Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II

Data publikacji 2013-04-04
Data zakończenia 2013-04-15 11:00:00
Instytucja Gmina Mikołów
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50015 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
1. Tusz (wkład): kompatybilny z drukarką atramentową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).Czarny - 60 sztuk, Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209;Kolor - 60 sztuk, Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209;Czarny - 9 sztuk, Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370, HP DESKJET F4100,HP DESKJET F 2180;Kolor - 9 sztuk, Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370, HP DESKJET F4100, HP DESKJET F 2180;Czarny - 4 sztuki, Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW;Kolor - 4 sztuki, Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW;Czarny - 2 sztuki, Kompatybilny z drukarką LEXMARK X 3550;Kolor - 2 sztuki, Kompatybilny z drukarką LEXMARK X 3550;Czarny - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon iP4200;Kolor - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon iP4200;Czarny - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 2660;Kolor - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 2660;Cyjan - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER;Magneta - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER;Zółty - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER;Czarny 520BK - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER;Czarny 521BK - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER;Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych(patrz informacje dodatkowe).
2. Toner: kompatybilny z drukarką laserową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet 1010;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z drukarką HPLaser Jet 1000;Czarny - 3 sztuki, Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet P1102W;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet 3052;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z drukarką Samsung SCX4521F;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z drukarką Samsung ML1675.Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych(patrz informacje dodatkowe).
3. Toner: kompatybilny z kserokopiarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2520;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2200;Czarny - 2 sztuki, Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2016;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 3300;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z urządzeniem Canon NP 6612;Czarny - 3 sztuki, Kompatybilny z urządzeniem OKI MC 561;Kolor - 3 sztuki, Kompatybilny z urządzeniem OKI MC 561;Czarny - 1 sztuka, Kompatybilny z urządzeniem Samsung ML2010 P.Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych(patrz informacje dodatkowe).
4. Papier ksero: ryza = 500 arkuszy, min. gramatura 80g/m2, do drukowania i kopiowaniaFormat A3, 20 ryz, Biały;Format A4, 370 ryz, Biały;Format A4, 12 ryz, Żółty;Format A4, 12 ryz, Zielony;Format A4, 12 ryz, Niebieski;Format A4, 12 ryz, Czerwony;Format A4, 5 ryz, Pomarańczowy;Format A4, 3 ryz, Kremowy.
5. Papier fotograficzny: opakowanie min. 25 sztuk, matowy, powlekany, z przeznaczeniem do domowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.Format A4 - 15 sztuk, Biały, min. gramatura 160g/m2Format A4 - 8 sztuk, Biały, min. gramatura 180g/m2.
6. Papier szary: min. wymiar arkusza: 100cm x 130cm, gramatura: 80g/m2, opakowanie: min. 10 kg, pakowy - nadający się do pakowania paczek, zabezpieczania towarów.Papier szary - 4 sztuki, makulaturowy.
7. Papier do drukowania dyplomów: opakowanie min. 20 sztuk (komplet) gramatura: 250g/m2, arkusze barwne/wizytowe.Format A4 - 10 kpl., 10 różnych kompletów ( w różnych kolorach/odcieniach/wzorach), przed dostawą uzgodnić z Zamawiającym).
8. Brystol: arkusz, gramatura: 250g/m2Format A1 - 40 sztuk, białyFormat A1 - 20 sztuk, Mix kolorowy dwustronny - czarny, zielony, czerwony, niebieski, żółty(wg. proporcji po 20% arkuszy z każdego koloru)Format A2 - 40 sztuk, Mix kolorowy dwustronny - 10 najpopularniejszych kolorów (wg. proporcji po 4 arkusze z każdego koloru)Format B1 - 50 sztuk, białyFormat B1 - 130 sztuk, Mix kolorowy dwustronny - czarny, zielony, czerwony, niebieski, żółty (wg. proporcji po 20% arkuszy z każdego koloru)Format B2 - 80 sztuk, biały.
9. Brystol: blok, min. 10 stron, gramatura: 250g/m2Format A4 - 10 sztuk, Biały.
10. Blok techniczny: min. 10 stron, gramatura: 180g/m2Format A4 - 150 sztuk, białyFormat A4 - 60 sztuk, Mix kolorów dwustronnyFormat A3 - 50 sztuk, białyFormat A3 - 40 sztuk, Mix kolorów dwustronny.
