Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia dla szkół podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra.

Data publikacji 2012-08-02
Data zakończenia 2012-08-10 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167933 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109, 221100004, 375241008, 374000002, 441000001, 317000003, 302360002, 302130005, 302131006, 302345003, 480000008, 301900007, 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu oraz wyposażenia w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Miasta Zielona Góra w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III z Miasta Zielona Góra. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części zawiera Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5A-F do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć lub sześć części.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
3.1. CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa pomocy i sprzętu dydaktycznego.
3 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy i sprzętu dydaktycznego do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;
6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych;
7) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci;
8) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
9) Zajęcia rozwijające różnego rodzaju zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;
3.1.2. Rodzaj, ilość pomocy i sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zawarte są
w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce i sprzęt dydaktyczny do szkół w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.1.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.2. CZĘŚĆ II - Zakup i dostawa zestawu biofeedback.
3 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu specjalistycznego sprzętu do zajęć terapeutycznych biofeedback umożliwiającego trening poprawiający efektywność pracy mózgu ucznia i kontrolę nad procesami fizjologicznymi zachodzącymi w organizmie.
3 2.2. Cechy sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zestaw do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3 2.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.3. CZĘŚĆ III - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni modelarskiej.
3 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni modelarskiej, tj.: materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych oraz narzędzi do budowy modeli latających.
3 3.2. Rodzaj oraz ilości materiałów, elementów oraz narzędzi służących do budowy modeli latających wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3 3.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.4. CZĘŚĆ IV - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego.
3.4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego:
1) stacja robocza z ekranem dotykowym: 1 szt. (SP nr 1);
2) zestaw komputerowy: 1 szt. (SP nr 8);
3) komputer przenośny: notebook: 14 szt. (SP nr 5, SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10 - 2 szt., SP nr 11 - 3 szt., SP nr 14, SP nr 17, SP nr 18 - 2 szt., SP nr 21, SP nr 16);
4) pamięć przenośna (pendrive): 48 szt. (SP nr 1 - 9 szt., SP 11 - 38 szt., SP nr 21 - 1 szt.);
5) drukarka laserowa: 3 szt. (SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10);
6) drukarka atramentowa kolorowa: 5 szt. (SP nr 17 - 1 szt., SP nr 11 - 4 szt.);
7) rzutnik multimedialny: 1 szt. (SP nr 14);
8) mysz optyczna: 12 szt. (SP nr 16);
9) klawiatura: 13 szt. (SP nr 16);
10) słuchawki z mikrofonem: 12 szt. (SP nr 16);
11) radiomagnetofon/odtwarzacz CD: 23 szt. (SP nr 5 - 1 szt., SP nr 10 - 7 szt., SP nr 11 - 15 szt.);
12) mikrofon MP3: 1 szt. (SP 21);
13) dyktafon: 1 szt. (SP nr 17);
14) oprogramowanie komputerowe: 1 szt. (SP nr 6);
15) ekran do projekcji: 2 szt. (SP nr 10);
16) elektryczny ekran projekcyjny: 1 szt. (SP nr 14);
3.4.2. Rodzaj, ilość sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego wraz
z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.4.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
3.5. CZĘŚĆ V - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
3.5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
i eksploatacyjnych, tj.: segregatory, teczki, tonery, tusze do drukarek, papier do drukarek (ksero), płyty CD, karty do kserokopiarki.
3.5.2. Rodzaj, ilość i wymagane cechy materiałów oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5E do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. materiały w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.5.3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy
3.6. CZĘŚĆ VI - Zakup i dostawa mebli szkolnych.
3.6.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: biurka komputerowe, fotele obrotowe, regały, szafki, szafa, stoliki uczniowskie typu Z, krzesła uczniowskie typu Z, ławki sportowe (gimnastyczne).
3.6.2. Rodzaj, ilość, wymagane cechy i minimalne parametry mebli oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5F do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3.6.3. Meble powinny być zmontowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.
4. Wykonawca składa ofertę dla każdego zadania
5. Wykonawca składając swoją ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w SIWZ włącznie ze wszystkimi załącznikami, jakim podporządkowane jest niniejsze zamówienie oraz wymagania określone przez Zamawiającego.
6. UWAGA - wypełniony przez Wykonawcę Formularz cen jednostkowych stanowiący załączniki nr 5 A-F do SIWZ winien uwzględniać ewentualne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wprowadzone przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca winien dołączyć do oferty w przypadku zmian w SIWZ ostateczną wersję opisu przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się i zastosowania do wszystkich instrukcji, załączników i warunków umowy oraz specyfikacji zawartych w niniejszej SIWZ.
8. Wszystkie pomoce, sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. Ilekroć w treści SIWZ, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem,
iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych.
9. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko.

