Zakup wraz dostawą artykułów spożywczych, warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Data publikacji 2013-12-11
Data zakończenia 2013-12-20 10:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511806 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 - artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 2- artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 3 - artykuły spożywcze różne
Pakiet nr 4 - pieczywo
Pakiet nr 5 - warzywa zielone
Pakiet nr 6 - owoce
Pakiet nr 7 - warzywa kiszone
Pakiet nr 8 - pieczarki
Pakiet nr 9 - ryby
Pakiet nr 10 - jaja
Pakiet nr 11 - woda mineralna
Pakiet nr 12 - owoce cytrusowe
Pakiet nr 13 - mrożonki
Pakiet nr 14 - warzywa świeże
Pakiet nr 15 - warzywa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Artwińskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-734
Województwo świętokrzyskie
Tel (041) 3674280
Fax (041) 36 74 071
Internet www.onkol.kielce.pl
Regon 00126323300000
E-mail sco@onkol.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 15
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. W celu potwierdzenia w/w warunku wykonawca winien przedstawić w zakresie działalności, stosownie do posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zależnie od instytucji sprawującej nadzór (Inspekcja Weterynaryjna lub Inspekcja Sanitarna): - decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm. lub - decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2004 Nr 33 , poz. 288 z późn. zm.), lub - decyzję właściwego PPIS dotyczącą zatwierdzenia zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), lub - decyzję wydaną zgodnie z wymaganiami art. 122 ust. 2 ustawy a dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), lub - zaświadczenie o wpisie do rejestru wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą. UWAGA: W przypadku nie posiadania jeszcze przedmiotowej decyzji - należy dostarczyć aktualne zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ właściwej inspekcji, o tym, że zakład znajduje się pod jej nadzorem i/lub złożył wniosek o wydania przedmiotowej decyzji. W tym wypadku Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku wyboru Jego oferty, dostarczyć przedmiotową decyzję natychmiast po jej otrzymaniu. 2. W zakresie prawidłowego wdrożenia i funkcjonowania zasad systemu HACCP: - Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Sanitarną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli sanitarnej, w roku 2013 lub 2012 (jeśli nie odbyła się w roku 2013) wraz z arkuszem klasyfikacyjnym potwierdzającym prawidłowe wdrożenie zasad systemu HACCP (ocena: P lub WP), lub - Protokół z ostatnio przeprowadzonej przez Inspekcję Weterynaryjną (jeśli podlega nadzorowi) kontroli w roku 2013 lub 2012 (jeśli się nie odbyła w roku 2013), lub - Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej poświadczającej zgodność działań wykonawcy o stosowaniu zasad systemu HACCP, lub - Aktualny certyfikat spełnienia wymagań normy ISO 22000:2005 lub zasad HACCP wydany przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację krajowej jednostki akredytacyjnej lub jednostki notyfikowanej.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 3.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego Pakiet nr 1-15. 3.3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Druk Oferta. 3.4. oświadczenia lub dokumenty potwierdzających spełnienie wymagań określonych w SIWZ 1. dot. Pakietów 5, 6, 7, 8, 12, 13,14,15. UWAGA: Producenci pierwotni i dostawy bezpośrednie: w przypadku Pakietów 5, 6, 7, 8, 12, 13,14,15 i posiadania statusu producenta pierwotnego i/lub podmiotu realizującego dostawy bezpośrednie (zgodnie z rozporządzeniem MZ z dn. 6 VI 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych - Dz. U. Nr 112 z 2007 r. poz. 774) Wykonawca złoży oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki rolniczej (GAP), dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyku higienicznej (GHP), zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2. Pakiet nr 4 (pieczywo) - wykonawca przedłoży wyniki badań laboratoryjnych z roku 2012: - mikrobiologicznych na min. 2 produkty wymienione w w/w pakiecie lub badania kontroli warunków produkcyjnych w ramach wdrożonego systemu HACCP, - chemicznych na min. 2 produkty wymienione w w/w pakiecie. 3. Pakiet nr 10 (jajka) - wykonawca przedłoży ostatni wynik badania z II połowy 2012 w kierunku Salmonella na fermie, z której dostarczane będą jaja. 4. Pakiety nr 14,15 (warzywa) - wykonawca przedłoży wyniki badań laboratoryjnych na zawartość azotanów z roku 2012 - na min. 1 pozycje (w każdym Pakiecie). 3.5. oświadczenie o dopuszczeniu środka transportu - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.6. oświadczenie dotyczące wymagań jakościowych oraz oświadczenie, że każdy dostarczony artykuł jest wyprodukowany z właściwymi normami branżowymi - załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, 2) co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, 3) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa 4) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian 6) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian 7) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz bip2.onkol.kielce.pl
Adres uzyskania siwz ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIŃSKIEGO 3 C p.212/ Budynek Administracyjny/ 25 -734 KIELCE
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM ONKOLOGII UL. ARTWIŃSKIEGO 3 C p.212/ Budynek Administracyjny/ 25 -734 KIELCE
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ: W specyfikacji istotnych warunków zamówienia określono przedmiot zamówienia dopuszczając jednocześnie towar równoważny. Takie określenie przedmiotu zamówienia ma charakter pomocniczy w przygotowaniu oferty. Zaproponowany przez Wykonawcę towar może pochodzić od innego producenta, jednak nie może posiadać parametrów (składu, walorów smakowych i zapachowych, opakowań) gorszych niż wskazane przez Zamawiającego nazwą lub opisem parametrów towaru. Wskazane opisami konfiguracje towaru należy traktować jako oczekiwanie Zamawiającego co do parametrów jakościowych a nie odnosić do oczekiwań producentów zamawianego towaru. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach jakościowych (składzie, walorach smakowych i zapachowych, opakowaniach) nie gorszych niż zamawiane. W przypadku ofert równoważnych do załącznika specyfikacji należy dołączyć dokładny opis z podaniem typu i producenta zaproponowanego asortymentu. Zaproponowane w ofercie równoważnej towary muszą być zgodne ze wszystkimi wymaganymi i podanymi normami jakości, posiadać wymagane atesty, świadectwa i decyzje odpowiednich organów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)