Ośrodka Kultury w Szadku, ul. Widawska 16 98-240 Szadek.usługa polegająca na przygotowaniu, rozmieszeniu, umocowaniu demontażu scenografii na tył, na boki od wewnątrz a także na przednią rampę sceny Amfiteatru przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Kultury w Szadku, ul. Widawska 16 98-240 Szadek, w dniu 31 sierpnia 2013 roku.

Scenografia odpowiadająca charakterowi imprezy, nawiązująca do tematyki wiejskiej, dostosowana do obiektu (zdjęcie poniżej). W tyle sceny na tzw. ściance o wymiarach 2,5 m x 8m tło malowane. Scenografia powinna zawierać elementy naturalne do ustawienia (snopki słomy - min. 6, snopki zbóż - min 4, kukurydza, polne kwiaty, słoneczniki, drzewka, brzoza). W przypadku elementów wolnostojących konieczne są obciążniki zabezpieczające przed działaniem wiatru.Zamówienie na publikacje ogłoszeń prasowych w miesiącu sierpniu, powierzchnia: minimum 148,4 x 118,5 mm (3x2 - 6 modułów); gazeta o zasięgu regionalnym (województwo łódzkie), po 2 ogłoszenia tygodniowo na stronie redakcyjnej lub ogłoszeniowej - razem 8 ogłoszeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Szadek
Ulica ul. Warszawska 3
Nr domu 3
Miejscowość Szadek
Kod Pocztowy 98-240
Województwo łódzkie
Tel 43 8215004
Fax 43 8215773
Internet www.szadek.bip.cc
Regon 73093446000000
E-mail urzad@ugimszadek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
Wiedza Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
Potencjał Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
Zdolne Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
Sytuacja Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szadek.bip.cc
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)