Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
|
Ulica |
ul. Pabianicka 62
|
Nr domu |
62
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
93-513
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6895910, 6895912
|
Fax |
042 6895911
|
Internet |
www.kopernik.lodz.pl
|
Regon |
00029540300000
|
E-mail |
przetargi@kopernik.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy, z którym podpisze umowę na realizację niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających przewidzianych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, w trybie z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
1.Przystępując do przetargu tj. przed złożeniem ofert Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
pakiet nr 1 4 000,00zł.
pakiet nr 2 2 700,00zL.
Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
PKO S.A. V O. Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960
do dnia składania ofert do godz. 10.00 z zaznaczeniem:
Wadium na przetarg nieograniczony na usługi telekomunikacyjne wykonywane przez operatora telefonii analogowej lub VOIP-owej dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi.
dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, nr sprawy 48 ZP 13.
Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inna forma wadium oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.
2.Wadium może być wnoszone:
a)w pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
3.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia, to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1.
4.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
5.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy.
6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek
z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Potencjał |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.
2.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Złożenie załącznika w zakresie podwykonawstwa jest fakultatywne. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 6 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/ w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Pakiet nr 1
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie poprzez zawarcie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach:
a)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
b)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
c)zmiany ceny netto oferowanej usługi jeden raz w roku w odstępach co najmniej 12 miesięcy, w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmian cen towarów i usług podawanych oficjalnie przez GUS na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przy czym pierwsza zmiana nastąpi nie wcześniej niż po upływie roku od zawarcia umowy. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz udokumentowania przez jedna ze stron umowy zmiany wskaźnika wraz ze wskazaniem źródła zmiany;
d)w przypadku istotnej zmiany warunków rynkowych w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, polegających na wprowadzeniu przez Wykonawcę nowych usług telekomunikacyjnych albo nowego sposobu świadczenia usług telekomunikacyjnych, skutkującej dla Zamawiającego możliwością pozyskania korzystniejszych warunków świadczenia usług, niż określone niniejszą umową, dopuszczalna jest zmiana warunków umowy.
e)zmiany cen na korzyść Zamawiającego
2Zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Pakiet nr 2
1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie poprzez zawarcie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach:
a)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
b)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
c)zmiany ceny netto oferowanej usługi jeden raz w roku w odstępach co najmniej 12 miesięcy, w oparciu o średnioroczny wskaźnik zmian cen towarów i usług podawanych oficjalnie przez GUS na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przy czym pierwsza zmiana nastąpi nie wcześniej niż po upływie roku od zawarcia umowy. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz udokumentowania przez jedna ze stron umowy zmiany wskaźnika wraz ze wskazaniem źródła zmiany;
d)w przypadku istotnej zmiany warunków rynkowych w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, polegających na wprowadzeniu przez Wykonawcę nowych usług telekomunikacyjnych albo nowego sposobu świadczenia usług telekomunikacyjnych, skutkującej dla Zamawiającego możliwością pozyskania korzystniejszych warunków świadczenia usług, niż określone niniejszą umową, dopuszczalna jest zmiana warunków umowy.
e)zmiany cen na korzyść Zamawiającego
2Zmiana niniejszej Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.kopernik.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź
Dział Zamówień Publicznych
|
Data składania wniosków |
23/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93 - 513 Łódź
KANCELARIA SZPITALA
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Liczba częsci |
2
|
Informacje dodatkowe |
Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający określa liczbę pakietów na które Wykonawca może złożyć ofertę to jest: Zamawiający wymaga aby oferta została złożona tylko na jeden pakiet. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie
|