Wdrożenie platformy komunikacyjnej

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-06 09:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Gołdap
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do wymiany danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 227395 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485160008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dwukierunkową wymianę danych dotyczących beneficjentów obszaru rynku pracy i pomocy społecznej na poziomie lokalnym drogą elektroniczną pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy w Gołdapi i Ośrodkami Pomocy Społecznej w Powiecie Gołdapskim.
2.W Powiecie Gołdapskim system będzie działać w 4 jednostkach, tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gołdapi, Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Baniach Mazurskich i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach.
3.Zamawiający zastosował model tradycyjny wdrożenia platformy komunikacyjnej polegający na tym, iż w każdym urzędzie postawione są serwery komunikacyjne platformy oraz lokalne repliki bazy danych, które zasilane są z systemów dziedzinowych urzędów. Element centralny stanowi serwer prezentacyjny znajdujący się w powiatowym urzędzie pracy, do którego logują się użytkownicy platformy.
4.System powinien posiadać co najmniej następującą funkcjonalność:
1/ zapewnienie możliwości wymiany danych pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy a Ośrodkami Pomocy Społecznej, która powinna być realizowana w dwóch trybach:
a/automatycznej wymiany danych w postaci elektronicznej; informacje o beneficjencie powinny być udostępnione po podaniu przez użytkownika końcowego danych jednoznacznie identyfikujących beneficjenta, podstawy prawnej upoważniającej do pozyskania danych, wskazania przeznaczenia dla udostępnionych danych, oznaczenia lub nazwy zbioru, z którego mają być udostępnione dane oraz zakresu informacji zadanych ze zbioru,
b/za pomocą wniosków i zaświadczeń generowanych automatycznie przez platformę, zgodnie z ustawą z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; zarówno wnioski jak i zaświadczenia powinny być możliwe do opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu użytkownika końcowego,
2/ zapewnienie możliwości definicji/edycji szablonów dokumentów /np. wniosków zaświadczeń itp. zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych,
3/ zapewnienie możliwości konfiguracji zakresu danych o beneficjencie, które powinny być udostępnianie w ramach platformy dla poszczególnych urzędów i grup użytkowników końcowych,
4/ zapewnienie interfejsów komunikacyjnych funkcjonujących w oparciu o standard XML, umożliwiających przesyłanie danych z/do systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy oraz Ośrodków Pomocy Społecznej,
5/ zapewnienie możliwości jednoczesnego przetwarzania kilku zbiorów osobowych należących do różnych administratorów danych osobowych /PUP,OPS/; platforma powinna umożliwiać funkcjonowanie w architekturze rozproszonej tak, aby bazy danych osobowych poszczególnych urzędów były od siebie logicznie i fizycznie odseparowane oraz były możliwe do fizycznego przetrzymywania w obrębie odpowiednich urzędów będących administratorami danych osobowych lub podmiotami przez nie upoważnionymi do przetwarzania danych osobowych,
6/ dostęp do danych osobowych poprzez platformę powinien być nadzorowany i rejestrowany zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; w szczególności powinien istnieć mechanizm umożliwiający identyfikację użytkownika końcowego uzyskującego dane osobowe, ich zakres, datę i cel ich pozyskania,
7/ zapewnienie możliwości rejestracji zdarzeń systemowych związanych z logowaniem, wylogowaniem, próba zalogowania po podaniu błędnego hasła, zmiana hasła, blokowaniem oraz odblokowaniem użytkownika końcowego w platformie,
8/ platforma powinna funkcjonować wyłącznie w oparciu o dane beneficjentów pochodzące z systemów dziedzinowych Powiatowego Urzędu Pracy /Syriusz STD/ i Ośrodków Pomocy Społecznej /Pomost STD/; nie powinna umożliwiać dodawania, edycji lub usuwania danych beneficjentów.

