1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Woli Jachowej wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - łącznie 3 części.
Część nr 1. Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego
- Kości schabowe,
- Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry,
- Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści,
- Żeberka,
- Szynka bez kości (myszka),
- Karczek bez kości,
- Schab bez kości,
- Słonina,
- Smalec,
- Wołowe bez kości ekstra,
- Wołowina z kością antrykot.
- Mięso surowe od szynki b/k b/skóry
Część nr 2. Sukcesywna dostawa wędlin
- Mortadela,
- Kiełbasa cienka śląska,
- Boczek wędzony.
Część nr 3. Sukcesywna dostawa drobiu
- Filet z kurczaka,
- Kurczak,
- Mięso drobne,
- Podudzie,
- Filet z indyka,
- Korpus z kurczaka ze skrzydłem,
- Udziec z kurczaka.
2. Warunki realizacji:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny.
2) Przy produkcji i obrocie przedmiotu zamówienia zachowane będą zasady przewidziane w przepisach ustawy z dnia 01 stycznia 2012r Dz.U. z nr.136.poz 914, o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny żywności i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
( Dz. U. Nr 17, poz. 127), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. nr 33, poz. 287 późn. zm.) i wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych.
3) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę specjalistycznym transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225).
4) Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca.
5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia.
6) Produkty powinny być dostarczane w opakowaniach zbiorczych transportowych takich jak skrzynki drewniane lub opakowania z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością.
7) Towary będące przedmiotem niniejszej umowy muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia (licząc od dnia dostarczenia produktu do Zespołu Szkół w Woli Jachowej):
a) dla mięsa wieprzowego i wołowego min 3 dni;
b) dla wędlin min 5 dni;
c) dla drobiu min 2dni;
8) Częstotliwość i sposób realizacji dostaw:
a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie.
b) Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone pisemnie, faksem/mailem.
c) Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 6.00 do 6.30 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedzielę i dni świąteczne, oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem/mailem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy.
10) Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje;
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a) Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym,
b) Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów.
12) Produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 01 stycznia 2012 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
13) Produkt wytworzony będzie zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
3. Przewidywany zakres i wielkość zamówienia zawiera załącznik 3 do SIWZ. Podany zakres jest podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, a którego zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
Opis- Kości schabowe,
- Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry,
- Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści,
- Żeberka,
- Szynka bez kości (myszka),
- Karczek bez kości,
- Schab bez kości,
- Słonina,
- Smalec,
- Wołowe bez kości ekstra,
- Wołowina z kością antrykot.
- Mięso surowe od szynki b/k b/skóry- Mortadela,
- Kiełbasa cienka śląska,
- Boczek wędzony.- Filet z kurczaka,
- Kurczak,
- Mięso drobne,
- Podudzie,
- Filet z indyka,
- Korpus z kurczaka ze skrzydłem,
- Udziec z kurczaka. |