11. Blok plastyczny: min. 20 stron, gramatura: 90g/m2Format A3 - 20 sztuk, biały Format A3 - 20 sztuk, Mix kolorów dwustronny.
12. Segregator: na dokumenty formatu A4, okucie metalowe z dołu, wykonany z tektury pokrytej folią, gramatura kartonu min. 1200 g/m2, dźwignia z dociskaczem, wymienna, obustronna etykieta grzbietowa.Segregator - 10 sztuk, kolor granatowy, szerokość grzbietu 70-75 mm +/- 3 mmSegregator - 15 sztuk, Mix kolorów, szerokość grzbietu 50 mm +/- 3mm.
13. Skoroszyt wpinany do segregatora: na dokumenty formatu A4, opakowanie min. 10 sztuk, wykonany z polipropylenu, pojemność 2 cm (ok.200 kartek), dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy, dziurkowanie.Skoroszyt - 6 sztuk, kolor niebieski.
14. Obwoluta ofertowa: przezroczysta na dokumenty, wykonana z twardej folii PVC, otwierana od góry, wycięcie na palec umożliwia otwarcie obwoluty, przeźroczysta, grubość 0,15 mm-0,20mm (+/- 0,1 mm)Format A4 - 100 sztukFormat A5 - 100 sztuk.
15. Koszulka na dokumenty: na dokumenty formatu A4, otwarta na górze, wykonane z folii polipropylenowej, przezroczysta, antyelektrostatyczna, antyrefleksyjna, dziurkowanie, opakowanie min. 100 sztuk.Koszulka na dokumenty - 20 sztuk.
16. Teczka na dokumenty: Teczka na dokumenty z przegródkami - 1 sztuka na dokumenty formatu A4, wykonany z polipropylenu, min. 12 przegródek w harmonijkę, z szyldem do opisu zawartości, zamykana na gumkę, kolor niebieski;Teczka kolorowa na gumkę - 7 sztuk na dokumenty formatu A4, plastikowa teczka zamykana na gumkę, trzy skrzydła zamykające, kolor niebieski;Teczka kolorowa wiązana - 20 sztuk na dokumenty formatu A4, wiązana, plastikowa;Teczka kopertowa - 1 sztuka na dokumenty formatu A4, plastikowa koperta z zapięciem na zatrzask, opakowanie min. 5 sztuk, kolor biały;Teczka skrzydłowa - 30 sztuk na dokumenty formatu A4, kartonowa z gumką, gruby karton lakierowany (min. 600 g/m2) ,szerokość grzbietu 20 mm;Teczka - 10 sztuk na dokumenty formatu A4, kartonowa wiązana, biała, z kartonu o grubości min. 250 g/m2;
17. Karteczki samoprzylepne: tzw sklerotki, wymiar 75x75 mm +/- 5 mm20 sztuk, Kolor żółty, notes min. 100 kartkowy;10 sztuk, Mix kolorów, notes min. 100 kartkowy;5 sztuk, Mix kolorów, notes min. 300 kartkowy;
18. Folia do laminowania: rozmiar A4, folia błyszcząca, w opakowaniu min. 100 szt. folii.15 sztuk, 80 mikronów;10 sztuk, 100 mikronów;
19. Laminator: laminator biurowy, dioda sygnalizująca osiągniecie temperatury roboczej, 3 zakresy laminowania: cold (na zimno), 80 mic., 125 mic, szerokość laminacji z przeznaczeniem na dokumenty formatu A4, prędkość min. laminacji 250 mm/min, szybki czas nagrzewania maks. 5 min.Laminator - 3 sztuki;
20. Długopis:Długopis - 200 sztuk automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego, kolor wkładu niebieski;Długopis - 120 sztuk Mix kolorów (20 długopisów x 4 kolory ), automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego; Długopis - 60 sztuk żelowy, grubość linii pisania 0,27 mm, końcówka 0,7mm, przezroczysta obudowa, kulka, kolor wkładu niebieski;
21. Marker: wkład na bazie alkoholu, o neutralnym zapachu, min. szerokość linii pisania 1.5 mm, wodoodporny, do pisania po: metalu, szkle, plastiku, gumie, grubym papierze, drewnie, dostawa w opakowaniu zbiorczym 4 różnych kolorów lub w pojedynczych sztukach.Marker: 15 sztuk, Kolor: czarny z okrągłą końcówką;Marker:15 sztuk, Kolor: niebieski z okrągłą końcówką;Marker:15 sztuk, Kolor: czerwony z okrągłą końcówką;Marker:15 sztuk, Kolor: zielony z okrągłą końcówką;Marker:20 sztuk, Kolor: czarny z ściętą końcówką;Marker:20 sztuk, Kolor: niebieski z ściętą końcówką;Marker:20 sztuk, Kolor: czerwony z ściętą końcówką;Marker:20 sztuk, Kolor: zielony z ściętą końcówką;
22. Mazaki/pisaki: w 1 komplecie min. 24 sztuki mazaków/pisaków, min. 24 kolory; wykonane z tworzywa o dł. min. 15 cm; w opakowaniu zbiorczymMazaki/pisaki - 60 kpl.
