Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Leśny w Warszawie.

Data publikacji 2013-04-04
Data zakończenia 2013-04-12 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ziemniaki i produkty z ziemniaków,
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130830 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 11100001, 11200004, 11300007, 153100004, 153300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Leśny w Warszawie.

Oferowane produkty powinny spełniać następujące minimalne wymagania jakościowe:
- całe i zdrowe, nie dopuszcza się produktów z objawami gnicia lub zepsucia, które czynią je niezdatnymi do spożycia,
- czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (w zależności
od produktu dopuszczalne są odchylenia dotyczące śladów ziemi),
- wolne od szkodników,
- wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki,
- bez nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego,
- bez obcych zapachów i/lub smaków,
- dostatecznie rozwinięte i odpowiednio dojrzałe,
- wolne od oparzeń słonecznych, obić i wad spowodowanych np. gradem,
Dopuszcza się następujące nieznaczne odstępstwa pod warunkiem, że wady te nie wpływają na ogólny wygląd produktu, jego jakość oraz jakość przechowywania:
- nieznaczne wady kształtu,
- nieznaczne wady wybarwienia.
Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć pełny asortyment produktów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej "Leśny"
Ulica ul. Tułowicka 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-974
Województwo mazowieckie
Tel 22 8342017
Fax 22 8354386
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 00029664400000
E-mail piotr.kryszczuk@dps-lesny.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, - posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
Wiedza posiadania wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związane z dostarczaniem warzyw i owoców (wartość każdego ze zrealizowanych lub realizowanych zamówień ma wynosić co najmniej 130.000,00 zł brutto),
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja sytuacji ekonomicznej i finansowej - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej, produkt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 130.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą, (lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę) a w przypadku gdy Wykonawca nie wdrożył systemu HACCP obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o wdrażaniu w zakładzie produkcji / obrotu artykułami będącymi przedmiotem zamówienia systemu HACCP oraz o wdrożeniu i realizacji zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej w zakresie produkcji / obrotu artykułami będącymi przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniona kalkulacja cenowa (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Ceduła Warszawskiego Rolno - Spożywczego Rynku Hurtowego S.A.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: - przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami kalkulacji cenowej przy zachowaniu maksymalnej ceny umowy z podatkiem VAT, - zmiany cen stałych na poszczególne asortymenty w formie aneksu do umowy, nie częściej niż raz na kwartał w wysokości odpowiadającej wzrostom lub spadkom cen, określonej we wskaźnikach cen wybranych grup towarów i usług konsumpcyjnych opracowanych przez Główny Urząd Statystyczny, - zmiany wielkości opakowań dostarczanego przedmiotu w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji lub w przypadku notowania ceduły Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. Bronisze danego artykułu w opakowaniu o innej wielkości niż wskazanej Kalkulacji cenowej (opisie przedmiotu zamówienia) z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia (w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań). - zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie będącym załącznikiem nr 4 do umowy (np. gdy ulegnie popsuciu lub w przypadku braku aktualnej decyzji lub opinii lub zaświadczenia) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu produktów artykułów spożywczych, posiadający wymagane aktualne decyzje wydane przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, - zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy, - sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.um.warszawa.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej Leśny, ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa.
Data składania wniosków 12/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej Leśny, ul. Tułowicka 3, 01-974 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)