Opis

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy i sprzętu dydaktycznego do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji;
2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy;
4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej;
5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy;
6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych;
7) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci;
8) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych;
9) Zajęcia rozwijające różnego rodzaju zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych;
2. Rodzaj, ilość pomocy i sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zawarte są
w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce i sprzęt dydaktyczny do szkół w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą zestawu specjalistycznego sprzętu do zajęć terapeutycznych biofeedback umożliwiającego trening poprawiający efektywność pracy mózgu ucznia i kontrolę nad procesami fizjologicznymi zachodzącymi w organizmie.
2. Cechy sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zestaw do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni modelarskiej, tj.: materiałów konstrukcyjnych, elementów elektronicznych oraz narzędzi do budowy modeli latających.
2. Rodzaj oraz ilości materiałów, elementów oraz narzędzi służących do budowy modeli latających wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie pracowni do SP 11 według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego:
1) stacja robocza z ekranem dotykowym: 1 szt. (SP nr 1);
2) zestaw komputerowy: 1 szt. (SP nr 8);
3) komputer przenośny: notebook: 14 szt. (SP nr 5, SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10 - 2 szt., SP nr 11 - 3 szt., SP nr 14, SP nr 17, SP nr 18 - 2 szt., SP nr 21, SP nr 16);
4) pamięć przenośna (pendrive): 48 szt. (SP nr 1 - 9 szt., SP 11 - 38 szt., SP nr 21 - 1 szt.);
5) drukarka laserowa: 3 szt. (SP nr 6, SP nr 8, SP nr 10);
6) drukarka atramentowa kolorowa: 5 szt. (SP nr 17 - 1 szt., SP nr 11 - 4 szt.);
7) rzutnik multimedialny: 1 szt. (SP nr 14);
8) mysz optyczna: 12 szt. (SP nr 16);
9) klawiatura: 13 szt. (SP nr 16);
10) słuchawki z mikrofonem: 12 szt. (SP nr 16);
11) radiomagnetofon/odtwarzacz CD: 23 szt. (SP nr 5 - 1 szt., SP nr 10 - 7 szt., SP nr 11 - 15 szt.);
12) mikrofon MP3: 1 szt. (SP 21);
13) dyktafon: 1 szt. (SP nr 17);
14) oprogramowanie komputerowe: 1 szt. (SP nr 6);
15) ekran do projekcji: 2 szt. (SP nr 10);
16) elektryczny ekran projekcyjny: 1 szt. (SP nr 14);
2. Rodzaj, ilość sprzętu multimedialnego i oprogramowania komputerowego wraz
z wymaganymi minimalnymi parametrami oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi
na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów biurowych i eksploatacyjnych, tj.: segregatory, teczki, tonery, tusze do drukarek, papier do drukarek (ksero), płyty CD, karty do kserokopiarki.
2. Rodzaj, ilość i wymagane cechy materiałów oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5E do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ww. materiały w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: biurka komputerowe, fotele obrotowe, regały, szafki, szafa, stoliki uczniowskie typu Z, krzesła uczniowskie typu Z, ławki sportowe (gimnastyczne).
2. Rodzaj, ilość, wymagane cechy i minimalne parametry mebli oraz numery szkół, do których Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia opisane są w Formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 5F do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Meble powinny być zmontowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)