Świadczenie w okresie 12 miesięcy usług telefonii komórkowych na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle (2013-2014)

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-08 12:00:00
Instytucja Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Telefony komórkowe,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46057 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług telefonii komórkowych wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, przeniesieniem numerów oraz świadczeniem usług internetu bezprzewodowego dla 60 numerów telefonicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Piramowicza 32
Nr domu 32
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Kod Pocztowy 47-200
Województwo opolskie
Tel 77 40 34 451
Fax 77 40 34 451
Internet www.kedzierzynkozle.pl
Regon 00052450700000
E-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych polegających na udzieleniu w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień;
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności określonej art. 10 ustawy z 16 lipca 2004 Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 z 2004r., poz.1800 z poźn. zm.). W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.
Inne dokumenty Oświadczenie (druk nr 20) potwierdzające prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, a tym samym posiadanie prawa zaciągania zobowiązań lub składania oświadczenia woli jako Wykonawca zamówienia. Oświadczenie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarcze).; Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku ofert wspólnych, oświadczenie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, składa upełnomocniony lider lub wszyscy wykonawcy składają oświadczenie wspólne.; Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. Do formularza ofertowego należy dołączyć plan taryfowy dot. usług nie wymienionych w formularzu ofertowym.; Istotne postanowienia umowy zaakceptowane (podpisany pod słowem =akceptuję=) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych i oznaczonych znakiem dwóch gwiazdek.; Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem.;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, b) zmiany umowy, które są korzystne dla Zamawiającego. c) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, d) zmiana terminu rozpoczęcia wykonywania umowy, gdy ze względów organizacyjnych nie było możliwe przystąpienie do wykonywania umowy w terminie wskazanym w umowie, Pozostałe warunki zmian: Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontraktu między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Data składania wniosków 08/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych UM Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza 32, pok. 417, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)