5.Zakres danych o beneficjencie Powiatowego Urzędu Pracy, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Syriusz STD:
1/ Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data i miejsce urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu.
2/ Dane osoby, od kiedy, do kiedy, jakie świadczenia i zasiłki ma przyznane i jakie pobrała, czy jest skreślona z ewidencji:
a/ okresy rejestracji w powiatowym urzędzie pracy:
- data początkowa i końcowa,
- status osoby na rynku pracy (bezrobotny, poszukujący pracy).
b/ przyznane świadczenia i zasiłki w powiatowym urzędzie pracy:
- nazwa świadczenia/zasiłku,
- data początkowa i końcowa.
c/ zasiłki pobierane w powiatowym urzędzie pracy:
- data początkowa i końcowa,
- wysokość zasiłku brutto i netto.
d/ inne świadczenia pobierane w powiatowym urzędzie pracy:
- data początkowa i końcowa,
-wysokość świadczenia brutto i netto.
3/ Szkolenia proponowane osobie wraz z informacją o ewentualnej odmowie:
a/data przedłożenia propozycji,
b/czy propozycja przyjęta,
c/czy odmowa uzasadniona,
d/proponowane szkolenie.
4/Szkolenia odbyte przez osobę:
a/data skierowania,
b/zakres tematyczny szkolenia,
c/sposób zakończenia szkolenia /ukończone, przerwane, w trakcie/,
d/data rozpoczęcia i zakończenia szkolenia.
5/Praca proponowana osobie wraz z informacja o ewentualnej odmowie:
e/data przedłożenia propozycji,
f/czy propozycja przyjęta,
g/czy odmowa uzasadniona,
h/proponowane stanowisko,
i/rodzaj propozycji.
6/Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osoby:
a/posiadane wykształcenia: rodzaj wykształcenia,
b/zawody wyuczone i wykonywane: nazwa zawodu, informacja o tym, czy jest to zawód wyuczony czy wykonywany,
c/posiadane uprawnienia: nazwa uprawnienia,
d/znajomość języków obcych: nazwa języka obcego, stopień znajomości języka w mowie, piśmie i czytaniu,
e/posiadane umiejętności: nazwa umiejętności.
7/Historia kontaktów osoby z urzędem oraz jego zaplanowane wizyty w urzędzie:
a/rodzaj wizyty w urzędzie,
b/miejsce w urzędzie, gdzie należy /należało/ stawić się na wizytę,
c/data planowanej i faktycznie odbytej wizyty.
8/Historia zatrudnienia:
a/rodzaj zatrudnienia,
b/data początkowa i końcowa,
c/nazwa pracodawcy zatrudniającego osobę,
d/zawód jaki wykonuje osoba zatrudniona,
e/stanowisko.
9/Historia statusów osoby w powiatowym urzędzie pracy:
a/data zmiany statusu osoby w powiatowym urzędzie pracy,
b/rodzaj, typ i opis statusu.

6.Zakres danych o beneficjencie Ośrodka Pomocy Społecznej, który powinien być możliwy do udostępnienia przez platformę automatycznie z systemu Pomost STD:
1/Dane osobowe: nazwisko i imię, PESEL, data urodzenia, imię ojca i matki, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, płeć, stan cywilny, rodzaj adresu, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu.
2/ Informacje ogólne o osobie:
a/czy osoba jest zarejestrowana w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej,
b/status osoby w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej.
3/Przyznane i pobrane świadczenia, zasiłki:
a/nazwa świadczenia/zasiłku,
b/data początkowa i końcowa,
c/wysokość świadczenia/zasiłku brutto i netto.
4/Aktywizacja - udział w projektach
5/wykształcenia i kwalifikacji /wykształcenie, zawód wyuczony i wykonywany, uprawnienia, umiejętności, języki obce/.
7.Wykonawca po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapewni nadzór autorski oraz niezbędne licencje na oprogramowanie systemowe /system aplikacyjny, baza danych/, pod warunkiem, że takie oprogramowanie jest wymagane do pracy w systemie.
8.Wykonawca, po wdrożeniu platformy komunikacyjnej zapozna użytkowników z jej obsługą.
9.Wykonawca, w przypadku zmiany oprogramowania dziedzinowego zapewni aktualność i kompatybilność systemu do dwustronnej komunikacji nie później niż w dniu jego ukazania się aktualizacji do systemów dziedzinowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Ulica ul. Żeromskiego 18
Nr domu 18
Miejscowość Gołdap
Kod Pocztowy 19-500
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 087 6150395
Fax 087 6150395
Regon 51143398200000
E-mail olgo@praca.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/11/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Potencjał Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 65
Kryt 2 Doświadczenie w realizacji dostaw z zakresu przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat
Kryt 2p 35
Adres strony internetowej siwz www.pup.goldap.ibip.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, pokój nr 11
Data składania wniosków 06/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi, ul. Żeromskiego 18, I piętro, pokój nr 15 /sekretariat/
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie doświadczenia poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)