Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
|
Ulica |
ul. Tułowicka 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-974
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 8342017
|
Fax |
22 8354386
|
Internet |
www.um.warszawa.pl
|
Regon |
00029664400000
|
E-mail |
piotr.kryszczuk@dps-lesny.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
10
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych,
- posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
|
Wiedza |
posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z dostarczaniem warzyw i owoców (wartość każdego ze zrealizowanych lub realizowanych zamówień ma wynosić co najmniej 130.000,00 zł brutto),
|
Potencjał |
nie dotyczy
|
Zdolne |
nie dotyczy
|
Sytuacja |
sytuacji ekonomicznej i finansowej - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej, produkt) w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 130.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą, (lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę) a w przypadku gdy Wykonawca nie wdrożył systemu HACCP obowiązany jest przedłożyć oświadczenie
o wdrażaniu w zakładzie produkcji / obrotu artykułami będącymi przedmiotem zamówienia systemu HACCP oraz o wdrożeniu i realizacji zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej w zakresie produkcji / obrotu artykułami będącymi przedmiotem zamówienia.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniona kalkulacja cenowa (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ.
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Ceduła Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu maksymalnej ceny umowy z podatkiem VAT,
- zmiany cen stałych na poszczególne asortymenty w formie aneksu do umowy, nie częściej niż raz na kwartał w wysokości odpowiadającej wzrostom lub spadkom cen, określonej we wskaźnikach cen wybranych grup towarów i usług konsumpcyjnych opracowanych przez Główny Urząd Statystyczny,
- zmiany wielkości opakowań dostarczanego przedmiotu w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji lub w przypadku notowania ceduły Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze danego artykułu w opakowaniu o innej wielkości niż wskazanej Kalkulacji cenowej (opisie przedmiotu zamówienia) z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia (w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań).
- zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie będącym załącznikiem nr 4 do umowy (np. gdy ulegnie popsuciu lub w przypadku braku aktualnej decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów artykułów spożywczych, posiadający wymagane aktualne decyzje wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii,
- zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy,
- sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.um.warszawa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dom Pomocy Społecznej Leśny, ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa.
|
Data składania wniosków |
12/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Dom Pomocy Społecznej Leśny, ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|