Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-13 09:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Odzież nocna,
  • Koszulki,
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 232645 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 183184005, 183310008, 184121001, 392941000, 793400009, 793422005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa niżej wymienionych materiałów promocyjnych :
NR CZĘŚCI NAZWA ILOŚĆ
(szt.)
1 Długopis ekologiczny 7000
2 Pamięć USB 500
3 Antystresowy wyciskacz 4000
4 Puzzle 1000
5 Balony 10 000
6 Koszulka T-shirt 1700
7 Smycz 5000
8 Kostka Rubika 600
9 Nalepki magnetyczne 9000
10 Bransoletki silikonowe 1000
11 1. Piłka 400
2. Znaczniki 500
3. Torba sportowa 500
4. Ręcznik kąpielowy 550
12 5. Bluza polarowa z haftem 160
13 Kredki 2500 (zestaw)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części określono w Załączniku nr 8 do SIWZ, warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym Zał. 4 do SIWZ .
22462000-6 - Materiały reklamowe
18318400-5 - Podkoszulki
18331000-8 - Koszulki
18412100-1 - Odzież treningowa
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79340000-9 - Usługi reklamowe
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Łódzkie
Ulica al. Piłsudskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-051
Województwo łódzkie
Tel 042 6633385, 6633384
Fax 042 6633391
Internet www.lodzkie.pl
Regon 47207171500000
E-mail or.info@lodzkie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części określonych poniżej w wysokości: NR CZĘŚCI KWOTA WADIUM W PLN WADIUM SŁOWNIE 6 600 sześćset 8 800 osiemset 11 2 500 dwa tysiące pięćset Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) dostawę lub dostawy łączne produktów będących przedmiotem zamówienia w następujących ilościach dla poszczególnych części: dla Części 1: 3 500 szt. długopisów, dla Części 2: 250 szt. pamięci USB, dla Części 3: 2000 szt. antystresowych wyciskaczy, dla Części 4: 500 szt. puzzli, dla Części 5: 5 000 szt. balonów, dla Części 6: 850 szt. koszulek T-shirt, dla Części 7: 2 500 szt. smyczy, dla Części 8: 300 szt. kostek Rubika, dla Części 9: 4 500 szt. nalepek magnetycznych, dla Części 10: 500 szt. bransoletek silikonowych, dla Części 11: dwa dowolne produkty spośród produktów zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia dla Części 11 w ilości stanowiącej co najmniej 50% ilości wymaganego asortymentu dla danego produktu (np. 200 piłek i 250 toreb sportowych), dla Części 12: 80 szt. bluz polarowych dla Części 13: 1250 szt. zestawów kredek Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu lub podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez pojęcie główne dostawy należy rozumieć dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy materiałów reklamowych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych dostaw, znajdowały się również dostawy potwierdzające spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w pkt III.3.2) Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa powyżej tylko w odniesieniu do dostaw potwierdzających spełnianie warunków, o którym mowa w pkt III.3.2).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające opis oferowanych materiałów reklamowych sporządzony w sposób umożliwiający porównanie oferty z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (Zał.8 do SIWZ) - dotyczy wszystkich Części postępowania.
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegac na wiedzy i doswiadczeniu innego podmiotu lub podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łaczacych go z nim lub nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiazany jest udowodnic Zamawiajacemu, iż bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególnosci przedstawiajac w tym celu pisemne zobowiazanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiazanie można złożyc wyłacznie w formie oryginału. Uwaga: Tresc zobowiazania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi okreslac: a) zakres dostepnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki bedzie łaczył wykonawce z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto w przypadku powołania sie na wiedze i doswiadczenie innego podmiotu (podmiotów) w/w dokumenty powinny zawierac również wyrazne nawiazanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej): - Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia musza ustanowic pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postepowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: w przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załaczonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisujacego oferte do reprezentowania spółki cywilnej. 3. Oferta oraz załaczone do niej dokumenty musza byc podpisane przez Wykonawce. Zamawiajacy wymaga, aby oferte oraz załaczone do niej dokumenty podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we własciwym rejestrze. Jeżeli osoba/osoby podpisujaca(e) oferte działa/działaja na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostac załaczone do oferty w oryginale lub kopii poswiadczonej za zgodnosc z oryginałem przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.lodzkie.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego Biuro Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość. Marketing i promocja produktów i marek regionalnych i lokalnych ---------------------------------------------------------- Informcje dotyczące terminu realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części: Część 1 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 3 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy Część 4 - 14 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 24 dni od dnia podpisania umowy. Część 5 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 6 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 7 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 8 - 10 tygodni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Część 9 - 14 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 24 dni od dnia podpisania umowy. Część 10 - 14 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 24 dni od dnia podpisania umowy. Część 11 - 14 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 24 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Część 12 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Część 13 - 7 dni kalendarzowych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego wydruków próbnych, jednak nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)