Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-11 10:00:00
Instytucja Gmina Sokołów Małopolski
Miejscowość Sokołów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Telewizje,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129136 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391600001, 302131006, 386521001, 302321108, 323246006, 323334000, 302321108, 323220006, 301959001, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do 11 szkół podstawowych z terenu Gminy Sokołów Małopolski pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych
w związku z realizacją przez Gminę Sokołów Małopolski projektu systemowego nr identyfi-kacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn. Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje III części:

Część I - Pomoce dydaktyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik nr 1a do umowy.
Część II - Meble szkolne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości mebli
szkolnych stanowiących przedmiot dostawy stanowi załącznik nr 1b do umowy.
Część III - sprzęt komputerowy i multimedialny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości
laptopów, projektorów multimedialnych stanowiących przedmiot dostawy stanowi
załącznik nr 1c do umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sokołów Małopolski
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Sokołów Małopolski
Kod Pocztowy 36-050
Województwo podkarpackie
Tel (017) 7729019
Fax (017) 7729019
Internet www.sokolow-mlp.pl
Regon 69058213400000
E-mail ugim@sokolow-mlp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.
Wiedza Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.
Potencjał Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.
Zdolne Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.
Sytuacja Spełnienie tego warunku zostanie ocenione w formule spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia zawarte jest w druku oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) druk OFERTA 2) wypełniony i podpisany formularz - zawarty w załączniku do wzoru umowy szczegółowy opis zakresu zamówienia (załącznik 1a - dla części I, 1b - dla części II, 1c - dla części III) 3) w przypadku Wykonawców nie będących osobami fizycznymi dokument z którego wynika jakie osoby są upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4) w przypadku podpisania o oferty lub innych wymaganych dokumentów przez osobę działającą na podstawie pełnomocnictwa - dokument pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.sokolow-mlp.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski
Data składania wniosków 11/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gmina Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Realizowany przez Gminę Sokołów Małopolski projekt systemowy nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.01.02-18-032/12 pn.Indywidualizacja- prosta droga do sukcesu realizowany jest w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)