Dostawa mebli biurowych wykonanych na wymiar wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji

Data publikacji 2012-08-01
Data zakończenia 2012-08-09 11:00:00
Instytucja
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble różne,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 281616 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391560000, 391300002, 391513008, 391340000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli biurowych wykonanych na wymiar wraz z ich montażem i ustawieniem w pomieszczeniach Łódzkiego Ośrodka Geodezji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wykonanych na wymiar.
Specyfikację asortymentowo- ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2 do Rozdziału II. s.i.w.z.
Wymagania dotyczące mebli biurowych:
- płyta wiórowa dwustronnie laminowana o grubości 18mm a dla biurek i lad 25mm;
- krawędzie zabezpieczone okleiną PCV;
- nóżki, noga przystawki i uchwyty metalowe, kolorystycznie ujednolicone o powierzchni srebrna satyna;
- zawiasy do drzwi nierdzewne, wysokiej jakości, pozwalające na regulację elementów frontowych we wszystkich kierunkach;
- okucia drzwi i prowadnice - aluminium anodowane;
- system jezdny łożyskowany.
Podane w załączniku nr 2 wymiary są wymiarami przybliżonymi. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy na miarę z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych pomieszczenia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej pomieszczenia, które będzie wyposażone w zamawiane meble, uczestnikom postępowania.
Wymagane warunki gwarancji na wykonane meble:
24 m-ce licząc od dnia montażu u Zamawiającego;
czas reakcji serwisu - maksymalnie 72 godziny od chwili zgłoszenia usterki przez użytkownika.
Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do uszczegółowienia z użytkownikiem kolorystyki mebli i ewentualnych drobnych zmian zabudowy meblowej.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)