Dostawa tablic rejestracyjnych oraz złomowanie starych tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni

Data publikacji 2013-12-10
Data zakończenia 2013-12-18 10:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Bochni
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509206 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 315232000, 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów oraz złomowanie starych tablic rejestracyjnych.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa, które aktualnie stanowią ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585),
Realizacja dostaw (w tym odbywających się w trybie awaryjnym) odbywać się będzie w terminach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Określa się, iż w ramach realizacji przedmiotu zamówienia - dostawy nowych tablic rejestracyjnych nie przekroczą następujących ilości - wymienionych szczegółowo jak poniżej (z podziałem na rodzaje) :
- Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe i ich wtórniki kompletów 36.000 (kompletów)
- Tablice motocyklowe tymczasowe, indywidualne, zabytkowe i ich wtórniki 2.200 (sztuk)
- Tablice motorowerowe tymczasowe, indywidualne, zabytkowe i ich wtórniki 2.200 (sztuk)
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zapewnia również bezpłatny odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych - wedle wskazań Zamawiającego.
Wskazane ilości sztuk/kompletów tablic rejestracyjnych stanowią planowaną maksymalną wielkość zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji zamówienia.
Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych ponosi Wykonawca - co winien uwzględnić w cenie oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu w Bochni
Ulica ul. Kazimierza Wielkiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Bochnia
Kod Pocztowy 32-700
Województwo małopolskie
Tel 014 6153700
Fax 014 6153708
Regon 85166509000000
E-mail zamowienia@bochnia.starostwo.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów oraz złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Zakres jak w zamówieniu podstawowym.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia. Nadto winien przedłożyć aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) oraz posiadać aktualne certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydawanych przez Instytut Transportu Samochodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 2 oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1
Wiedza Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz wykaże się wykonaniem (wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jednej dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia (dostawy: obejmującej dostawę nowych tablic rejestracyjnych i złomowanie starych tablic rejestracyjnych) - o wartości łącznej nie niższej niż 100.000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz potwierdzeniem, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 1 oraz dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 3
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień p (zał. nr 2 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 2
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień p (zał. nr 2 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 2
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień p (zał. nr 2 do SIWZ) zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - rozdz. VI ust. 1 pkt. 2
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty formularz oferty - według wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z deklaracją o związaniu się ofertą przez wymagany okres 30 dni od upływu terminu na składanie ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić tylko na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) gdy nastąpi zmiana technologii produkcji tablic związana ze zmianą przepisów dotyczących rejestracji pojazdów. W takim przypadku koniecznym jest sporządzenie aneksu do umowy. 2) gdy nastąpi zmiana przepisów mająca wpływ na realizację przedmiotu umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.malopolska.pl/bip/bochenski
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia
Data składania wniosków 18/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia - Punkt Obsługi Mieszkańca.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)