2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu sygnalizacji włamania drogą radiową przez centrum operacyjne Wykonawcy oraz podejmowanie interwencji odbywać się będzie w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław,
2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław,
3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław,
4) Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław,
5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław,
6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław,
7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław,
8) Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław,
9) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
10) Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław,
12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław,
14) Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław,
15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław.
3. W związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków nr 8 - ul. Sądowa 6 (styczeń 2014) Wrocław oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), powyższe placówki będą czasowo wyłączone z realizacji umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Ulica |
ul. Fabryczna 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
53-609
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 358 46 46
|
Fax |
71 358 46 47
|
Regon |
02154505100000
|
E-mail |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
1) Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych zero groszy)
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr konta PKO BP SA 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 z dopiskiem - ZP/76/ 2013/WZŻ
4) Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego.
5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 7
2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
8) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okoliczności określonej w art. 46 ust. 3 Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca musi posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
|
Wiedza |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia.
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
|
Zdolne |
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna że :
Wykonawca winien dysponować minimum 3 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami:
posiadających licencją pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia,
Pomieszczenie odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy.
Dotyczy centrum monitorowania z całodobową obsługą.
Oraz
Wykonawca winien dysponować minimum 6 pracownikami z opisanymi kwalifikacjami:
posiadających licencję I stopnia i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego w tym: kajdanki, pałka, gaz obezwładniający.
Grupa interwencyjna musi składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony fizycznej oraz posiadać niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny
Wykonawca winien potwierdzić, że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia
Sprawdzenie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia.
|
Sytuacja |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
b) Wypełniona i podpisana kalkulacja ofertowa - załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Wypełniony i podpisany wykaz części zamiennych i materiałów- załącznik nr 2a do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) gdy ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie w trakcie trwania umowy obiektu do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu, w takim przypadku wynagrodzenie zostanie pomniejszone o ilość przekazanych obiektów.
2) gdy w trakcie trwania umowy zmianie ulegać będzie zasób obiektów Zamawiającego,
zatem zmiana ta może dotyczyć wskazania innych adresów w miejsce wskazanych przy zawarciu umowy ( zmiana lokalizacji nie powoduje dodatkowego wynagrodzenia).
3) w związku z planowanymi robotami budowlanymi oraz zamknięciem na czas remontu Żłobków: nr 8 - ul. Sądowa 6 Wrocław (styczeń 2014) oraz nr 10 - ul. H. Brodatego 17 Wrocław (czerwiec-grudzień 2014), obiekty będą czasowo wyłączone z realizacji umowy
W takim przypadku dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia.
4) zmiana przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia
5) siły wyższej (zdarzenia zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
6) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy
7) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
8) zmiana w przypadku zaistnienia w chronionym obiekcie dodatkowego zabezpieczenia (na innych warunkach).
9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wzz.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
|
Data składania wniosków |
23/12/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW
ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Internet |
www.wzz.wroc.pl
|