Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-109
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E-mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
35
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto (dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 250 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
1. Wykaz winien wskazywać wykonanie dostaw sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto
2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw sprzętu komputerowego o wartości dostawy co najmniej 250 000,00 PLN brutto
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net wykonany w dniu nie wcześniejszym niż 02.04.2013r. ze wskazaniem daty wydruku w odniesieniu do oferowanych procesorów komputera stacjonarnego, notebooka oraz stacji graficznej.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom.
3. Wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
6. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie.
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) ad pkt 1 - zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lublin.eu
|
Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7, po dokonaniu wpłaty 5 zł w budynku UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty wysyłki)
|
Data składania wniosków |
10/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. 7.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Rafał Śliwiński - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój 15, telefon 81 466 11 51.
2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|