Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Ulica |
ul. Wieżowa 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-147
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 574 62 44
|
Fax |
22 574 63 59
|
Internet |
www.pansa.pl
|
Regon |
14088677100000
|
E-mail |
zp@pansa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
2.1. dla Zadania nr 1- 2.800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
2.2. dla Zadania nr 2 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100)
2.3. dla Zadania nr 3 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100)
2.4. dla Zadania nr 4 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100)
2.5. dla Zadania nr 5 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie),
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego
Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa
nr rachunku: 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, w kancelarii - pokój 007 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AJZ-2226-2/36/2013 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy
|
Wiedza |
a) Dla Zadania nr 1 - Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie artykułów promocyjnych z logo o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 0/100),
b) Dla Zadania nr 2 - Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie smyczy ze złączką USB o wartości nie mniejszej niż 24.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 0/100),
c) Dla Zadania nr 3 - Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie portfeli skórzanych o wartości nie mniejszej niż 17.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 0/100),
d) Dla Zadania nr 4 - Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie spinek do mankietów o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100),
e) Dla Zadania nr 5 - Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie ekologicznych toreb o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100)
- wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Potencjał |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy
|
Zdolne |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy
|
Sytuacja |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dla Zadania nr 3 - certyfikat Wykonawcy potwierdzający autentyczność materiału (skóry naturalnej),
Dla Zadania nr 4 - certyfikat potwierdzający zastosowanie meteorytu
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
2. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
3. nastąpiła zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego;
4. jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli stron wyrażonej w Umowie. Nowa regulacja zastępująca postanowienie nieważne lub niewykonalne albo wypełniająca ewentualną lukę zostanie sporządzona przez strony w formie pisemnej;
5. nastąpi konieczność wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy w pierwotnie określonym czasie i która zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego;
6. wynagrodzenie ulegnie zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
7. jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zakończenie produkcji danego Materiału wskazanego w Ofercie Wykonawcy, Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inne Materiały tego samego rodzaju, przy czym Materiały oferowane w zamian nie mogą być o gorszych parametrach niż wskazane w Ofercie Wykonawcy oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.pansa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Polska Agencja Żeglugi
Powietrznej, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, pok. 213
|
Data składania wniosków |
16/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, pok.
007 - Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
a) Dla Zadania nr 1 -co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie artykułów promocyjnych z logo o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 0/100),
b) Dla Zadania nr 2 - co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie smyczy ze złączką USB o wartości nie mniejszej niż 24.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 0/100),
c) Dla Zadania nr 3 -co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie portfeli skórzanych o wartości nie mniejszej niż 17.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 0/100),
d) Dla Zadania nr 4 - co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie spinek do mankietów o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/100)
e) Dla Zadania nr 5 -co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie ekologicznych toreb o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł netto każda dostawa (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100)
- wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
|