23. Pisaki do płyt CD i DVD: marker z cienką końcówką, szerokość linii pisania od 0,5-1,0 mm, dostawa w opakowaniu zbiorczym 4 różnych kolorów lub w pojedynczych sztukach.3 sztuki Kolor: czarny;3 sztuki Kolor: niebieski;3 sztuki Kolor: czerwony;3 sztuki Kolor: zielony;
24. Mazaki do tablicy suchościeralnej- zmywalny suchą szmatką lub gąbką, z okrągłą końcówką min. 2,5 mm, dostawa w opakowaniu zbiorczym 4 różnych kolorów lub w pojedynczych sztukach.20 sztuk Kolor: czarny;20 sztuk Kolor: niebieski;20 sztuk Kolor: czerwony.20 sztuk Kolor: zielony;
25. Flamastry- z grubą końcówką, w 1 komplecie min. 12 sztuki flamastrów, min. 12 kolory30 kpl.
26. Zakreślacz: fluorescencyjny, do pisania na wszystkich rodzajach papieru, szerokość linii od 2 do 5 mm, w komplecie etui zawierające 8 szt. - 30 kpl. mix kolorów;
27. Farby plakatowe: w 1 komplecie farby plakatowe:12 sztuk, min. 12 kolorów, pojemność 1 koloru min. 25 ml;- 10 kpl.;
28. Farby akwarelowe: w 1 komplecie farby akwarelowe:12 sztuk, min. 12 kolorów- 5 kpl.
29. Pędzle: długość całego pędzla ok. 34cm (+/- 4 cm)4 sztuki szerokość włosia 2,3cm;6 sztuk szerokość włosia 1,3mm;5 sztuk W komplecie pędzle szkolne nr 6,8,10;
30. Kredki :Kredki -10 kpl., kredki drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, w 1 komplecie min. 12 kredek, min. 12 kolorów, zatemperowane;Kredki - 20 kpl.,kredki drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, w 1 komplecie min. 18 kredek, min. 18 kolorów, zatemperowane;Kredki - 8 kpl. akwarelowe, wodorozpuszczalne kredki do stosowania na suchym lub mokrym papierze, w 1 komplecie min. 36 kredek;Kredki - 20 kpl.,pastele olejowe, w 1 komplecie min. 12 kredek;Kredki - 10 kpl., pastele suche, w 1 komplecie min. 12 kredek;Kredki - 10 kpl., świecowe, w 1 komplecie min. 12 kredek;
31. Ołówki: 60 sztuk - drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane;30 sztuk - drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane, twardość HB, z gumką;8 kpl. - w zestawie znajduje się 12 ołówków o numeracji: 2H/ H/ F/ HB/ B/ 2B/ 3B/ 4B/ 5B/ 6B/ 7B / 8B;2 kpl. - w zestawie znajduje się 12 ołówków grafitowych technicznych o numeracji: HB-10H, 40 sztuk -Automatyczny z gumką, grafit 0,5 mm;
