Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu

Data publikacji 2013-12-16
Data zakończenia 2013-12-24 08:00:00
Instytucja Powiat Świecki
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520300 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 311251105, 301251208, 301921136, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2.Materiały eksploatacyjne winny być: a) fabrycznie nowe - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy nowe, nie pochodzące z odzysku, nie regenerowane, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące w części ani całości w skład innych materiałów.
b) oryginalne - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką.
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał materiały eksploatacyjne faktycznie nowe, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka sama, jak materiałów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu. Żadna z części np. pojemnik z tuszem lub toner, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego, należy wpisać nazwę oferowanego produktu równoważnego.
3. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być szczelnie zamknięte w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego oraz przeznaczeniem. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy ze sprzętem Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo oraz że posiadają właściwe opakowania i oznakowania,
2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje uszkodzenia, niepoprawnej pracy lub pogorszenia jakości pracy urządzenia w którym będą zainstalowane,
3) Odpowiedzialność finansowa za naprawy gwarancyjne urządzeń drukujących związane z uszkodzeniami powstałymi w wyniku zastosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę spoczywa na Wykonawcy. Wynika to z okoliczności, że Zamawiający traci prawo do dokonania nieodpłatnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji w przypadku uszkodzenia powstałego na skutek stosowania niewłaściwych, nieoryginalnych lub niekompatybilnych materiałów eksploatacyjnych,
a) za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta sprzętu,
b) Wykonawca pokryje koszt sporządzenia opinii, o której mowa w zdaniu poprzedzającym,
c) naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem) konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
4) Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem).
5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę materiału (typ, symbol), termin przydatności do użycia.
6. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Zamawiający określił w formularzu cenowym przewidywane ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze lub większe ilości materiałów eksploatacyjnych, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych materiałów eksploatacyjnych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Zmiana ilości nie będzie stanowiła podstawy do zmiany cen jednostkowych. 8. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014r. lub do wyczerpania kwoty (brutto) określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), stanowiącej maksymalne możliwe do wykorzystania wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne będzie odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub faksu. 10. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne na własny koszt, własnym transportem (lub zlecić dostawę dla innego przewoźnika), do siedziby Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30.
Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Świecki
Ulica ul. Gen. Józefa Hallera 9
Nr domu 9
Miejscowość Świecie
Kod Pocztowy 86-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 56 83 100
Fax 52 56 83 102
Internet www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Regon 09235097800000
E-mail przetargi@powiat.swiecki.lo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Potencjał Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ /Wymagana forma dokumentu - oryginał/, 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) - jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/, 3. Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów - zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp - jeżeli dotyczy. Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ /Wymagana forma dokumentu - oryginał/.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiana organizacyjna stron np. zmiana reprezentacji, siedziby firmy etc.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, II piętro, pokój nr 301
Data składania wniosków 24/12/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - pokój nr 316, II piętro - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)