Usługi wsparcia technicznego do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego oraz usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 09:15:00
Instytucja Centrum Informatyczne Edukacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 519976 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002, 722532005, 722600005, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego, dostawa subskrypcji do oprogramowania oraz usługi serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Informatyczne Edukacji
Ulica Al. Szucha 25
Nr domu 25
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-918
Województwo mazowieckie
Tel 22 34 74 322
Fax 22 34 74 804
Internet http://cie.men.gov.pl/bip
Regon 00123390100000
E-mail magdalena.makowska@cie.men.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie n/d
Wiedza O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia główne dostawy i usługi: - 1 dostawę subskrypcji oprogramowania RedHat o wartości co najmniej 250 000 PLN brutto; - 1 dostawę subskrypcji oprogramowania vmware o wartości co najmniej 250 000 PLN brutto; - 1 usługę polegającą na serwisowaniu macierzy klasy mid-range oraz serwerów o wartości co najmniej 200 000 PLN brutto. Zamawiający dopuści 2 usługi oddzielnie (tj. jedną usługę polegającą na serwisowaniu macierzy klasy mid-range oraz jedną usługę polegającą na serwisowaniu serwerów) trwające co najmniej 1 rok każda o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto każda. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw i usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W wykazie tym należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz należy załączyć dowody potwierdzające, czy dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1); 3) w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
Potencjał n/d
Zdolne n/d
Sytuacja n/d
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie o akceptacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium ma być dostarczony w oryginale); 5) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 1 Wzór formularza ofertowego). Zgodnie z treścią art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z poźn. zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi Załącznik 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w niżej przedstawionym zakresie: a) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia realizacji zamówienia lub przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania; b) zmiany warunków, w tym terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; d) innych wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujących nie możliwością realizacji przedmiotu umowy; e) innych wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujących nie możliwością realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiany wskazane w ust. 2 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę lub Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://cie.men.gov.pl/bip
Adres uzyskania siwz Centrum Informatyczne Edukacji 00-918 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 25 sekretariat (pok. 11)
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 09:15
Miejsce Centrum Informatyczne Edukacji 00-918 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 25 sekretariat (pok. 11)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe n/d
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)