Dostosowanie struktury Centralnego Banku Osnów Geodezyjnych do wymagań wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej - Numer referencyjny: ZP/BO-4-2500-3/GI-2500-61-4/2013

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-22 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128428 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722126108, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie struktury Centralnego Banku Osnów Geodezyjnych (CBOG) do wymagań wynikających z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej obejmujące wykonanie projektu i założenie bazy danych rejestru osnów podstawowych wraz z systemem zarządzającym zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej i rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. 2. Obecna struktura CBOG składa się ze zbioru tabel zawierających łącznie 1 364 176 rekordów o łącznej objętości 14,3 GB, w tym 2,0 GB danych tekstowych i 12,3 danych graficznych (pliki opisów topograficznych). 3. Z przyczyn technicznych realizacja zamówienia została podzielona na dwa etapy podlegające oddzielnemu odbiorowi: 1) Etap I - Przygotowanie dokumentacji projektowej - obejmujący: a. opracowanie szczegółowego projektu technicznego dostosowania struktury bazy danych państwowego rejestru osnów podstawowych do wymagań wynikających z rozporządzenia w sprawie osnów oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, b. opracowanie szczegółowego projektu technicznego systemu zarządzania (aplikacji klienckiej) bazą danych rejestru osnów podstawowych, c. opracowanie logotypu i wzorca graficznego bazy danych rejestru osnów podstawowych, d. projekty, o których mowa powyżej mogą być zawarte w jednym dokumencie. 2) Etap II - Wykonanie i wdrożenie Państwowego Rejestru Podstawowych Osnów Geodezyjnych (PRPOG) - obejmujący: a. skonfigurowanie środowiska deweloperskiego, testowego i produkcyjnego bazy danych rejestru osnów podstawowych, b. wykonanie i wdrożenie bazy danych rejestru osnów podstawowych wraz z aplikacją kliencką, c. migrację danych osnów podstawowych do nowej bazy rejestru osnów podstawowych i przeniesienie pozostałych danych do części archiwalnej d. przeprowadzenie testów aplikacji klienckiej i przeszkolenie 10 pracowników wskazanych przez Zamawiającego, e. dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi bazy danych rejestru osnów podstawowych i aplikacji klienckiej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-926
Województwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E-mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 6
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykażą się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, polegającej na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu bazodanowego dla danych przestrzennych, posiadającego interfejsy do systemów zewnętrznych. Uwaga: W przypadku, gdy usługi, o których mowa powyżej będą stanowiły część lub etap zamówienia o rozszerzonym zakresie prac, należy bezwzględnie podać tylko wartość usługi potwierdzającej spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej
Zdolne Będą dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej: 1) Architekt (1 osoba) - kwalifikacje minimalne: a) wykształcenie wyższe; b) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w charakterze architekta w minimum 2 usługach , w których wykonywał architekturę relacyjnych baz danych lub bazodanowych systemów informatycznych. 2) Analityk systemów informatycznych (1 osoba) - kwalifikacje minimalne: a) wykształcenie wyższe; b) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w charakterze analityka w minimum 2 usługach, w których zakres jego obowiązków obejmował m.in. zbieranie i dokumentowanie wymagań użytkowników i modelowanie procesów biznesowych. 3) Specjalista z zakresu GIS (1 osoba) - kwalifikacje minimalne: a) wykształcenie wyższe; b) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w minimum 2 usługach polegających na projektowaniu lub wdrożeniu systemów informacji geograficznej GIS, gdzie zakres jego obowiązków dotyczył implementacji lub rozwoju aplikacji typu GIS. 4) Programista (2 osoby) - kwalifikacje minimalne: a) wykształcenie wyższe; b) udział w charakterze programisty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej jednym projekcie informatycznym, polegającym na budowie systemu do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto. 5) Specjalista z zakresu geodezji i kartografii (1 osoba) - kwalifikacje minimalne: a) wykształcenie wyższe geodezyjne lub kartograficzne; b) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej dwóch usługach, w których zakres jego obowiązków obejmował m.in. przeliczenie lub transformację współrzędnych geodezyjnych lub geograficznych, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda; c) posiada uprawnienia zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.). Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego niedopuszczalne jest wystąpienie tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach w tej samej ofercie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku ewentualnej zmiany osoby wskazanej w ofercie złożonej przez Wykonawcę w składzie zespołu Wykonawcy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowej osoby osobą o co najmniej takich samych kwalifikacjach, doświadczeniu oraz wiedzy, jakich wymagał Zamawiający na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o konieczności dokonania zmiany w składzie zespołu osób wykonujących przedmiot umowy. Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy nie wymaga formy aneksu do umowy - będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy w zakresie dokonanej zmiany w składzie zespołu Wykonawcy w przypadku niedochowania przez Wykonawcę zasad przeprowadzenia zmiany określonej w ust. 1. 3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby wykonującej zamówienie, na warunkach określonych w ust. 1, jeżeli uzna, że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1-3, wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gugik.gov.pl
Adres uzyskania siwz Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa
Data składania wniosków 22/04/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa III piętro, pok. 3099 /Sekretariat Dyrektora Generalnego/
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie jest realizowane w ramach programu UE Innowacyjna Gospodarka (projekt nr POIG.07.01.00-00-018/09-00 - Georeferencyjna Baza Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) wraz z krajowym systemem zarządzania. 2. Termin wykonania zamówienia wynosi 6 miesięcy z tym, że: Etap I - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy. Etap II - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 2) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 11. W przypadku, o którym mowa w ust. 10, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 10. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 10, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 13. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 14. UWAGA: Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać tylko te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)