Data publikacji |
2013-03-28 |
Data zakończenia |
2013-04-08 12:00:00 |
Instytucja |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie |
Miejscowość |
Włodawa |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Czytniki magnetyczne lub optyczne,
- Monitory wideo,
- Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
- Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania,
- Usługi wdrażania oprogramowania,
- Usługi konfiguracji oprogramowania,
- Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
123450 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
480000008, 481000009, 722650000, 722630006, 722660007, 805331000, 451112000, 453143107, 453120007, 323235008, 349710004, 302000001, 302131006, 302133008, 302161306, 429231106, 453143200 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
|
Ulica |
Al. J. Piłsudskiego 41
|
Nr domu |
41
|
Miejscowość |
Włodawa
|
Kod Pocztowy |
22-200
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
82 57 25 856
|
Fax |
82 57 25 856
|
Internet |
www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
|
Regon |
06001227800000
|
E-mail |
mzc.wlodawa@interia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
a)Zadanie Nr 1. Zintegrowany system obsługi ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia - 8 500 PLN. b)Zadanie Nr 2. Monitoring wizyjny terenu ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia- 1 500 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)kwotę gwarancji,
d)termin ważności gwarancji,
e)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie,
-nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
-nie złożył na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25.ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw.Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt. 11.2.1.b i e. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: K.B. S.A. O Chełm Nr 11 1500 1373 1213 7005 1794 0000, z adnotacją Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, wraz z ofertą w siedzibie Zamawiającego.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art.46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
1)Wykazanie, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2)Wykazanie, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3)Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dokumentami potwierdzającymi wdrożenie wyżej wymienionych robót i systemów.
|
Zdolne |
Wymagany skład osobowy
-Kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie
-Kierownik robót instalacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów, minimum 3 letnie doświadczenie
-Kierownik Projektu - posiadający minimum 5 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zintegrowanych (w tym pełnienie roli kierownika projektu), posiadającym doświadczenie z wdrażania projektów klasy podobnej do oferowanego systemu)
-Zespołem analityków, programistów i wdrożeniowców, minimum 3 osobowym, z których każda osoba posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania prac analityczno - projektowych, wdrożeniowych lub programowych.
|
Sytuacja |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien: wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej:
a)Zadanie Nr 1. Zintegrowany system obsługi ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia - 350 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b)Zadanie Nr 2. Monitoring wizyjny terenu ZZO Komunalnych we Włodawie wraz z dostawą i montażem wyposażenia- 50 000 PLN poprzez przedłożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez
wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego
wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości
realizowanego zamówienia
|
Inne dokumenty |
Opis urządzeń i wyposażenia jakie będą dostarczone w ramach zamówienia do Międzygminnego Związku Celowego z siedzibą we Włodawie.
|
Niepełnosprawne |
Tak
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku
opóźnień wynikających z działania siły wyższej w czasie realizacji robot,
wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i być potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia o późnień strony ustalą nowe terminy realizacji. Zamawiający dopuszcza możliwość uzgodnionych przez Strony przesunięć w zakresie rzeczowym i odpowiednio finansowym pomiędzy etapami Harmonogramu rzeczowo
-finansowego, pod warunkiem uzyskania akceptacji tych przesunięć przez Instytucję Zarządzającą RPO WL. Przesunięcia te nie mogą skutkować zmianą końcowego zakresu rzeczowego i finansowego oraz końcowego terminu realizacji.
Zamawiający nie dopuszcza przesunięć mogących mieć wpływ na wartość wskaźników
realizacji celów Projektu Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów. Wszelkie istotne zmiany umowy nie mogą być dokonane później, niż na 45 dni przed planowanym rzeczowym zakończeniem realizacji Projektu. Warunkiem dokonania zmiany postanowień umowy jest zgoda obu stron, potwierdzona na piśmie w formie zawartego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mzcwlodawa.bip.mbnet.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22 -200 Włodawa.
|
Data składania wniosków |
08/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie ul. Żołnierzy WiN 22, pok. 11, 22 -200 Włodawa.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zintegrowany system obsługi Zakładu Zagospodarowania
Odpadów Komunalnych we Włodawie wraz z monitoringiem wizyjnym terenu ZZO realizowany jest w ramach inwestycji Modernizacja i rozbudowa składowiska odpadów
komunalnych we Włodawie w celu utworzenia Zakładu Zagospodarowania Odpadów
współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VI Środowisko i czysta energia, Działanie 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Kategoria II: gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi..
|
Czy unieważnienie |
Tak
|