wykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Witryny wystawowe,
  • Wyroby szklane,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Automaty bilardowe,
  • Telewizje,
  • Gramofony,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 439630 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 378000006, 454221002, 454211524, 392990004, 391710001, 323512000, 798000002, 316451004, 315200007, 511100006, 323316008, 302313206, 323246006, 516111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja ekspozycji stałej w Muzeum Ziemi Puckiej Oddział Szpitalik.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż elementów wystawy, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
1) zabudowy stolarskie:
a) Recepcja - ściana informacyjna - szt. 1
b) przytułek - wnęka okiennica - szt. 1
c) sala językowa,Sala Szpitalika,Warsztaty rzemieślnicze - zabudowa infokiosków - szt. 4
d) Sala Językowa - ścianki do słuchawek - szt. 2
e) Sala medyczna - zabudowa - szt. 1
f) Regionaliści - gablota ścienna - szt. 1
g) Warsztat Krawiecki - wnęka okiennica - szt. 1
h) Tabaka - gablota stolikowa - szt. 1
i) Tabaka - gablota wisząca - szt. 1
j) Rybacy - podest - szt. 5
k) Rybacy - podest - szt. 1
l) Kubik 40x40x20 - szt. 8
m) Kubik 40x40x60 - szt. 7
n) Kubik 40x30x90 - szt. 6
o) Kubik 30x30x120 - szt. 8
2) Ekrany szklane
a) 70x160 - szt. 25
b) 60x160 - szt. 6
c) 40x160 - szt. 9
3) Druki
a) Druk wielkoformatowy tapeta - 93 m2
b) Druk wielkoformatowy tkanina - 1,6 m2
c) Folia samoprzylepna - 13 m2
d) Plansze informacyjne 50x70 - 8,4 m2
e) Klejenie druków - 113 m2
4) Multimedia
a) Taśma LED - 120 m
b) zasilacz LED - 6 szt.
c) Oprawa biała - szt. 50
d) słuchawki - szt. 2
e) MP3 - szt. 2
f) Info kiosk z oprogramowaniem- szt. 4
g) ramka cyfrowa - szt. 3
h) Telewizor LED 39 cali - szt. 2
i) Montaż, uruchomienie urządzeń i całego systemu
j) projekt elektryczny powykonawczy, pomiary
5) Prace wykończeniowe
a) Montaż wystawy - instalacja aranżacji wystawy według dokumentacji wykonawczej, rozmieszczenie zabytków w sali ekspozycyjnej, aranżacja gablot, dioram, montaż elementów graficznych - plansze, napisy, znaki informacyjne
b) Manekiny - szt. 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy
Ulica pl. Wolności 28
Nr domu 28
Miejscowość Puck
Kod Pocztowy 84-100
Województwo pomorskie
Tel 0-58 673 22 29
Fax 0-58 673 22 29
Internet http://muzeumpuck.pl/
Regon 19195656900000
E-mail mzpuck@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia, o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto każde, obejmujące dostawę wraz z instalacją kompleksowego wyposażenia wystawy, ekspozycji, obejmującego co najmniej: prace stolarskie (zabudowy), oświetlenie ekspozycyjne, elementy interaktywne, urządzenia multimedialne, gabloty wystawiennicze, wydruki wielkoformatowe. Niniejszego warunku nie spełnia zamówienie polegające wyłącznie na dostawie i montażu gablot i/lub ścianek wystawowych
Zdolne Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) osobą odpowiedzialną za prace przy instalacji elektrycznej, posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu do 1kV - w kategorii E, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu, lub osobą będącą obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła w tym państwie wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskała ich potwierdzenie, stosownie do przepisów Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 nr 63 poz. 394). b) osobą odpowiedzialną za nadzór plastyczny podczas realizacji zamówienia, posiadającą dyplom ukończenia krajowej lub zagranicznej wyższej szkoły sztuk plastycznych, wydziałów plastycznych innych uczelni krajowych lub zagranicznych lub wydziałów architektury uczelni krajowych lub zagranicznych
Sytuacja wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające karty katalogowe (lub opis techniczny) oferowanych urządzeń multimedialnych (taśma led, zasilacz led, oprawa biała, słuchawki, odtwarzacz mp3, info kiosk, ramka cyfrowa, telewizor)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) warunków płatności, 3) terminu realizacji zamówienia, 4) zakresu prac w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) aktualizacji rozwiązań, z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 6) technologii, sposobu wykonywania prac, 7) rozwiązań materiałowych 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania rozwiązań/prac zamiennych, wynikającej z: a) zmiany technologii wykonania prac zaleconej przez nadzór autorski, b) zmiany dokumentacji wykonawczej wystawy, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 3) zlecenia wykonania prac zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na ukończenie zamówienia, 4) rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac), 5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są spowodowane przez którąkolwiek ze Stron, 6) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montaż elementów Przedmiotu zamówienia, 7) konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montaż elementów Przedmiotu zamówienia, 8) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 9) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, z zastrzeżeniem, że wartość wynagrodzenia wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 10) jeżeli zmiany w zakresie poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji, przyczynią się do lepszej realizacji celu zamówienia, 11) zmian w zakresie dofinansowania projektu, 12) przedłużających się procedur przetargowych lub administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy; 13) wystąpienia okoliczności, których Strony niniejszej umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności; 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://muzeumpuck.pl/category/zamowienia-publiczne/
Adres uzyskania siwz j.w. lub biuro@bozp.com.pl, Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, Plac Kaszubski 8, lok. 311, 80-350 Gdynia
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Ziemi Puckiej im. Floriana Ceynowy, Plac Wolności 28, 84-100 Puck
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013, na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)