Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
|
Ulica |
Al. Niepodległości 190
|
Nr domu |
190
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-608
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5926420, 5926590
|
Fax |
022 5926663
|
Internet |
www.krus.gov.pl
|
Regon |
01251326200000
|
E-mail |
bzp@krus.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Wiedza |
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował przez okres min. 12 miesięcy lub realizuje, przez okres min. 12 miesięcy, co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto, polegającą na utrzymaniu (opieka serwisowa, maintenance, wsparcie techniczne) oraz modernizacji (kastomizacji) narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM), dla środowiska obsługującego min. 1 000 użytkowników końcowych, obejmującej co najmniej następujące moduły:Service Desk, Zarządzanie Incydentami, Zarządzanie Konfiguracją, Zarządzanie Zmianami.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami - konsultantami lub analitykami, przy czym każda z tych trzech osób brała udział w realizacji 2 projektów, z czego jeden obejmował wdrożenie narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM) o wartości narzędzia co najmniej 500.000,00 zl brutto, a drugi obejmował usługi, o wartości brutto min. 200.000,- zł, dotyczące modyfikacji lub utrzymania narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM). Każda z tych osób posiada certyfikat ITIL Foundation dla ITIL® v2 lub ITIL® v3. Ponadto, co najmniej dwie z ww. osób posiadają również: certyfikat BMC Certified Administrator: BMC Remedy IT Service Management 7.6.04. Co najmniej jedna osoba posiada:certyfikat ITIL Service Manager dla ITIL® v2 lub,łącznie co najmniej niżej wymienione certyfikaty, wydane dla ITIL® v3: ITIL® Intermediate Qualification: Service Design Certificate, ITIL® Intermediate Qualification: Service Transition Certificate,ITIL® Intermediate Qualification: Service Operation Certficate, lub równoważne do w/w, wydane również dla ITIL® v3. Certyfikaty muszą być wydane przez akredytowany instytut egzaminacyjny, licencjonowany przez oficjalnego akredytora ITIL®.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III - Formularz
oferty,dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt IV. 3 siwz; pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z nastepujących okoliczności:zmiany stanu prawnego w prawie powszechnie obowiązującym, jeżeli mają wpływ na warunki zawartej umowy, uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
ryczałt miesięczny za dodatkową asystę techniczą
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.krus.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa pok. 215A
|
Data składania wniosków |
23/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 warszawa pok. 101 - Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Za najważniejsze usługi, dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III. 3.2)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|