Dostawa tonerów

Data publikacji 2012-08-03
Data zakończenia 2012-08-13 10:30:00
Instytucja
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 285318 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301251105, 302345003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz materiałów komputerowych dla Izby Celnej w Przemyślu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zamawianych materiałów zawiera załącznik nr 1 do oferty (Formularz cenowy). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz materiały komputerowe muszą posiadać właściwości nie gorsze niż wskazane odpowiednio w załączniku nr 1.
3. Materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być fabrycznie nowe lub refabrykowane (z wymienionymi wszelkimi elementami ruchomymi i zużywalnymi na fabrycznie nowe), nie dopuszcza się materiałów regenerowanych.
4. Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek powinny być w pełni kompatybilne z drukarkami oraz zapewniać ich właściwą i bezawaryjną pracę.
5. Wykonawca może zaoferować towar o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego.
6. Materiały eksploatacyjne do drukarek muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 1. Wydajność kaset z tonerem winna zostać określona zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych drukarek laserowych oraz normą ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Wydajność nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych winna zostać określona zgodnie z normą ISO/IEC 24711, zaś dla kolorowych kartridży atramentowych zgodnie z normą ISO/IEC 24712.
7. Wykonawca lub podmiot przez niego wskazany zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru pustych pojemników po zużytych częściach eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia. Odbiór zużytych pojemników będzie następował po zgłoszeniu (faksem bądź pocztą elektroniczną ) w ciągu 7 dni . Zużyte pojemniki, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, winny być w pierwszej kolejności przywracane do pierwotnych walorów użytkowych. Pojemniki nienadające się do ponownego użycia i wszelkie elementy ruchome i zużywalne Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Z tego tytułu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności.
8. Wykonawca na dostarczone przez siebie towary udziela gwarancji jakości na okres i na warunkach nie gorszych niż oferowane przez producenta , przy czym okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy .
9. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone przez niego materiały eksploatacyjne do drukarek są w pełni kompatybilne z drukarkami oraz zapewnią ich właściwą i bezawaryjną pracę .
10. W przypadku niewłaściwej pracy drukarki, w której użyto materiału eksploatacyjnego Wykonawcy , Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę i przekaże drukarkę do ekspertyzy do autoryzowanego serwisu producenta drukarki , celem określenia przyczyny jej niewłaściwej pracy . Wykonawca, niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o niewłaściwej pracy drukarki, może dokonać wymiany drukarki na taką samą nowa bądź funkcjonalnie równoważną. Jeżeli Wykonawca nie dokona wymiany drukarki na nową a w opinii autoryzowanego serwisu producenta drukarki przyczyną niewłaściwej pracy drukarki było użycie materiału eksploatacyjnego Wykonawcy to wszystkie koszty związane z naprawą drukarki ( w tym koszty ekspertyzy ) pokryje Wykonawca. Powyższe Wykonawca wykona w ramach gwarancji

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)