32. Gumki do gumowania: miękka gumka, niemażąca, do wymazywania ołówków na wszystkich rodzajach papieru - 10 sztuk;
33. Temperówki: aluminiowa, do ostrzenia ołówków i kredek o standardowej średnicy - 10 sztuk;
34. Szpilki: wymiar 0,67x13 mm, w 1 opakowaniu min. 800 szt. - 15 sztuk;
35. Pineski: w 1 komplecie min. 100 sztuk, plastikowe, kolorowe końcówki, do tablic korkowych - 20 sztuk;
36. Magnesy: rozmiar min. 25 mm, w 1 komplecie min. 10 magnesów, mix kolorów - 40 kpl.
37. Spinacze: biurowy okrągły, z wygiętym noskiem ułatwiającym spinanie dokumentów, galwanizowany, rozmiar 28 mm (+/- 5mm), w 1 opakowaniu min. 100 sztuk- 6 sztuk;
38. Zszywacz: biurowy, metalowy mechanizm, plastikowe ramię i podstawa, zszywa do min. 20 kartek, głębokość zszywania min. 50 mm - 25 sztuk;
39. Zszywki: typ 24/6, w opakowaniu min. 1000 sztuk- 25 sztuk;
40. Dziurkacz biurowy: dziurkacz metalowy, dziurkuje 25 arkuszy papieru o gramaturze 80 g/m2, odstęp pomiędzy dziurkami ok. 80 mm, przestawiana szyna ogranicznika do wszystkich popularnych formatów DIN: A4, A5, A6. - 8 sztuk;
41. Plastelina: w 1 pudełku min. 24 kolorów, min. 24 lasek plasteliny - 15 sztuk;
42. Masy mocujące: służą do przytwierdzania plakatów, kartek papieru, rysunków, fotografii, dekoracji, ozdób i innych lekkich przedmiotów (o wadze do 250 g na jeden kwadracik masy) do ścian, drzwi i okien, w opakowaniu min. 50 kwadracików masy.- 25 sztuk;
43. Taśma samoprzylepna: bezbarwna, szerokośc min. 18mm, długość: min. 30 m16 sztuk - jednostronna,10 sztuk - dwustronna;
44. Taśma samoprzylepna: bezbarwna, szeroka, szerokość min. 45 mm, długość: min. 20 m16 sztuk - jednostronna;5 sztuk - dwustronna;
45. Kleje: Klej -12 sztuk, Magic- klej w czerwonej tubie z narysowanym czarodziejem, klei papier, grzbiety książek, puzzle, modele z balsy, kartonu i wiele innych powierzchni, pojemność min.: 45g Klej - 160 sztuk, Biurowy w sztyfcie, przeznaczony do papieru, zdjęć i materiału; waga min: 20g;
46. Nożyczki: długość całkowita min. 18 cm, długość ostrza min. 7 cm ze stali nierdzewnej - 55 sztuk;
47. Płyty CD/DVD: pojemność min. 4,7 GB (120 min), prędkość min. 16x, w plastikowych wąskich pudełkachDVD - 70 sztuk, pojemność min. 4,7 GB, prędkość min. 16x, w plastikowych wąskich pudełkach;CD-RW - 20 sztuk, pojemność min. 700 MB (80 min), w plastikowych wąskich pudełkach;
48. Etui na CD: z możliwością wpięcia do segregatora - 50 sztuk;
49. Tablica korkowa: tablica informacyjna z powierzchnią korkową, rama z profilu aluminiowego, możliwość zawieszenia w pionie i poziomie, wymiar 180 cm x 90 cm, montaż na śruby (ukryty w zaślepkach w narożnikach), w komplecie elementy mocujące tablice - 1 sztuka;
50. Antyramy: 6 sztuk, Wymiary: 90cm x 70cm, plexi antyrefleksyjna, plecy wykonane z płyty HDF, klipsy, podwójne zaczepy w pionie i w poziomie, narożniki ochronne;6 sztuk, Wymiary: 50cm x 70cm, plexi antyrefleksyjna, plecy wykonane z płyty HDF, klipsy, podwójne zaczepy w pionie i w poziomie, narożniki ochronne;
51. Kopert białe: 200 sztuk, Format C6;
52. Pudło plastikowe biurowe: wykonane z tworzywa sztucznego, zatrzaski ułatwiające otwieranie i zamykanie pudełka, dwa chowane uchwyty ułatwiają przenoszenie, wielkość min.: 29 x 40 x 18 cm, kolor: bezbarwny- 2 sztuk;
53.Gilotyna: gilotyna biurowa z ręcznym systemem docisku papieru, przezroczysta osłona zapewniająca bezpieczeństwo pracy, ergonomiczny uchwyt przeciwpoślizgowy,na blatach roboczych wzory standardowe szablonów formatów, jednorazowe cięcie do min. 6 kartek, wymiary blatu: 325x190 mm (+/- 10 mm) - 2 sztuki;
54. Flipchart: sztuk 1, tablica biała, suchościeralna, magnetyczna, z systemem jezdnym, wymiar min: 700 x 1000 mm, przystosowana do wszystkich typów bloków flip-chart i pisania markerami suchościeralnymi oraz mocowania magnesów, regulacja rozstawu bolców do zawieszania papierów, regulacja wysokości, listwa dociskowa, metalowa konstrukcja, półka na markery, w zestawie:1 sztuka markera czarnego suchościeralnego, 1 komplet blok papierowego blok typu Flip Chart, 4 sztuki magnesów - 1 sztuka;
