Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Ulica |
ul. Szczęśliwicka 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-353
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5722100
|
Fax |
022 5722388
|
Internet |
www.udt.gov.pl
|
Regon |
01719630000000
|
E-mail |
azp@udt.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa Osoba Prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Osoba Prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/04/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wykonawca wnosi wadium:
1) w pieniądzu:
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 05 1130 1017 0020 1214 7720 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat: Wadium - Zakup i sukcesywna dostawa papieru do prac biurowych dla UDT - ZP-AL- 25/13; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego; lub w jednej z poniżej podanych form:
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłacenie pełnej kwoty wadium. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty (zaleca się,by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego).
UWAGA:
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy.
4. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 7) lub przesłać wraz z ofertą - w oddzielnej kopercie przed upływem terminu składania ofert w kopercie z dopiskiem Wadium - Zakup i sukcesywna dostawa papieru do prac biurowych dla UDT - ZP-AL- 25/13, a kopie dołączyć do oferty.
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
UWAGA !!!
W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 12 i 13.
14. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać bądź na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników, zaś w przypadku osób fizycznych dokument wadialny w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 musi być wystawiony na nazwisko osoby fizycznej, nie zaś na nazwę firmy, pod którą działa.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę papieru do drukowania/kserowania o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto każda, lub jedną taką dostawę o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto.
Analogicznie w przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę, wartość już wykonanej usługi (każdej) na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto lub jedną nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
5) Dowody potwierdzające, że dostawy wskazane są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a). Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w w pkt 1 ppkt 5) lit.a), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 266. Poz. 1817). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 4), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 5) lit. a) i b).
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1 ppkt 4 i 5), budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Uwaga:
Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór - załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie o powierzeniu / nie powierzeniu prac podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć
do oferty wypełnione i podpisane ww. oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić Podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach:
1) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego;
2) zmiany w obowiązujących stawkach podatku VAT;
3) zmian teleadresowych Stron Umowy;
4) przesunięcie terminu realizacji umowy z przyczyn nieleżących bezpośrednio po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku niedotrzymania terminów realizacji dostaw materiałów/surowców niezbędnych do produkcji lub też z powodu działania siły wyższej;
5) gdy zaprzestana zostanie produkcja danego asortymentu, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub wyrazić zgodę na zastąpienie tego asortymentu innym, o parametrach nie gorszych niż określone w umowie;
6) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania);
7) gdy zmiana zakresu dostaw wynika ze zmian w przepisach prawa wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania);
8) zmiany sposobu/systemu zamawiania towaru przez Zamawiającego;
9) zmiany miejsca dostarczania faktur za dostawy dla Zamawiającego;
10) wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.udt.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Odpłatnie:Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa - 20 zł lub bezpłatnie ze strony www.udt.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
|
Data składania wniosków |
10/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok nr 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|