Dostawa sprzętu biurowego na parter i I piętro w budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie.

Data publikacji 2012-08-07
Data zakończenia 2012-08-16 09:30:00
Instytucja
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170713 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 325500003, 301213006, 301914008, 323212001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego na parter i I piętro budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Św. Wincentego 87.

1.1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do budynku przy ul. Św. Wincentego 87 w Warszawie
1.2. Wykonawca dokona ustawienia sprzętu biurowego w wyznaczonych pokojach na parterze i I piętrze budynku jw.
1.3.Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokołu odbioru Wykonawca załączy karty gwarancyjne na dostarczony przedmiot zamówienia.
1.4. Oferowane wyposażenie biurowe winno być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym, w oryginalnym opakowaniu, dostarczonym bezpośrednio od producenta lub autoryzowanego dystrybutora.
1.5. Okres gwarancji na sprzęt biurowy zgodny z kartami gwarancyjnymi poszczególnego artykułu ale nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania protokółu odbioru. (warunki gwarancji na wyposażenie biurowe opisane we wzorze umowy § 5 - załącznik nr 5 do SIWZ)
2. Wymagane parametry sprzętu biurowego określono w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji technicznej - załącznik Nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)