55. Blok do tablicy typu Flipchart:15 sztuk, Biały;
56. Naklejka: w formie samoprzylepnej plakietki (odporna na ścieranie, wodoodporna) treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu oraz zakupu materiałów, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.Wymiar: dł. 11 x szer. 4,5 cm, 5000 sztuk, nadruk w pełnym kolorze;Format A4, 200 sztuk, nadruk w pełnym kolorze;
57. Pendrive: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1, obudowa plastikowo-aluminiowa z nadrukiem, hot plug and play, obsługa m.in. systemu operacyjnego: Windows98/NT/ME/2000/XP/VISTA. Szata graficzna nadruku nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z organizatorem przetargu oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treści szata graficzna będzie podlegać akceptacji organizatora przetargu933 sztuk, nadruk w kolorze czarnym lub monochromatycznym, pojemność min. 4 GB;1 sztuka, nadruk w kolorze czarnym lub monochromatycznym, pojemność min. 8 GB;
58. Teczka konferencyjna: skrzydłowa, wymiar minimalny: dł. 32 x szer. 23 x gł. 3 cm z przeznaczeniem na dokumenty formatu A4, wykonane z mocnego kartonu (tektury) grubości min. 2 mm, zapięcie z rzepu, bez uchwytu, kolorowa oklejka: kolor teczki granatowy, pokryta folią polipropylenową, wyklejka papierowa, kolorowa treść nadruku: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.933 sztuk, nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne jest wykonanie nadruku w formie naklejki pełnokolorowej;
59. Kołonotatnik-format A4, min. 100 kartek w kratkę, w twardej okładce, z możliwością wpięcia długopisu, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.933 sztuk, nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne również jest wykonanie nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
60. Długopisy z nadrukiem- długopis automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa (kolor biały) wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego umożliwiającego wykonanie nadruku, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego. 933 sztuk, nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
61. Linijka z nadrukiem: biurowa plastikowa 20 cm, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego933 sztuk, nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
62. Ołówek z nadrukiem: drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego 933 sztuk, nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym.
Informacje dodatkowe (pozycja 1,2,3): materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania) nie regenerowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełnienia zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. Nie uznaje się za wyrób obejmujący umowę wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerobionego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony. Materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach z podana na opakowaniu nazwą producenta oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od terminu zdatności do użycia wykazanego na opakowaniu.
Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itd. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad.
Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowana przez wykonawcę lub producenta.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mikołów
Ulica Rynek 16
Nr domu 16
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43-190
Województwo śląskie
Tel 32 3248500
Fax 32 3248400
Regon 27625763000000
E-mail sez@mikolow.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Brak przepisów nakładających obowiązek posiadania uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.mikolow.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów
Data składania wniosków 15/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priotytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)