Nr sprawy 48/ZP/13 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 200 000 EURO na usługi telekomunikacyjne wykonywane przez operatora telefonii analogowej i VOIP-owej dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi

Data publikacji 2013-04-04
Data zakończenia 2013-04-23 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sieć zintegrowana,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50645 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642000008, 324200003, 324131002, 492195001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne wykonywane przez operatora telefonii analogowej i VOIP-owej dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi

Opis

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi;1.Dostawa fabrycznie nowych zarządzanych przełączników LAN,
Zamawiający wymaga dostarczenia urządzeń w liczbie 6 sztuk,
o parametrach/funkcjonalnościach zgodnych ze wskazanymi w Załączniku nr 1.
2.Uruchomienie w Lokalizacji nr 1 (Załącznik nr 2) - centralnej platformy VoIP (posiadanej przez Zamawiającego) wraz ze wsparciem w zakresie:

a)konfiguracji aparatów telefonicznych posiadanych przez Zamawiającego;
b)tworzeniu kont użytkowników;
c)tworzeniu grup;
d)nadaniu uprawnień dla stworzonych użytkowników oraz grup.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
Ulica ul. Pabianicka 62
Nr domu 62
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-513
Województwo łódzkie
Tel 042 6895910, 6895912
Fax 042 6895911
Internet www.kopernik.lodz.pl
Regon 00029540300000
E-mail przetargi@kopernik.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, z którym podpisze umowę na realizację niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających przewidzianych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, w trybie z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium 1.Przystępując do przetargu tj. przed złożeniem ofert Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 4 000,00zł. pakiet nr 2 2 700,00zL. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O. Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert do godz. 10.00 z zaznaczeniem: Wadium na przetarg nieograniczony na usługi telekomunikacyjne wykonywane przez operatora telefonii analogowej lub VOIP-owej dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi. dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, nr sprawy 48 ZP 13. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inna forma wadium oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 2.Wadium może być wnoszone: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia, to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 4.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 5.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów. 2.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 6 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/ w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Pakiet nr 1 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie poprzez zawarcie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: a)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, b)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, c)zmiany ceny netto oferowanej usługi jeden raz w roku w odstępach co najmniej 12 miesięcy, w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmian cen towarów i usług podawanych oficjalnie przez GUS na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przy czym pierwsza zmiana nastąpi nie wcześniej niż po upływie roku od zawarcia umowy. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz udokumentowania przez jedna ze stron umowy zmiany wskaźnika wraz ze wskazaniem źródła zmiany; d)w przypadku istotnej zmiany warunków rynkowych w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, polegających na wprowadzeniu przez Wykonawcę nowych usług telekomunikacyjnych albo nowego sposobu świadczenia usług telekomunikacyjnych, skutkującej dla Zamawiającego możliwością pozyskania korzystniejszych warunków świadczenia usług, niż określone niniejszą umową, dopuszczalna jest zmiana warunków umowy. e)zmiany cen na korzyść Zamawiającego 2Zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formy pisemnej pod rygorem nieważności. Pakiet nr 2 1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie poprzez zawarcie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: a)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, b)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, c)zmiany ceny netto oferowanej usługi jeden raz w roku w odstępach co najmniej 12 miesięcy, w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmian cen towarów i usług podawanych oficjalnie przez GUS na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przy czym pierwsza zmiana nastąpi nie wcześniej niż po upływie roku od zawarcia umowy. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz udokumentowania przez jedna ze stron umowy zmiany wskaźnika wraz ze wskazaniem źródła zmiany; d)w przypadku istotnej zmiany warunków rynkowych w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, polegających na wprowadzeniu przez Wykonawcę nowych usług telekomunikacyjnych albo nowego sposobu świadczenia usług telekomunikacyjnych, skutkującej dla Zamawiającego możliwością pozyskania korzystniejszych warunków świadczenia usług, niż określone niniejszą umową, dopuszczalna jest zmiana warunków umowy. e)zmiany cen na korzyść Zamawiającego 2Zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kopernik.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 23/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź KANCELARIA SZPITALA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Liczba częsci 2
Informacje dodatkowe Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający określa liczbę pakietów na które Wykonawca może złożyć ofertę to jest: Zamawiający wymaga aby oferta została złożona tylko na jeden pakiet. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)