SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI dla jednostek OISW w Krakowie

Data publikacji 2013-12-11
Data zakończenia 2013-12-19 12:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513366 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398320003, 398312503, 398316002, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niżej wymienionych środków czystości:
a) Płyn do mycia naczyń w ilości 139887 opakowań (CPV 39832000-3) - opakowanie jednostkowe o pojemności 200 ml z tworzywa sztucznego lub kartonu, bez dozownika. Wydajny, zagęszczony płyn o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, rozpuszczalny w wodzie, ulegający biodegradacji, przeznaczony do ręcznego mycia naczyń z polipropylenu, skutecznie usuwający brud, tłuszcz i resztki pożywienia o pH neutralnym dla skóry, nie wpływający szkodliwie na skórę rąk i żywność, o działaniu antybakteryjnym, nie uczulającym, przebadany dermatologicznie, nie pozostawiający zacieków. W swoim składzie ma zawierać delikatną kompozycję zapachową (perfumowany). Stężenie użytkowe roztworu: nie mniej niż 3%.
b) Koncentrat płynu do ręcznego mycia naczyń typu ludwik w ilości 10134 opakowań (CPV 39832000-3) - opakowanie jednostkowe o pojemności 5 litrów z tworzywa sztucznego, bez dozownika. Wydajny, gęsty płyn lub żel o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, rozpuszczalny w wodzie, ulegający biodegradacji. Przeznaczony do mycia naczyń, sprzętu i urządzeń kuchennych, powierzchni roboczych wykonanych z porcelany, porcelitu, tworzyw sztucznych, stali nierdzewnej i aluminium mających kontakt z żywnością. Skutecznie usuwający brud, tłuszcz, resztki pożywienia i inne zabrudzenia, nie wpływający szkodliwie na skórę rąk i żywność, o działaniu nie uczulającym, naczynia po umyciu wysychają bez zacieków, do połysku. W swoim składzie ma zawierać aktywne substancje myjące rozpuszczające brud i tłuszcz, tenzydy, substancje konserwujące i pomocnicze. Produkt o właściwościach antybakteryjnych, łagodnym (nie intensywnym) zapachu, neutralnym dla użytego dodatku. Dozowanie i wydajność: 1 - 2% w zależności od stopnia zabrudzenia. Odczyn pH 1% roztworu wodnego: 7 - 8. Zawartość substancji organicznej: min. 15%.
c) Płyn do mycia uniwersalny w ilości 81320 opakowań (CPV 39831250-3) - opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego z dozownikiem. Rozpuszczalny w wodzie płyn w postaci cieczy bez zawartości alkoholu i substancji żrących o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika i zapachu charakterystycznego dla użytej kompozycji zapachowej, przeznaczony do czyszczenia wszelkiego rodzaju powierzchni zmywalnych, niepalny, o działaniu antybakteryjnym, nie uczulającym. Odczyn pH 1% roztworu: 4,5 - 5,5.
d) Płyn do mycia WC w ilości 45110 opakowań (CPV 39831600-2) - opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego z dozownikiem. Rozpuszczalny w wodzie płyn bez chloru w postaci gęstej cieczy lub żelu o zapachu charakterystycznym dla użytej kompozycji zapachowej, posiadający właściwości czyszczące, dezynfekujące i wybielające oraz zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający kamień i rdzę oraz nieprzyjemne zapachy. Posiadający właściwości udrożniające i bakteriobójcze. Nie przebarwiający, nie zarysowujący mytych powierzchni. Pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Płyn powinien mieć zastosowanie w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych - bez rozcieńczania. Produkt musi spełniać wymogi wynikające z ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2002 nr 175 poz. 1433).
e) Płyn do mycia szyb w ilości 6910 opakowań (CPV 39831250-3) - opakowanie jednostkowe o pojemności 500 ml z tworzywa sztucznego, z rozpylaczem - płyn w postaci cieczy, bez zawartości alkoholu i chloru o zapachu charakterystycznym dla użytej kompozycji zapachowej, przeznaczony do mycia szyb okiennych i ram, luster oraz innych powierzchni szklanych, nie pozostawiający smug.
f) Mydło w płynie w ilości 4740 opakowań (CPV 33711900-6) - opakowanie jednostkowe o pojemności 5 litrów z tworzywa sztucznego, bez dozownika. Mydło w postaci gęstej cieczy lub żelu o barwie charakterystycznej dla zastosowanego barwnika, przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry, zawierające substancje nawilżające tj. pochodne lanoliny, kalogenu, gliceryny lub inne substancje zapobiegające wysuszaniu skóry, posiadające delikatną kompozycję zapachową, dobre właściwości myjąco - pielęgnacyjne - o działaniu nie uczulającym, przebadane dermatologicznie.
Częstotliwość dostaw:
a) Rok 2014r. - 3 dostawy:
II kwartał - od 01.03.2014r. do 31.03.2014r.
III kwartał - od 01.06.2014r. do 30.06.2014r.
IV kwartał - od 01.09.2014r. do 30.09.2014r.
b) Rok 2015r. - 4 dostawy:
I kwartał - od 15.12.2014r. do 15.01.2015r.
II kwartał - od 01.03.2015r. do 31.03.2015r.
III kwartał - od 01.06.2015r. do 30.06.2015r.
IV kwartał - od 01.09.2015r. do 30.09.2015r.
c) Rok 2016r. - 4 dostawy:
I kwartał - od 15.12.2015r. do 15.01.2016r.
