DOSTAWA ARTYKUŁÓW I MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH PROMUJĄCYCH WOJEWÓDZTWO ŚWIĘTOKRZYSKIE

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 11:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456168 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego
i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego artykułów i materiałów reklamowych promujących Województwo Świętokrzyskie.
2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia w poszczególnych częściach zamówienia są:
a) I część zamówienia - Artykuły promujące
b) II część zamówienia - Materiały reklamowe
4. Zakres ilościowy dla każdej części zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 1A i 1B do SIWZ oraz dodatku nr 2 (A, B) do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie
z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej na tę część zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) zawiera Załącznik nr 1A i 1B do SIWZ.
6. Do zadań wykonawcy będzie należało opracowanie projektów graficznych i naniesienie na artykuły promocyjne oznaczeń, tj. napisów, herbu oraz logo zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonych dla poszczególnych pozycji w Załączniku Nr 1A do SIWZ - I część zamówienia (wszelkie materiały oraz wytyczne do projektów graficznych niezbędne do opracowania projektów, przekaże zamawiający w dniu zawarcia umowy).
7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1A do SIWZ metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów.
8.Wykonawca będzie zobowiązany współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
9. W przypadkach określonych w I i II części zamówienia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przygotowania projektu graficznego, uwzględniającego wszystkie wskazane przez zamawiającego elementy
i sugestie, a następnie dostosowania projektu do nadruku i umieszczenia go na produkcie; projekt będzie podlegał ostatecznej akceptacji zamawiającego.
10.Zamawiający, w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały oraz wytyczne do projektów graficznych niezbędne do opracowania projektów o których mowa w Załączniku nr 1A
- część I zamówienia. W terminie do 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, w przypadkach określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ (I część zamówienia), wykonawca, zobowiązany będzie do przygotowania projektów graficznych, uwzględniających wszystkie wskazane przez zamawiającego elementy i sugestie, w tym dostosowania projektu do nadruku i umieszczenia go na produkcie. W terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania opracowanych materiałów zamawiający dokona ich odbioru bez zastrzeżeń lub zgłosi ewentualne uwagi. W takim przypadku wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia i naniesienia odpowiednich poprawek w terminie 1 dnia roboczego.
11. Zamawiający, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekaże wykonawcy wyłonionemu do realizacji wszelkie materiały oraz wytyczne do projektów graficznych niezbędnych do opracowania projektów o których mowa w Załączniku nr 1B - część II zamówienia. W terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania materiałów od zamawiającego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia:
a) 10 projektów graficznych Roll - upów dwustronnych (po jednym projekcie na każdą stronę Roll - upa) poz. 1 Załącznika nr 1B do SIWZ - część II zamówienia
b) min. 4 projektów graficznych ROLL - UP DWUSTRONNEGO SZEROKIEGO (po min. 2 projekty na każdą stronę roll- upa) poz. 2 Załącznika nr 1B do SIWZ- część II zamówienia
c) min. 3 projekty graficzne Ścianki pop up łukowej poz. 3 Załącznika nr 1B do SIWZ - część II zamówienia,
uwzględniających wszystkie wskazane przez zamawiającego elementy i sugestie. Zamawiający w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania projektów dokona ich akceptacji lub przedstawi swoje uwagi i wskaże poprawki do uwzględnienia przez wykonawcę. W takim przypadku wykonawca będzie zobowiązany do ich uwzględnienia i naniesienia odpowiednich poprawek w terminie do 2 dni roboczych.
12. Okres gwarancyjny na wszystkie artykuły promujące - I część zamówienia wynosi minimum 6 miesięcy, natomiast na materiały reklamowe - II części zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od dnia odbioru jakościowego.

Opis

Część I - Artykuły promujące obejmuje:1. SEGREGATOR A4 CIENKI- 300 szt.;
2. NOTES A4 W KRATKĘ DZIURKOWANY- 300 szt.;
3. OKŁADKA NA IDENTYFIKATOR- 600 szt.;
4. IDENTYFOKATOR KONFERENCYJNY DWUSTRONNY- 140 szt.;
5. NOTES A4 W LINIE- 1 700 szt.;
6. TECZKA TEKTUROWA- 2 200 szt.;
7. DŁUGOPIS- 1 200 szt.;
8. SMYCZ CIENKA- 1 200 szt.;
9. TORBA STANDARD - 1 800 szt.;
10. CZAROWNICA MASKOTKA- 300 szt.;
11. ZESTAW PIÓRO I DŁUGOPIS- 180 szt.;Część II zamówienia - Materiały reklamowe - obejmuje:1. ROLL - UP DWUSTRONNY- 5 szt.;
2. ROLL - UP DWUSTRONNY SZEROKI- 1 szt.;
3. ŚCIANKA POP UP ŁUKOWA- 1 szt.;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344, III piętro
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 147 (Kancelaria Ogólna, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)