Dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2013-03-28
Data zakończenia 2013-04-05 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Działdowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123044 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 153311709, 152210003, 152340007, 153311008, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Dokładny wykaz wymaganych artykułów żywnościowych zawiera załącznik nr 1 do oferty niniejszej siwz.
1. Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywności w warunkach szpitalnych oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi.
Dostarczana żywność musi być świeża z odpowiednim terminem przydatności do spożycia ( min. 3 miesiące) według obowiązujących norm.
2. Ziemniaki powinny być zdrowe, kształtne, suche, nie uszkodzone, nie nadmarznięte, wewnątrz bez pustych miejsc, jednolite odmianowo, nie zapleśniałe, o zapachu swoistym dla zdrowych ziemniaków.

Odbiór jakościowy: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w ciągu 1 dnia wadliwą partię towaru
Gwarancje, reklamacje: niezwłoczna wymiana zakwestionowanej partii towaru.

Dopuszcza się dostawy artykułów spożywczych o terminie przydatności poniżej 3 m-cy po uprzednim poinformowaniu zamawiającego i na następujących warunkach:
- Termin przydatności 2 - 3 m-cy 80% ceny
- Termin przydatności 1- 2 m-cy 70% ceny
- Termin przydatności poniżej 1 m-ca 50% ceny

CPV. 15.80.00.00-6 - różne produkty spożywcze
15.33.11.70-9 - warzywa mrożone
15.22.10.00-3 - ryby mrożone
15.23.40.00-7 - ryby wędzone
15.33.11.00-8 - warzywa świeże lub mrożone
15.30.00.00-1 - owoce, warzywa i podobne produkty

Opis

Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.Dokładny opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do oferty siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Leśna 1
Nr domu 1
Miejscowość Działdowo
Kod Pocztowy 13-200
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel (023) 6972653
Fax (023) 6972653
Internet www.spzoz-dzialdowo.pl
Regon 00031017200000
E-mail spzoz@konto.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2, przedkłada: 2.1 dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §3 i §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty 3.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy udzielone przez uprawnionych do reprezentowania przedstawicieli Wykonawców, 4.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.2.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określone w §1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy XXII. Przesłanki zmiany umowy: 1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT. b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć itp.).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzoz-dzialdowo.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1. 13-200 Działdowo
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Działdowie, ul. Leśna 1. 13-200 Działdowo - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)