Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do urządzeń biurowych na potrzeby jednostek UKSW

Data publikacji 2013-12-10
Data zakończenia 2013-12-18 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tusz,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509340 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 226000006, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-ilościową określoną w załączonym wykazie.
2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać:
3.1. na opakowaniu datę ważności oraz znak firmowy,
3.2. termin przydatności minimum 6 miesięcy, który w momencie dostawy nie może być mniejszy niż 2/3 terminu wskazanego przez producenta,
3.3. nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
4. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych określonych w załączonym wykazie, z poniższymi zastrzeżeniami:
5.1. produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe (w tym wydajność) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
5.2. produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny ze sprzętem, do którego jest oferowany,
5.3. zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu,
5.4. Zamawiający wymaga podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym artykułu równoważnego (Załącznik nr 1 do Oferty),
5.5. w przypadku braku wpisu w odpowiedniej kolumnie Załącznika nr 1 do Oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta urządzenia,
5.6. ciężar udowodnienia, że oferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę,
5.7. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązuje się do:
5.7.1. zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie materiału eksploatacyjnego, dostarczonego przez Wykonawcę,
5.7.2. bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
5.7.3. przejęcia wszelkich obowiązków gwarancyjnych danego urządzenia, w sytuacji gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, utraci gwarancję producenta urządzenia.
6. Materiały równoważne muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością tonera produkowanego przez producenta sprzętu.
7. Ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych, zawarte w wykazie asortymentowo-ilościowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania złożonych ofert. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, nie przysługuje roszczenie
o realizację dostawy materiałów eksploatacyjnych w wielkościach podanych w wykazie.
8. Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, w terminach określonych przez Zamawiającego.
9. Zamówienia częściowe Zamawiający będzie składać faxem, każdorazowo określając asortyment
i ilości zamawianych materiałów oraz termin dostawy.
10. Zamówienia pilne (do 5 pozycji) muszą być zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia faxem.
11. Dostarczane materiały muszą posiadać jakość i parametry określone przez Zamawiającego, muszą być oznakowane logo producenta i numerem katalogowym (symbolem) i posiadać termin ważności nie krótszy, niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
12. Opakowanie materiału musi zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem.
13. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach 8.00-15.00 transportem Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie.
14. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieodpowiedniej jakości któregokolwiek materiału oferowanego przez Wykonawcę i poinformowania o tym Wykonawcę w formie pisemnej, Wykonawca zobowiązuje się do zamiany oferowanego materiału na inny,
o odpowiedniej jakości, w cenie nie wyższej niż tego samego rodzaju materiał opisany w ofercie.
15. Reakcja Wykonawcy na pisemne zgłoszenie przez Zamawiającego o wadliwości dostarczonego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin. Rozumie się przez nią odebranie wadliwego i bezpłatne przekazanie dodatkowego, na wymianę.
16. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać reklamacje Zamawiającego w okresie trwania umowy
i w okresie 6 miesięcy po dacie wykonania ostatniej dostawy.
17. W przypadkach spornych udokumentowanie, że dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny posiada niegorsze parametry techniczne (wydajnościowe, pojemnościowe), jakościowe i funkcjonalne, niż materiały od oryginalnych producentów urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
18. Wykonawca zobowiąże się do nieodpłatnego odbioru, na życzenie Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych i przekazania ich wyłącznie podmiotom, które uzyskały zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Ulica ul. Dewajtis 5
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-815
Województwo mazowieckie
Tel 022 5618943
Fax 022 5618944
Internet www.uksw.edu.pl
Regon 00000195600000
E-mail dzp@uksw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany istotnych postanowień umownych w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie. 2. Wprowadzenie do umowy zmian na warunkach, o których mowa w ust 1 wymaga zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dzp. uksw. edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (pokój nr 032) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
Data składania wniosków 18/12/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kanclerza (pokój nr 035) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)