Cykliczne dostawy a r t y k u ł ó w s p o ż y w c z y c h dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat, licząc od daty podpisania umowy

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-12 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 128508 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cykliczne dostawy a r t y k u ł ó w s p o ż y w c z y c h dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat, licząc od daty podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Ulica ul. Staszica 4
Nr domu 4
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-450
Województwo podkarpackie
Tel 015 8433201, 8433103, 8433397
Fax 015 8433201, 8433397
Internet www.szpital-stw.com
Regon 00031256700000
E-mail planeta3@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ w części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów, że wykonane lub są wykonywane należycie - wg Załącznika nr 5 do SIWZ - o wartości co najmniej 35 tyś. zł/rok - każda z wykazanych dostaw. - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg Załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg Załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg Załącznik nr 2 do SIWZ
Lata obrotowe 1
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty - formularz ofertowy zgodnie z Rozdz. I SIWZ, - Załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy, zgodnie z Rozdz. II SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymogi określone aktualnym Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej tak w świetle jakości jak również opakowań i warunków transportu - wg Załącznika nr 4 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wg Załącznika nr 5 do SIWZ - o wartości co najmniej 35 tys. zł/rok - każda z wykazanych dostaw.
Inne dokumenty potwierdzające nie dotyczy
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Ceny określone w ofercie Wykonawcy mogą ulegać zmianom maksymalnie w stopniu odpowiadającym kwartalnemu wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do kwartału go poprzedzającego. Zmiana ta może następować po kwartale, w którym wskaźnik ten został ogłoszony przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym Monitor Polski Wzrost ceny o którym mowa w ust.1 może następować w przypadku, gdy nastąpi: -zmiana przepisów podatkowych obowiązujących Wykonawcę -uzasadniony wzrost cen u producenta
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-stw.com
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam. Publ. i Zaopatrzenia pok. nr 7
Data składania wniosków 12/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam. Publ. i Zaopatrzenia pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)