Zakupu usługi wsparcia technicznego na posiadane przez UKNF biblioteki taśmowe Quantum

Data publikacji 2012-08-01
Data zakończenia 2012-08-13 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 280418 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302330001, 726110006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przez UKNF bibliotek taśmowych Quantum na okres trzech lat.

Wykaz modeli posiadanych bibliotek Quantum wraz z numerami seryjnymi oraz lokalizacją:

Biblioteka Numer seryjny Lokalizacja
1) Quantum Scalar i2000 AMP0206634-0094 Data Center/Warszawa
2) Quantum Scalar 24 C00187C11 Data Center/Warszawa
3) Quantum Scalar i500 A0C0099124 N6E/Warszawa
4) Quantum Scalar i500 A0C0099123 PPW1/Warszawa
5) Quantum Scalar i500 A0C005780G J12/Warszawa

2. Zakres wsparcia serwisowego opisano poniżej.
Wykonawca, który będzie pełnił serwis dla ww. bibliotek zobowiązany będzie do spełnienia poniższych warunków:
- czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 4 godziny od momentu wysłania zgłoszenia,
- wsparcie technicznie powinno być świadczone od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 (dojazd inżyniera, wykonywanie czynności naprawczych),
- pełne przywrócenie funkcjonalności sprzętu po awarii - najpóźniej następnego dnia roboczego,
- ponoszenia wszelkich kosztów przywrócenia funkcjonalności sprzętu,
- zapewnienia pomocy interakcyjnej (online) oraz telefonicznie, obejmującej problemy w zakresie eksploatacji bibliotek od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00,
- zapewnienia dostępu - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę do interakcyjnej (online) bazy danych zawierającej artykuły informacyjne, podręczniki referencyjne, dokumenty techniczne, aktualizacje poprawki oprogramowania do systemu bibliotek, informacje odnośnie sposobów rozwiązania zidentyfikowanych w przeszłości problemów dotyczących serwisowanego sprzętu,
- w cenie usługi zapewni niezbędne części do usunięcia awarii.

3. Inne warunki wsparcia technicznego:
- Termin świadczenie wsparcia technicznego biegnie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
- Zgłaszania awarii będzie przyjmowane pod adresem email:
- Po usunięcie awarii Wykonawca przywróci pełną funkcjonalności systemów sprzed awarii.
- Serwis świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu.
- W przypadku konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt o równorzędnych parametrach. Dostawa sprzętu równorzędnego do Zamawiającego, odbiór i dostawa sprzętu do naprawy na zewnątrz wykonywane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. W czasie napraw sprzętu na zewnątrz wszelkie nośniki informacji, które się w nim znajdowały, pozostają u Zamawiającego. Sprzęt zastępczy zostanie dostarczony najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii.
- W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego, Wykonawca dokona niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu po naprawie niezbędnych instalacji i konfiguracji w celu przywrócenia stanu środowiska sprzed awarii.
- W przypadku awarii sprzętu, która nie została usunięta w terminie 15 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy. O parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi najpóźniej w 16. Dniu roboczym od zgłoszenia.
- Przy diagnostyce sprzętu, Wykonawca będzie korzystał z oprogramowania diagnostycznego dostarczonego lub zalecanego przez producenta sprzętu.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)