1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - zgodnie ze specyfikacją asortymentowo-ilościową określoną w załączonym wykazie.
2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nieregenerowanych, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
3. Przedmiot zamówienia musi posiadać:
3.1. na opakowaniu datę ważności oraz znak firmowy,
3.2. termin przydatności minimum 6 miesięcy, który w momencie dostawy nie może być mniejszy niż 2/3 terminu wskazanego przez producenta,
3.3. nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
4. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych posiadających pojemności startowe.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do materiałów eksploatacyjnych określonych w załączonym wykazie, z poniższymi zastrzeżeniami:
5.1. produkt równoważny to taki, który posiada wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe (w tym wydajność) takie same lub lepsze w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
5.2. produkt równoważny to artykuł fabrycznie nowy, w pełni kompatybilny ze sprzętem, do którego jest oferowany,
5.3. zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu,
5.4. Zamawiający wymaga podania konkretnej nazwy producenta wraz z symbolem katalogowym artykułu równoważnego (Załącznik nr 1 do Oferty),
5.5. w przypadku braku wpisu w odpowiedniej kolumnie Załącznika nr 1 do Oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca zaproponował produkt oryginalny, wyprodukowany przez producenta urządzenia,
5.6. ciężar udowodnienia, że oferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę,
5.7. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązuje się do:
5.7.1. zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeżeli przyczyną awarii będzie zastosowanie materiału eksploatacyjnego, dostarczonego przez Wykonawcę,
5.7.2. bezpłatnej wymiany urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
5.7.3. przejęcia wszelkich obowiązków gwarancyjnych danego urządzenia, w sytuacji gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, utraci gwarancję producenta urządzenia.
6. Materiały równoważne muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością tonera produkowanego przez producenta sprzętu.
7. Ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych, zawarte w wykazie asortymentowo-ilościowym są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania złożonych ofert. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne, nie przysługuje roszczenie
o realizację dostawy materiałów eksploatacyjnych w wielkościach podanych w wykazie.
8. Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, w terminach określonych przez Zamawiającego.
9. Zamówienia częściowe Zamawiający będzie składać faxem, każdorazowo określając asortyment
i ilości zamawianych materiałów oraz termin dostawy.
10. Zamówienia pilne (do 5 pozycji) muszą być zrealizowane przez Wykonawcę w terminie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia faxem.
11. Dostarczane materiały muszą posiadać jakość i parametry określone przez Zamawiającego, muszą być oznakowane logo producenta i numerem katalogowym (symbolem) i posiadać termin ważności nie krótszy, niż 6 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego.
12. Opakowanie materiału musi zawierać logo i nazwę producenta, numer katalogowy (symbol), termin ważności, opis zawartości (w tym wykaz urządzeń, do których przeznaczony jest dany materiał), muszą uniemożliwiać kontakt materiału z atmosferą w celu ochrony przed zawilgoceniem.
13. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach 8.00-15.00 transportem Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie.
14. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieodpowiedniej jakości któregokolwiek materiału oferowanego przez Wykonawcę i poinformowania o tym Wykonawcę w formie pisemnej, Wykonawca zobowiązuje się do zamiany oferowanego materiału na inny,
o odpowiedniej jakości, w cenie nie wyższej niż tego samego rodzaju materiał opisany w ofercie.
15. Reakcja Wykonawcy na pisemne zgłoszenie przez Zamawiającego o wadliwości dostarczonego towaru nastąpi w ciągu 24 godzin. Rozumie się przez nią odebranie wadliwego i bezpłatne przekazanie dodatkowego, na wymianę.
16. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać reklamacje Zamawiającego w okresie trwania umowy
i w okresie 6 miesięcy po dacie wykonania ostatniej dostawy.
17. W przypadkach spornych udokumentowanie, że dostarczony równoważny materiał eksploatacyjny posiada niegorsze parametry techniczne (wydajnościowe, pojemnościowe), jakościowe i funkcjonalne, niż materiały od oryginalnych producentów urządzeń spoczywa na Wykonawcy.
18. Wykonawca zobowiąże się do nieodpłatnego odbioru, na życzenie Zamawiającego, zużytych materiałów eksploatacyjnych i przekazania ich wyłącznie podmiotom, które uzyskały zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami chyba, że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia. |