II kwartał - od 01.03.2016r. do 31.03.2016r.
III kwartał - od 01.06.2016r. do 30.06.2016r.
IV kwartał - od 01.09.2016r. do 30.09.2016r.
d) Rok 2017r. - 1 dostawa:
I kwartał - od 15.12.2016r. do 15.01.2017r.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Płatnikami za dostarczony przedmiot zamówienia będą poszczególne jednostki organizacyjne OISW w Krakowie, dlatego wykonawca wystawi faktury dla każdej jednostki oddzielnie i pozostawi je wraz z towarem w dniu dostawy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego przedmiotu zamówienia do 30% ilości określonych w formularzu cenowym.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmniejszenia ilości zamawianego przedmiotu zamówienia ponad 30% w przypadku niezrealizowania przez wykonawcę dostawy w terminie.
Za dostarczany przedmiot zamówienia stosowane będą ceny netto określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia.
Wykonawca gwarantuje niezmienność cen na dostarczany przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Po okresie niezmienności cen może nastąpić ich zmiana o wysokość średniego procentowego wskaźnika zmiany cen. Średni procentowy wskaźnik zmiany cen liczony będzie na podstawie miesięcznych wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych (ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem - środki do prania i czyszczenia), publikowanych przez GUS z okresu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających miesiąc, w którym złożono wniosek o zmianę cen. Zmiana cen może nastąpić tylko raz w roku w miesiącu styczniu na wniosek wykonawcy lub zamawiającego oraz wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Nowe ceny obowiązywać będą od kolejnej dostawy następującej po zmianie. Średni procentowy wskaźnik zmiany cen liczony będzie w następujący sposób:
1. suma wzrostów z okresu ostatnich 12 miesięcy / ilość miesięcy, w których odnotowano wzrost = średni wzrost,
2. suma obniżek z okresu ostatnich 12 miesięcy / ilość miesięcy, w których odnotowano obniżkę = średnia obniżka,
średni wzrost - średnia obniżka = średni procentowy wskaźnik zmiany cen.
Najpóźniej w dniu zawarcia umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu niżej wymienione dokumenty (mogą być ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem):
W odniesieniu do płynu do mycia naczyń:
świadectwo jakości zdrowotnej lub inny równoważny dokument w celu potwierdzenia braku zagrożenia dla zdrowia człowieka,
karta charakterystyki.
W odniesieniu do koncentratu płynu do mycia naczyń:
dokument potwierdzający przeznaczenie produktu (atest, świadectwo jakości zdrowotnej PZH lub inny równoważny dokument),
wynik badania laboratoryjnego potwierdzającego wymagane stężenie procentowe substancji organicznej,
karta charakterystyki.
W odniesieniu do płynu do mycia uniwersalnego:
świadectwo jakości zdrowotnej lub inny równoważny dokument w celu potwierdzenia braku zagrożenia dla zdrowia człowieka.
W odniesieniu do płynu do mycia WC:
dokument pozwolenia MZ na obrót produktem biobójczym.
W odniesieniu do mydła w płynie:
dokument potwierdzający numer, pod jakim figuruje kosmetyk w Krajowym Systemie Informowania o Kosmetykach, prowadzonym przez Głównego Inspektora Sanitarnego,
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane mydło w płynie wymogów wynikających z ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2013r. poz. 907 t. j.).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Areszt Śledczy
Ulica ul. Zagnańska 155
Nr domu 155
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-563
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3314091
Fax 041 3314419
Internet www.zp.sw.gov.pl
Regon 00031990200000
E-mail dkw_kielce@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna Służby Więziennej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/01/2017
Wadium 8. Wymagania dotyczące wadium; 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.600,00zł. 8.2. Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 11.2. niniejszej specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: 8.2.1 w pieniądzu na nieoprocentowane konto zamawiającego NBP O/O Kielce, nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; 8.2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 w gwarancjach bankowych; 8.2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 8.3. Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 8.2.1 wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/16/2013. 8.4. Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 8.2.2 - 8.2.5: oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/16/2013.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Wiedza 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Potencjał 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Zdolne 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Sytuacja 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 6.5. Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen na dostarczany przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Po okresie niezmienności cen może nastąpić ich zmiana o wysokość średniego procentowego wskaźnika zmiany cen. Średni procentowy wskaźnik zmiany cen liczony będzie na podstawie miesięcznych wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych (ceny towarów i usług związanych z mieszkaniem - środki do prania i czyszczenia), publikowanych przez GUS z okresu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających miesiąc, w którym złożono wniosek o zmianę cen. Zmiana cen może nastąpić tylko raz w roku w miesiącu styczniu na wniosek wykonawcy lub zamawiającego oraz wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Nowe ceny obowiązywać będą od kolejnej dostawy następującej po zmianie. Średni procentowy wskaźnik zmiany cen liczony będzie w następujący sposób: 1. suma wzrostów z okresu ostatnich 12 miesięcy / ilość miesięcy, w których odnotowano wzrost = średni wzrost, 2. suma obniżek z okresu ostatnich 12 miesięcy / ilość miesięcy, w których odnotowano obniżkę = średnia obniżka, 3. średni wzrost - średnia obniżka = średni procentowy wskaźnik zmiany cen.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce
Data składania wniosków 19/12/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce 11.1. Miejsce składania ofert: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, sekretariat I piętro (budynek administracji).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)