Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Nowy Wiśnicz
|
Ulica |
ul. Rynek 38
|
Nr domu |
38
|
Miejscowość |
Nowy Wiśnicz
|
Kod Pocztowy |
32-720
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
014 6850912
|
Fax |
014 6850911
|
Internet |
www.bip.nw.com.pl
|
Regon |
00054887300000
|
E-mail |
wydz.inwest@onet.eu
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na konto 03858900060230061000390088, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt. 3, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 PZP. 6.Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego. W przypadku przelewu - kopię potwierdzenia dokonanego przelewu na konto Zamawiającego - należy załączyć do oferty. 7.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci wadium zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 PZP.
9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 PZP, jeżeli Wykonawca: *odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, *nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, *zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
Wiedza |
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie łącznie:
*O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego każda o wartości minimum 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).
* O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług szkoleniowych o tematyce związanej z siecią Internet, w której uczestniczyło minimum 75 osób.
* O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema usługami w zakresie utrzymania i serwisowania sprzętu komputerowego przez okres minimum 12 miesięcy dla sieci składającej się z minimum 100 komputerów
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu dostaw/usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń/oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Nie dotyczy
|
Zdolne |
Nie dotyczy
|
Sytuacja |
Za spełnienie warunki sytuacji ekonomicznej i finansowej XZamawiający uzna gdy
- Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedizalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł
- Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystwionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien wykazać iż dysponuje środkami lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń/oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3) Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ).
4) Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ).
5) Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikiem nr 5/1; 5/2; 5/3; 5/4 do SIWZ.
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (załącznik nr 6 do SIWZ)
7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy /usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według załącznika nr 7 do SIWZ.
8) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku braku podwykonawców, Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty podpisanego załącznika nr 8 do SIWZ.
9) Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
10)Informację o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ)
11) Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)
Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenia oraz wszelkie informacje i załączniki wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ, oraz szczegółowej specyfikacji technicznej zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt (wzór) umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian niniejszej umowy:
a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
f) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
g) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
i) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
j) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. Każdorazowa zmiana umowy będzie potwierdzona pisemnie, czyli stosownym aneksem.
4. Zmiany mogą dotyczyć: okresu obowiązywania umowy, terminu zapłaty, innych istotnych elementów umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.nw.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz pok. nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym.
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Nowym Wiśniczu ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz - Sekretariat pok. nr 2.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz dotacji celowej pochodzącej z publicznych środków krajowych
|
Czy unieważnienie |
Tak
|